Hej, hej.... 

Wprawdzie lato jeszcze mamy, dlatego postanowiłam wyskoczyć do Was dzisiaj na szybko z trzema propozycjami, które znalazłam.

Although we have summer yet, so I decided to jump to you today with three proposals I found.

Są one oczywiście ze sklepu ZAFUL.COM

They are of course from ZAFUL.COM


Kategoria na dzisiaj to:
The category for today is:



Z wszystkich propozycji spodobały mi się trzy. 
Zbyt dużego wyboru właściwie nie ma, ponieważ to, co mi się podoba, jest już niestety wyprzedane.
Całość znajdziecie tutaj: zaful.com - black & white dress

From all the proposals I liked three.
Too much choice is not there, because what I like is unfortunately already sold out.
You will find it here: zaful.com - black & white dress

Pierwsza propozycja to sukienka w paseczki na ramiączkach zdobiona koronką.
The first proposal is a strap dress with straps decorated with lace.

CROCHET TRIM FLARED CAMI DRESS - white & black 


Druga to asymetryczna, zwiewna, bawełniana z dodatkiem poliestru sukienka. Nawet mi się podoba.
The second is asymmetric, airy, cotton plus polyester dress. I even like it.
LONG SLEEVE TIED DYED ASYMMETRICAL DRESS - black & white

Trzecia, hmm, może Wam się spodoba... Ja lubię kratkę, ale bym ją nieco przerobiła. 
Ciekawie wygląda kokardka z tyłu, chociaż ja wolałabym ją chyba z przodu?

Third, hmm, maybe You will like it ... I like grid, but I would processed this dress.
Interestingly, the bow is in the back, although I would prefer it in the front?

SLIP TIE BACK PAID DRESS - black & white 


Dla fanów sklepu mamy również pewną niespodziankę, a mianowicie kupon rabatowy.
For fans of the store I have a surprise, namely a coupon.

Want to be the more fancy this summer? Just do it! 
Suprise code: ZFEN

(klik w baner)
goo.gl/629o46


Jak zwykle, na koniec, szybki skrót - lista linków:
As usual, at last, a quick shortcut - list of links:
1. Strona głowna zaful.com: klik
2. Black & white dress: klik
3. Sukienka z koronką: klik
4. Asymetryczna sukienka: klik
5. Sukienka w kratkę: klik
6. Klik w baner:  klik

POZDRAWIAM WAS!

Mam nadzieję, że szybko powrócę do Was z moim "Haulem", gdyż zamowiłam sobie nieco inne rzeczy.

I hope I will come back to you with my "Haul" as soon as I have ordered other things.

29 komentarzy:

  1. Ta pierwsza sukienka przewspaniała! Trochę drogo wychodzi z tego co widzę jak na sukienkę, ale jest taka piękna, że muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza idealna ! <3 bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecia super tylko wolę trochę dłuższe propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też pierwsza wpadła w oko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza sukieneczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza sukienka jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie one wszystkie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podona mi sie ta z koroneczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne propozycje. Mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza kieca <3 Miodzio <3 Muszę CIę w niej zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej pierwszej sukience chętnie bym śmigała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel i czerń zawsze się sprawdza! Podoba mi się pierwsza sukieneczka, w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czerń ani biel nigdy nie wychodzi z mody ! ostatnia w kratke cudo <3 , ale tylko na chudych osobach :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie te klimaty chodz uwielbiam czerń i biel i kocham sukienki bardzo Na wyjscie i w domu ciągle w sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza i druga wyglądają świetnie. Na niejeden spacer bym je ubrała. Lubię to klasyczne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem wielbicielką pasków, ale kratka jest czymś co bardzo lubię, a do tego łączy dwa kolory, które razem tworzą bardzo ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerń i biel kiedyś lubiłam ale wolę raczej jednolitą czerń. Kratka i psi ząb to wzory, których szczerze nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi sie druga propozycja. Wszystko w sumie jest ładne

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza sukienka przepiękna ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba się skusze na tą sukienkę w paseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.