Wiecie, że w tych wszystkich chińskich sklepach jest teraz ogromna promocja związana ze świętem Halloween. Jest to kompletnie nie moja bajka, nie obchodzę tego z "fajerwerkami", imprezami, nie bawimy się w żadne przebieranki. Nie kręci mnie to totalnie.

Ale ludzie, którzy imprezują mają świetną okazję zamowić sobie co nieco i wyglądać oryginalnie. Szeroki wybór i ciuchów i dodatków znajdziemy na stronie rosegal.com

Cały dział przeznaczony tej tematyce znajdziemy go tutaj:  

Jeżeli ktoś urządza imprezę, można się fajnie przebrać, propozycji mamy do wyboru, do koloru, np.:



Ciekawe nietoperzowe przebrania:


Legginsy z czachami:



Sukienek też nie zabrakło, np.:


Dodatki - to, co dopełnia całą tą stylizację:

Na koniec rosegal.com ma dla nas zagadkę. 

Na zdjęciu znajdują się 4 obrazki przedstawiające postacie związane z dniem Halloween. Naszym zadaniem jest odgadnięcie i wpisanie w komentarzach co to za postacie. Do wygrania jest bon dla trzech osób o wartości 100 $. Na czym polegają szczegóły dowiecie się tutaj: 

20 komentarzy:

  1. Śmierć, dynia, duch i??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmierć, dynia, diabeł, duch! Fajna zgadywanka, można brać udział;D

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej nie mój gust ,nic mi sie nie podoba i nie lubie tego świeta ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabym zostac takim nietoperzem hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te legginsy, ale nie wiem czy odważyłabym się je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie samo zdanie jak Roksana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Halloween nie obchodzę, ale gdybym miała wybierać przebranie to ta nietoperzowa sukienka wygląda całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie leginsy. Co do rysunków to śmierć, dynia, chyba wilkołak i duch :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Halloween 🎃 to również nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka-nietoperz ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie obchodzę Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa, przerażajace te legginsy z czachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tylko chińskich sklepach jej szał na Halloween. Fajne rzeczy pokazałaś. Legginsy całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  14. Te legginsy z czachami wyglądają świetnie😊😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.