Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować hydrożelowe płatki pod oczy firmy Efektima.


Czekałam na odpowiedni moment, aby wyrobić sobie na ich temat odpowiednią opinię. Chcąc nie chcąc czekałam na... zmęczenie, które jako pierwsze jest najbardziej widoczne na twarzy. W efekcie bardzo często powstają nieprzyjemne cienie pod oczami.

Okazji ku temu przy dwójce dzieci jest całe mnóstwo. Kiedy nadarzył się moment  nieprzespanych 4 nocy powiedziałam sobie: ojoj - trzeba brać w ręce płatki, bo będę straszyć moich domowników wyglądem. 

Posiadam, a właściwie posiadałam, 3 rodzaje tego typu płatków:
1. Wine - Therapy,
2. Hiaul - Lift,
3. White - Compress.


  White - Compress

To właśnie one poszły "na pierwszy strzał". 
Za zadanie mają rozjaśnić cienie i sińce pod oczami oraz wygładzić zmarszczki.

Najbardziej aktywne składniki powodują:
- ekstrakt z mleka, witamina C i B3 - rozjaśnienie i pielęgnację,
- kwas hialuronowy, ekstrakt z alg i witamina E - zminimalizowanie zmarszczek, poprawiając tym samym elastyczność, jędrność oraz gładkość skóry.

Ponadto znajdziemy: alantoinę, hydrolizowane proteiny soli, ekstrakt z pestek winogron oraz różany olejek eteryczny

Biały kolor płatków wynika zapewne z ekstraktu mleka. 

 
Wine - Therapy 

W tym przypadku mamy osiągnąć efekt rozjaśnienia cieni pod oczami, korekcję drobnych zmarszczek oraz zapobieganie powstawaniu nowych. 


Podobnie, jak w przypadku "White - Compress", niektóre składniki się powtarzają, a mianowicie:
witaminy: E, C i B3, ekstrakt z alg, proteiny soli oraz kwas hialuronowy. 

Dodatkowo znajdziemy również ekstrakt z czerwonego wina, stąd też płatki mają taki, a nie inny kolor.


Jednak przy tych hydrożelowych płatkach kwas hialuronowy, witaminy E, C oraz B3, a ponadto ekstrakt z czerwonego wina oraz olejek z kwiatów róży ma nieco spowolnić czas i zatrzymać proces starzenia się. Dzięki temu nasza skóra ma odzyskać lepszą sprężystość, a także rozjaśnić nam cienie pod oczami. Nie wspominając o poprawie wyglądu wokół oczu. Zmarszczki, które posiadamy, powinny być mniej widoczne oraz wygładzone. 

Hiaul - Lift

Są to płatki hydrożelowe z drobinkami złota, które mają korygować zmarszczki, zmniejszyć cienie i opuchlizny, a także zaś poprawić cały wygląd wokół oczu.

 
Aktywne składniki to:
- złoto,
- kwas hialuronowy,
- witaminy: E, C i B3,
- beta-glukan,
- alantoina,
- heparyna,
- ekstrakt z alg,
- ekstrakt z winogron,
- olejek z kwiatów róży,
- D-panthenol.

Płatki bardzo ładnie się mienią. Mają one dostarczać skórze bezcenne substancje odżywcze i regenerujące. Składniki aktywne, które wymieniłam, mają intensywnie nawilżać skórę oraz powodować redukcję zmarszczek. 


Każdy zestaw został umieszczony w kartonowych opakowaniach.


Zaś po otwarciu mamy dwa, hermetycznie zapakowane w folię płatki. W środku znajduje się płyn, dzięki czemu są one nawilżone i zawsze świeże. Ich forma idealnie dopasowuje się do kształtu pod oczami. Są żelowe, bez obaw nie zsuną nam się z twarzy, świetnie przylegają.

Jaki dają efekt?
Na pewno powodują przyjemne uczucie chłodu. Skóra się odpręża i czuć miłe nawilżenie. Co do efektów mam mieszane uczucia. Cienie, które miałam z powodu nieprzespanych nocy, były już z samego rana widoczne. Po zastosowaniu płatków White - Compress lekko zniknęły. Za to skóra się fajnie rozjaśniła. Podobnie było przy pozostałych wariantach, ale bez szału. Co do zmarszczek - nie widziałam żadnego efektu, ponieważ ich po prostu nie posiadam w tak dużej ilości, aby zauważyć różnicę. Całe szczeście. Natomiast jedyne, co mi sprawiło przyjemność, to właśnie chłód. Plus fakt, że można wykonywać w tym czasie różne czynności nie siedząc sztywno w oczekiwaniu na końcowy efekt. Zwłaszcza, że płatki nakładamy na oczyszczoną skórę i pozostawiamy na 20 minut.

Producent zaleca stosowanie 2 razy w tygodniu. Cena również nie jest powalająca, mianowicie kosztują około 5 zł, więc myślę, że za parę lat do nich wrócę.

A powrócę dlatego, że podoba mi się ich żelowa forma.

24 komentarze:

  1. Należę do tych szczęściar; u których nie pojawiają się oznaki zmęczenia w postaci worków pod oczami :) Lubię jednak czasem się zrelaksować, więc wybrałabym white compress :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam je, ale nie miałam jeszcze okazji ich używać xd muszę powiedzieć, że Twoje zdjęcia wyglądają naprawdę fajnie xd a te " cienie u malowanej Pani" ro świetna prezentacja xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już jestem po przetestowaniu trzech wariantów i recenzja się pisze. mysle,ze w przyszlosci bardzo chetnie siegne po cos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zbytnio nie jestem przekonana do tych płatków żelowych

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wierzę w działanie takich specyfików - jedyne co u mnie likwidują to opuchnięcia - ale to normalny efekt po zastosowaniu czegokolwiek pod oczy - mogłabym również położyć kompres - było by to samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te płatki, ale jeszcze czekają na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałyby mi się te płatki, ostatnio zaniedbałam skórę pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy ich nie stosowalam ale może kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te same płatki. Codziennie obiecują sobie, że dziś robię wieczór dla siebie i urządzam w pokoju małe SPA, ale niestety nie udaje mi się to :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam płatki tej firmy i dały u mnie całkiem fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt chlodzenia fajny ale czy dla samego chlodzenia warto? Nie wiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję testować i świetnie się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam raczej worków pod oczami, więc jeszcze się nie martwi tym. Ale nic nie może wiecznie trwać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy takich płatków nie używałam, a myślę, że już by się przydały. Niestety, ale coraz bardziej widać na mojej twarzy zmęczenie objawiające się workami pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy takich płatków, a opcja z winem najbardziej mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jeszcze nie uzywalam takich żelowych płatków. W sumie hestem ciekawa jakby podziałały na moją skórę pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się ciekawie. Cudownie byłoby znaleźć super produkt dzięki któremu oznaki zmęczenia i worki pod oczami znikną jak po machnięciu czarodziejskiej różdżki. Ja jednak myślę, ze żadem kosmetyk nam tego nie jest w stanie zapewnić. Te płatki mogą być fajnym rozwiązaniem, gdy chcemy się odprężyć, zwyczajnie zamknąć oczy, położyć się i się zrelaksować przez chwilę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak lubię płatki pod oczy, że muszę wreszcie sięgnąć po te od efektimy;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj przydałby mi się takie płatki, by choć na chwilę zniknęło zmęczenie z moich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym skorzystała z takich płatków. Ostatnio moje wory pod oczami robią się coraz widoczniejsze

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa czy sprawdziłyby się u mnie, teraz z maluszkiem dużo częściej odczuwam zmęczenie

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie od czasu do czasu użyć takich żelowych płatków pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.