Jest zima, a co za tym idzie - nuda. Spacerki spacerkami, ale i w domu trzeba się czymś zająć. Postanowiłam skorzystać z Christmas deals 2017 i Christmas Rosegal 2017  przejrzeć ofertę sklepu rosegal.com. Aktualnie trwają promocje - Christmas clothing deals

Ja jednak skupiłam się na innej kategorii, a mianowicie chciałam przejrzeć różnego rodzaju gry. Wprawdzie nie jestem zwolennikiem spędzania czasu przed telewizorem, ale Mario Bros czy Pac-Mana nie odmówię. 
Wpisałam w wyszukiwarkę "games" i pojawiło się to: klik - games suggestions

I tak oto znalazłam kilka tego typu ofert. 
Pamiętacie stare pegasusy? Znalazłam takie dwa.  




Zawiera ona zestaw 600 gier takich, jak np.:
- Mario Bros,
- Donkey Kong,
- MegaMan,
- PacMan,
- Contra,
- Ninja Turtles.


Tak, jak poprzednik - ma również dwa pady i tutaj 620 gier. 

Ale możemy wybrać również podręczne, małe gierki typu Nintendo

klik - PVP3000 2.8 Inch Game Player Great Gift for Family and Friends - Red

Tą gierkę zamówiłam już jakiś czas temu. 




Wbudowanych mamy 89 gier. Zastanawia mnie tylko, jaka jest długość kabla do pada, aby nie za blisko siedzieć przed telewizorem. 



Tutaj mamy już 260 gier. Też fajne rozwiązanie podczas podróży, kiedy to czas jazdy nam się dość wydłuża. 

Gry grami - ale na koniec znalazłam coś, co jest mega fajne!



Może któraś z Was się skusi? Prezentuje się pięknie. Ale to nie dla nas. 

Gry zamówione, dodatkowo znalazłam również Light Box, który postanowiłam wrzucić do koszyka. 


Kupiłam taki Light Box w Biedronce ostatnio. Niestety musiałam go zwrócić, ponieważ w środku nie było liter i symboli. 



I jak, wpadło Wam coś w oko?

(klik w baner)

27 komentarzy:

  1. O jaaa, ściągam od razu tego light boxa! Piękny! <3 Na ten z Biedronki się czaiłam, ale właśnie bałam się tego, że może w nim nie być literek. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Light box jest super i stał się bardzo modny. :) Bardzo ładnie wygląda na zdjęciach. <3 Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten namiot mnie strasznie kusi

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba zamówię ten namiot będzie na później dla mojego malucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Light box muszę go zamówić koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie stare "komputery" mogłyby być fajnym prezentem dla miłośnika gier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam dzieckiem to grałam i grałam, a żeby się mnie pozbyć od telewizora do którego byłam podpięta to słyszałam ciągle, że zepsuję telewizor jak będę tyle grać;D

    Teraz przerzuciłam się na xboxa;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Light box jest na prawdę świetny! Zdecydowanie przypadł mi do gustu :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie,
    http://maddie-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten namiot jest cuowny! Szkoda, że już mamy jeden w pokoju, bo chętnie bym go zamówiła... ale chyba pokuszę się o niego na lato dzieciom na działkę :) Na gry patrzałam ostatnio i chyba też zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lightbox też zamówiłam ostatnio ale coś jeszczew paczka wisi nie wysłana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lightbox i ten namiot dodaje do swojej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lightbox tez bym chciala. nie udalo mi sie w pepco załapac heh ! a pvp mam juz u siebie i pykam w mario :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Namiot jest piękny, idealny dla moich księżniczek. A te gry przywołują tyle wspomnień ... Pamiętam , ze kiedyś na wakacjach grałam właśnie w taki gry, bo zawsze jacyś chłopcy mieli, a ja ni chciałam potem oddać :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Light box muszę zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo jaki jak dla księżniczki podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten box to świetny dodatek do zdjęć, muszę też taki zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu te gry to taki powrót do przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamówiłam siostrzenicom te czerwone gierki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mario! <3 zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zamówilam tego paďa z Mario i doczekac sie nie moge

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pegazusa właśnie czekamy xd ten namiot jest genialny!! I prezentuje się naprawdę fajnie xd no i ta lampka... Muszę ją zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Namiot wygląda bosko. Szkoda że moja córka już taka duża bo chętnie bym jej kupiła

    OdpowiedzUsuń
  23. Gry są fajne od czasu do czasu:) Mario też nigdy nie odmówię:) A nad light boxem sama się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, miałam pegasusa i masę kart z grami. OMG ile ja wtedy rąbałam Mario, Rambo, Robocopa uuuu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.