Hej hej !

Zaś postanowiłam pójść na łowy i zamówić sobie coś ze sklepu Zaful.

Zapraszam Was na moją "chciejliste". 



Ponieważ bardzo lubię bluzki szyfonowe, tzw. mgiełki, nie mogłam przejść obojętnie obok tych dwóch.

Pierwsza jest z dłuższym rękawkiem. 
Bardzo podobną kupiłam sobie z h&m.  Mam nadzieję, że sie nie zawiodę.

Mandarin Collar Color Block Shirt - White L

 

 

Podoba mi się skromność i fajne lamówki w czarnych kolorach. Ta różowa, która idzie wzdłuż guziczków daje fajny efekt końcowy. Mam nadzieje, że będzie elegancka. 

Drugą bluzeczką jest również szyfon, ale z krótkim rękawkiem. Wprawdzie takiego typu wykończeń nie lubie, ale jakość mimo wszystko postanowiłam i ją zamówić. 

Cap Sleeve Embroidered Chiffon Blouse - White

 

Skromna według mnie, urzekający jest kołnierzyk.  


Trzecią rzeczą jest skromna torebeczka na lato.

Color Blcok 2 Pieces Striped Shoulder Bag Set - Bright Orange

--- klik ---  

Dostpne są również inne wzory, we flamingi i ananasy, ale mi się ta spodobała. 

Podobną już mam, w niebieskie paseczki i się z nią nie rozstaje. Idalne są na plażę. 

Jak zwykle, na koniec, poproszę Was o kliki w linki, dzięki czemu powrócę do Was z recenzją tych rzeczy: 

1. Mgiełka z długim rękawkiem: klik

2. Mgiełka z krótkim rękawkiem:klik
3. Kolorowa torba: klik
4. Strona główna Zaful.com: klik

Ponieważ wkrótce wakacje się kończą i wracam do szkoły, Zaful wychodzi nam naprzeciw z fajnymi propozycjami. 

Wskakujcie sprawdzić: klik

goo.gl/Sv74zN
(klik w baner)

Spodobało Wam się coś?


29 komentarzy:

  1. Widzę, że są to typowo letnie ubrania, a torebka wyjątkowo ciekawa. Chętnie obejrzałabym ją na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok szybciej dotrze tym szybciej zobaczymy 😍 sama ciekawa jestem ❤

      Usuń
  2. Lubię bluzki tego typu, szczególnie letnią porą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba pierwsza koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciala aby była w porządku i jakościowo i rozmiarowo 😛

      Usuń
  4. Podoba mi się mgiełka - wydaje mi się, że mogłaby nadawać się do wielu stylizacji, zarówno tych eleganckich, jak i bardziej codziennych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety tym razem nic do mnie nie przemawia. PokliKane.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rzeczy :)
    choc ja powoli sie rozgladam za cieplejszymi ciuchami na jesien/zimę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja następnym razem zamówię. Teraz skorzystałam z promocji 😛

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Pewnie bo świetnie wygląda. Jak dojedzie to dam Ci znać 😊

      Usuń
  8. Ubrania prezentują się świetnie. Torebka również. Masz świetny gust :) Pozdrawiam, Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również bardzo lubię bluzeczki szyfonowe! Są mega wygodne i zwiewne, a do tego prezentują się bardzo elegancko:) Wybrałaś bardzo fajne rzeczy kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają pięknie i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  11. Te torebeczki na pewno przydadza sie na plaze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza koszulka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza bluzka bardzo ładna, ciekawa jestem jak wygląda na żywo

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebki są przeurocze. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko bardzo mi się podoba! Ciekawa jestem jak z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga bluzeczka ma mega kołnierzyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam mgiełki :D a torbę zdecydowanie wolę ze flamingi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzki mgiełki nie moja bajka ale zestaw toreb plażowych fantastyczny! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.