Na to zamówienie czekałam około 3 tygodni. Już od momentu jego złożenia. I się doczekać nie mogłam... Oczywiście dotyczy ono sklepu rosegal.com
Nie będzie to super długa recenzja, ponieważ dotyczy ona właściwie tylko dwóch rzeczy.
Nie owijając w bawełnę zacznę może od tej mniej przyjemnej.

Skusiłam się na t-shirt z printem. Przedstawia on psa Husky. Ma przepiękne, obłedne oczy. To one przykuły głównie moją uwagę. Kolory również jak najbardziej mi odpowiadają. Nie jest to szarość, która gości u mnie w szafie. Potrzebuje wręcz trochę "życia" i kolorów na jesień. 


Ogólnie to 50% bawełny i 50 % poliestru. Ale jest spoko. To był akurat mój pierwszy t-shirt zamawiany w chińskim sklepie i nie byłam do końca pewna, na jaki rozmiar się zdecydować. Zazwyczaj noszę M. Więc taki też postanowiłam wrzucić do koszyka. 

 Niestety mnie w nim nie zobaczycie, ponieważ bluzka jest ... za duża. M okazało się typowym L. Ale jest miękka i miła w dotyki, trafi w ręce mojej mamy :)
Niestety jest wyprzedana ...

Z drugiej pozycji jestem za to bardzo zadowolona, dlatego zapraszam Was do ... VIP LIFE! :)

Postanowiłam sprawić przyjemność również moim małym domownikom. 
Mianowicie jest toł przepiękny, identyczny jak na zdjęciu dziecięcy kocyk.
Otrzymałam go w chińskiej torbie, którą widzicie na zdjęciu na samej górze.


 Ku memu zaskoczeniu, jego jakość może być porównywalna do materiałów typu "minky" - tych płaskich, bez kuleczek. Swego czasu zamawiałam oryginalne minky, które do tanich nie należą i szyłam kocyki dla dzieci, więc wiem, z jakim gatunkiem mam do czynienia. Poza tym posiadamy jeden oryginalny kocyk, który jest równie miękki jak ten z Chin. 


Jest bardzo przyjemny, cieplutki i kolorowy z motywem pingwinków. 

Przyciąga wzrok, prawda?
 

 Na metce, prócz chińskich znaków znalazłam na szczęście informacje, czy i w ilu stopniach można go prać. Jest dośc jasnych kolorów, więc z pewnością się z czasem ubrudzi.


 Jestem z niego bardzo zadowolona. Póki co go schowałam. Dzieci otrzymają go na Mikołaja.


Wiadomo, co mi się najbardziej podoba z całego tego zamówienia. Ten koc to jedna z najlepszych rzeczy, jakie dotąd miałam okazję sprawić sobie do domu z Chin. I się nie zawiodłam. 

 Pamiętajcie, że w sklepie jest ciągła promocja. Ja zamierzam w dalszym ciągu "polować" na jakieś fajne perełki.Szczegóły znajdziecie klikając w baner poniżej:
(klik w baner)

27 komentarzy:

  1. Wow, ten kocyk jest naprawdę super, dodaję go do ulubionych na stronce :) Poklikane :) Ten sklep ma całkiem ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koc rewelacyjny :D Na pewno też cieplusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że bluzeczka okazała się za duża, bo ma bardzo ładny nadruk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny jest ten kocyk :) Dzieci na pewno będą z niego zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajniutki ten kocyk!Ja zamówiłam całkiem inny do siostrzenicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ten kocyk jest cudowny ;) sama dla swojego malucha mam cały zestaw minky i uwielbiam ten materiał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten t-shirt. Bardzo fajny motyw ma :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze masz cudowne zdjęcie!! A dla mnie teraz najbardziej interesuacy jest kocyk. Jego grafika jest taka słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. t-shirt bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocyk sobie chyba również zamówię a raczej dla synka he

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że koszulka za duża. ja jak mi przychodzą za duże to albo zostawiam sobie do chodzenia po domu i sprzątania, albo też oddaje :P
    a kocyk prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ale fajny ten kocyk... czyli jednak można znaleźć coś fajnego w rozsądnej cenie...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kocyk wygląda na taki mięciutki, że chce się go przytulić;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kocyk przy następnym zamówieniu leci do mojego koszyka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny słodki kocyk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, kocyk jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocyk przepiękny kochana! Dzieciaki będą z pewnością zadowoleni z prezentu, bo jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka bardzo fajna i szkoda, że okazała sie za duża

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka cudowna koszulka, ja lubię takie większe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.