Ostatnio bardzo interesuje mnie temat paznokci, a przede wszystkim hybrydy, ponieważ mam już dość wiecznie odpryskujących lakierów. Mamy 21 wiek, więc technologia wyszła nam naprzeciw. 
I bardzo się z tego powodu cieszę.


Ronney to marka kosmetyczna pochodząca z Wielkiej Brytanii. Ich produkty to kwintesencja angielskiego stylu. Inspiracją był indywidualny i nieco ekscentryczny szyk prosto z londyńskiej ulicy. 

Wszystkie produkty wykonane są z należytą jakością. W bogatej ofercie znajdziemy profesjonalne kosmetyki najwyższej jakości, w tym również do stylizacji włosów. Ronney to także jednorazowe akcesoria do salonu fryzjerskiego oraz gabinetu kosmetycznego. Przydatne są w każdym salonie, gdzie dba się o piękno klientek przy użyciu wysokiej jakości produktów. 
Poza tym są one w przystępnej cenie.

W moje posiadanie wskoczyła lampa LED firmy Ronney - model NINA oraz lakier monohybrydowy 1LAK Peggy Sage.


Przyjrzyjmy się może najpierw samej lampie. 

LAMPA LED RONNEY 9 W - MOSTEK
 

Specyfikacja techniczna:
- jest to model NINA,
- całkowita moc: 9W,
- moc wejściowa: 100-200V, 50-60Hz,
- ustawienie czasu utwardzania: 60 sekund.

W zestawie posiadamy: lampę LED 9W, instrukcję oraz zasilacz.


Przeznaczona jest oczywiście do utwardzania lakierów hybrydowych oraz żeli LED
Posiada fajny, poręczny kształt mostka, który ze względu na swoje małe gabaryty zmieści się dosłownie wszędzie. Idealnie sprawdzi się nam podczas różnego rodzaju wyjazdów. 


Jest to znakomita opcja do samodzielnego robienia paznokci w domowym zaciszu. Poza tym utwardza i zapobiega łamaniu się płytkom paznokci. 

Wbudowane 3 diody LED chronią przed nadmiernym wzrostem temperatury. Zostały równomiernie rozłożóne, co ma nam dać gwarancję, że się idealnie utwardzą.  


Jak widzicie, działa bez zarzutów. 


Wystarczy jedynie podłączyć zasilacz do źródła zasilania oraz uruchomić przyciskiem, znajdującym się na górze mostka. 


Urządzenie ma wbudowany TIMER na jeden czas utwardzania, czyli 60 sekund. Jednym może to się podobać, inn również na to narzekają. Mi akurat nie robi to problemu, ponieważ jak się zamyślę, tudzież zagapię, lampa w odpowiednim momencie się sama wyłączy dając mi do zrozumienia, że już time out.

Wspominałam Wam już przy okazji innej recenzji, że w tym temacie jestem osobą początkującą, dlatego póki co akurat mi tego typu lampy do nauki wystarczą. Do perfekcji może kiedyś dojdę, jednak potrzebuję zdecydowanie więcej na to czasu. 

W zestawie posiadam również monohybrydowy lakier 1LAK od Peggy Sage w kolorze czerwieni. 


Jest to dla mnie totalna nowość, jedynie czytałam o nich na wielu forach czy też blogach i cieszyły się dobrą opinią. 

Lakier półtrway 3w1 to idealne rozwiązanie dla kogoś, kto nie dysponuje zbyt dużą ilością czasu i chce w błyskawicznym tempie uzyskać piękny efekt za pomocą jednego produktu. 1LAK to bowiem baza, kolor i top w jednym, czyli wszystko to, co jest nam potrzebne do stworzenia hybrydy. 


Pojemność to aż 10 ml i myślę, że w zupełności starczy mi na dość długo. Czerwień to jeden z moich ulubionych kolorów, chociaż jeszcze kiedyś byłam do niego dość sceptycznie nastawiona. Moja mama bardzo lubi ten odcień i to głównie jej paznokcie w tym kolorze mnie po jakimś czasie oczarowały. 


Konsystencja jest dość gęsta, a pędzelek bardzo krótki. Obawiałam się trochę pracy z nim. Jako, że mam długie, chudziutkie palce i tym samym wąskie paznokcie, to w moim przypadku bardzo dobrze mi się sprawdził i wpasował  idealnie w szerokość paznokci.


Jak ja się za całość zabrałam? 
1. Wypolerowałam najpierw paznokcie,
2. Usunęłam powstały pył szczoteczką, 
3. Przemyłam cleaner'em i odczekałam, aż odparuje,
4. Na naturalną płytkę nałożyłam pierwszą, cienką warstwę lakieru 1LAK i utwardziłam w lampie 60 sekund, 
5. Następnie w ruch poszła druga warstwa do utwardzenia.




I gotowe! Piękny manicure wykonany w rekordowym czasie. 
Czy to nie jest świetne rozwiązanie?



Do ideału mi daleko, wciąż się uczę i udoskonalam technikę. Lakier używałam już dwukrotnie. Za pierwszym razem trzymał mi całe 8 dni. Przy codziennych obowiązkach to świetne rozwiązanie i wystarczający czas. Lubię zmieniać kolory, więc te około 2 tygodnie mi w zupełności wystarczają. 



Mimo,  że specjalistką w tej dziedzinie nie jestem, to nie zamierzam się poddawać. Nie lubie długich paznokci z racji tego, że jeszcze bardziej wydłuża mi to moje palce u dłoni. Wolę klasyczne "kwadraciaki". W nich jest mi najlepiej. Efekt może nie jest WOW, ale cieszę się, że coraz lepiej mi idzie.


23 komentarze:

  1. Mam ten zestaw i chwalę go. Lakier ma przepiękny kolor i cudownie się błyszczy. Lepiej trzyma się jednak jak utwardzam w mocniejszej lampie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że taka lampa jest fajny rozwiązaniem. Lekka, mała i poręczna świetnie się sprawdzi zarówno w domu jak i w podróży. No i lakier śliczny! Mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor cudo<3 Lakier idealny! Muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się prezentuje. śliczny kolorek dla ciebie. mi czerwony nie bardzo pasuje, ale chetnie bym przetestowała inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez jestem na etapie nauki więc przybijam piątkę. paznokcie wyszły według mnie bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki monohybrydowy lakier to ciekawa alternatywa dla klasycznych hybryd :) O wiele mniej czasu zajmuje malowanie, a trwałość 8 dni jest całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek wygląda fajnie, taki żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że lampy kryte są jednak lepsze i dokładniej utwardzają;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne dłonie i to prawda; manicure wychodzi Ci coraz lepiej- jak dla mnie zawodowo :) Fajny zestaw, poręczny i w krótkim czasie pozwala na stworzenie manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się nad taką lampką poważnie zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo ładny - masz fajną, długą płytkę Ewa :) Lampę wypieram ze swojego umysłu, bo jej moc pozostawia wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ kolorek lakieru zachwyxona jestem

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolorek i piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, klasyczny odcień czerwieni <3 Długo takiego szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten odcień czerwieni. Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest cudny, a sam zestaw idealnie pasuje na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam, ze efekt końcowy można uznać za "wow". Piękne paznokcie, nie zalane skórki, kształt taki akurat lubię, więc super kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten duet i bardzo go sobie chwalę xd ale co jak co kochana, masz bardzo piękne paznokcie i cudownie wychodzą Ci manicure hybrydowe!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki śliczny czerwony kolor, uwielbiam taki odcień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pod9ba mi sie ten lakier i jego kolor. Świetnie to wygląda 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny kształt płytki paznokcia. Ja się bardzo polubiłam z tym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Testowałam ten lakier i nie sprawdził się u mnie, trzymał się tylko kilka dni, a od hybryd oczekuję 3-4 tygodni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.