Na moim blogu ostatnimi czasy dość często prezentowałam Wam różne książeczki dla dzieci. 
Lubię taką formę spędzania z moimi szkrabami czasu. 

Tak się składa, że początkowo nasz 3-latek kompletnie nie interesował się bajką pt. "Psi Patrol". I kiedy myślałam, że już po sprawie, tata wyskoczył na zakupy i wrócił z bluzeczką z postaciami tej popularnej kreskówki. 

Nasz synuś bardzo lubi zwierzątka. I teraz, kiedy trzeba coś zrobić, zamiast hasła: "Psi patrol rusza do akcji" często słyszę: "Oluś rusza do akcji". Trochę to zabawne. 

Zastanawiałam się, co mu podarować na Mikołaja. Zabawek ma już wystarczającą ilość: autka, traktory, koparki, klocki - to jego raj. I nadal mu mało... Jednak  ja, tak, tak - nudna mama, staram się przy każdej okazji inwestować również w książkową formę zabawy. I znalazłam coś, co z pewnością mu się spodoba.

Zamówiłam właśnie książkę na stronie internetowej Media Service Zawada i to był strzał w dziesiątkę.

Możemy ją nabyć również poprzez stronę książeczkibajeczki:



Jest to idealna książeczka, dzięki której dziecko nie tylko ma możliwość przeczytania opowieści, ale może się również pobawić. Posiadamy inne, podobne serie, dotyczące akurat tych bohaterów, które zawsze zawierają pouczającą historię. To mi się właśnie najbardziej podoba. Kiedy czytamy, dzieci są ciekawe, jaki będzie finał. 


Bardzo ważna jest twarda oprawa. Dzieci często "wertują" strona po stronie, oglądają ilustracje, co w efekcie końcowym doprowadza do zagięć. Ta na szczęście jest bardzo dobrej jakości, grube strony nie ulegną zniszczeniu. 


Prócz opowiadania znajdziemy oczywiście to, co z pewnością najbardziej przyciągnie uwagę każdego malucha. 


Na samym końcu książeczki mamy 12 figurek.


W ich skład wchodzą pieski: Zuma, Chase, Skye, Everest, Marshall oraz Rublle. Akurat chłopca, Rydera, nie ma w tym zestawie. A szkoda. 


Dodatkowo mamy również pojazdy, bez nich nie ma zabawy:


Wszystko schowane jest w dwie przegródki w książce i zajmują bardzo mało miejsca. 


Natomiast mata powoduje, iż nasz fan może przenieść się w prawdziwą przygodę jak z kreskówki. Kwestia oczywiście wyobraźni. 


Uważam, że jest to świetny zestaw dla dzieci, które interesują się tą bajką. Nie lubię za bardzo zostawiać ich przed telewizorem, wolę bardziej kreatywne zabawy. Dlatego myślę, że naszemu Olciowi się spodoba. Nie zobaczycie zdjęć z nim i tego, jak się bawimy, ponieważ zamierzam ją zapakować w ładny papier ozdobny i podarować na Mikołaja. Jeżeli śledzicie mój fanpage ewuczka recenzuje to wkrótce pojawią się zdjęcia. 

Zobaczymy, czy trafię w jego gust. 
Myślicie, że mu się spodoba? 

28 komentarzy:

  1. ale fajne figurki. moja Oliwia zbiera figurki do domku hehe :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że na fotkach wszystko za czym dzieciaki szaleją!! Psi Patrol i świeżaki. Mój już wyrósł z Psiego Patrolu, ale jakieś 3 lata temu oszalał by za taką książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn mimo iż ma już prawie 10 lat z pewnością ucieszyłby się z takiej książeczki - zabawki w środku z pewnością przyciągną nie jednego urwisa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Psi patrol, to bardzo fajna bajeczka dla dzieci. Kiedy w wakacje zajmowałam się 5latkiem, to miałam okazję kilka razy ją oglądać. Chłopak szalał na jej punkcie. Myślę, że oszalałby na punkcie tego zestawu. Jego ulubieńcem był Chase i Rabble.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie ze się spodoba. Mój synek za malutki jest jeszcze mógłby polknac figurkę

    OdpowiedzUsuń
  6. gdybym tylko miałą synka to już bym stała w kolejce po książke ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna. Twój syn będzie zachwycony! Mój chrześniak też uwielbia tę bajkę, szkoda, że się pospieszyłam i kupiłam mu klocki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała taka książka, którą nie tylko można poczytać, ale też jest w niej coś do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja corka uwielbia te psiaki z bajki więc książeczka by ją zapewne zachwycila

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz do dzieci takie zabawki i zabawy wymyślają, że za czasów mojego dzieciństwa nawet o tym pomarzyć nie było opcji :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój synek bardzo lubi bohaterów Psiego Patrolu :)
    Klikniesz w linki w najnowszym poście ? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój braciszek lubi tę bajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czad! Książka idealna na prezent. Muszę kupić moim dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw! 😍 Maluchy mogą się zająć czymś ciekawym :) Figurki na pewno zwrócą uwagę każdego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pewna ze mu sie spodoba!!! Mój syn uwielbia psi patrol i napewno bardzo by mu się to spodobało

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że mu się spodoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale będzie zabawa! Widzę, że tak jak ja macie świeżaka groszka, fajny z niego pluszak;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój Antoś także ostatnio złapał fazę na "Psi patrol", więc muszę sprawdzić czy książeczka jest jeszcze dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio moja Magda suszy mi głowę Psim Patrolem :) Pewnie ucieszyłaby się name sam widok książki 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę że mój brat byłby zadowolony. Super figurki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że będzie zachwycony. Książka i zabawki 2 w 1! Marzenie każdego małego szkraba!:) Pięknie się prezentuje, rozwija wyobraźnie i jest solidnie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świata jest ta książeczka! Szkoda, że nie widziałam tego postu wcześniej. Także uważam, że to świetnia alternatywa na prezent... A ja niestety znów poszłam po zakup zabawki

    OdpowiedzUsuń
  23. Będzie nauka i zabawa! Myślę, że mu się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotykam się z taką formą książeczki ale wydaje się być na prawdę super

    OdpowiedzUsuń
  25. O proszę, bardzo ciekawa zabawa, która przy okazji uczy dziecko :) Osobiście stawiam także na zabawy, które nie tylko kształtują umysł dziecka, ale także koncentrację :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy zestaw. Moje córki miały jakiś czas temu fazę na Psi Patrol. Nawet wszystkie maskotki uzbierały... Wycyganiły od babci powinnam dodać ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zabawy dla dzieci to tylko i wyłącznie imprezy dla dzieci w Łodzi! Jak dla mnie najfajniejsze miejsce na spędzenie czasu z dziećmi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki zestaw do zabawy to dla malucha prawdziwa frajda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.