Dzisiaj chciałam Wam przedstawić to, o czym ostatnio u mnie dość często można widzieć na blogu, czyli listę zakupów w sklepie rosegal.com

Do koszyka postanowiłam wrzucić dwa drobiazgi dla mnie i dla dzieci. 
SOLAR BATTERY POWEREDE CHRISTMAS STRING LIGHTS - warm white

W tej chwili są one o ponad 10 $ tańsze. Już dawno planowałam je zamówić, ale wiecie, jak to jest: 
macie coś wybrane, a do koszyka dalej wpada co innego.

Można nimi fajnie ozdobić dom, jednak my aż tak przesadnie się w to nie bawimy. Co roku, prócz choinki, ozdabiam także fajnie schody, które kierują na pierwsze piętro, gdzie znajduje się m.in. pokój dzieci. Pięknie wszystko się świeci, sztuczną girlandę owijam wokół balustrady, są wstążki, lampki, ajajaj. Pięny jest wtedy klimat. Z pewnością Wam jeszcze pokażę.


Ja jednak upatrzyłam sobie takie jedno duże drzewo przed domem, które zamierzam oświetlić na święta. Zobaczymy, jeśli nie to, to z pewnością znajdę inne rozwiązanie.
Pozostając w tych klimatach skusiłam się również na dekoracyjny wianek.

BRIDE HEADDRESS GLOWING ROSE FLOWER WREATHS

Nie do ślubu haha... Pomyślałam sobie, że raz: przyda mi się do zdjęć, a dwa... 3 lata temu robiłam okragły wianek ozdobny ze sztucznych gałązek starej choinki. Kładę go zawsze na stół w Wigilię, a w środek wkładam świece. Jedynie co roku ozdabiam go inaczej, tu wstążka, tu jakieś duperelki i fajnie to wygląda. Może ten, zamówiony na rosegal.com będzie objętościowo pasował? Głowa pełna jest pomysłów, więc na pewno zrobię z tego użytek.


Do koszyka dla chrześniaka wrzuciłam również mini-helikopter.

MINI INFRARED INDUCTION FLASHING LIGHT FLYING HELICOPTER
 

Zdaję sobie sprawę z tego, że jest malutki i bardzo delikatny.
Ale właściciel o takim marzy, więc nie mogę odmówić.
--- KLIK ---

Postanowiłam również dla naszego Olusia zamówić plecaczek. W zasadzie inny miałam na oku, ale niestety nie jest już dostępny, więc padło na małpkę.

I-BABY TODDLER BACKPACK CHILDREN CARTOON SCHOOL BAG 
- RED MONKEY -

Na koniec będę Wam wdzięczna za kliki w linki:
1. rosegal.com: klik
2. Lampki: klik
3. Wianek: klik
4. Helikopter: klik
5. Plecaczek: klik


Wkrótce powrócę do Was z tym wszystkim i zobaczymy, jak to będzie wwyglądać w realu :)))

Tymczasem serdecznie Was pozdrawiam !

28 komentarzy:

  1. helikopter super cena, niedawno kupowałam podobny w markecie na prezent za ponad stówkę. poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten wianuszek, mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek mi się podoba no i plecak :) POKLIKANE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być inny plecak :( ppasujący do kurtki. Ale to nie ma :(

      Usuń
  4. Podoba mi się wianek, a plecak skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek się przyda. Szkoda, że plecak, który wcześniej wybrałam, ba, w sumie dwa wzory, jest wyprzedany :(

      Usuń
  5. Mam ten helikopterek. Troche zabawy jest. Mye ze bedziw chrzensiak zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  6. ten wianek zamówiłam i czekam aż dojedzie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie oświetlony dom :D Marzy mi się, żeby mój tak kiedyś wyglądał :D Tylko nie wiem, kto zapłaci rachunek za prąd haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie jak te lampki solarne będą sie sprawdzaly w zimie, kiedy to światła słonecznego jest mało, czy będą wystarczająco długo świeciły wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wianuszek sama chętnie bym sobie zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wianek jest świetny super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. drzewo przed dom? ale będzie magicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No myślę, że Twój pomysł z wykorzystaniem wianka będzie całkiem fajny. Ja pierwszy raz widzę podświetlany wianek! ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nie tylko ja postawiłam na świąteczne zamówienia ;) jestem ciekawa czy sprawdzi się ten samolot.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tych lampek- czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianuszek udealny do zdjec.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sprezentowałam ten wianuszek znajomej Pani Fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój brat jak był mały miał podobny helikopter. Nie przeżył pięciu minut :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, szczerze patrząc na Twoje zamówienie nie wiem co napisać :D
    Jest mega !!! I zazdroszczę, że ja tego wcześniej nie znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne zakupy kochana. Ciekawa jestem czy wszystko będzie dobre, oby. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zamówienie. Plecak jest uroczy. I wianek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe zamówienie jest naprawdę świetne. Już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć w jaki sposób wszystko ozdobisz na święta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.