Witajcie moi drodzy!

Zapewne wiecie, że w tej chwili w sklepie gamiss.com możemy znaleźć świąteczne promocje. Zaczyna się zakupowy szał, ponieważ do świąt Bożego Narodzenia pozostały nam zaledwie dwa tygodnie. 
Są zniżki do 80 % tutaj: Christmas

You probably know that at the moment in the gamiss.com store we can find holiday promotions. Shopping rush starts, because we only have two weeks left to Christmas.
There are discounts up to 80% here: Christmas


I tak znajdziemy:

And so we will find:

Ja postanowiłam zamówić sobie nieco mocniejszą lampę do utwardzania hybryd. W sklepie znalazłam trzy:
I decided to order a slightly stronger lamp for hardening hybrids. I found three in the store:

Pierwsza podoba mi się wizualnie. 
The first one I like visually.

Druga też jest ładna, ale ma tylko 36 W. 
The second one is also pretty, but it has only 36 W.



Ostatnia, trzecia najbardziej mi się spodobała. 
The last, the third one I liked the most.




Na stronie znalazłam też autko dla synka.
On the site I also found a toy for my son.



Mieliśmy już taki samochód w postaci kuferka. Mój Oluś bardzo go chciał, więc mu uległam i zamawiam. Autek mamy całe mnóstwo, to jego raj, więc będzie zadowolony. 
Dostanie miłą niespodziankę już zapewne po Gwiazdce, ponieważ do tej pory z pewnością nie dojedzie. 
We already had a car in the form of a trunk. My father wanted it very much, so I gave it to him and I ordered. We have a lot of cars, it's his paradise, so he will be happy.
It will probably be a nice surprise after Christmas, because it will not be able to do so until now.

Pamiętajcie o rożnych kuponach na przykład "XMAS", które możecie wykorzystać kiedy, będziecie robić kolejne zakupy.  
Remember about different coupons, for example "XMAS", which you can use when you will be shopping.


Na mam oczywiście do Was pytanie:
na którą lampę mam się zdecydować???

Of course, I have a question for you:
Which lamp should I choose?

22 komentarze:

  1. Tą w kształcie kryształka mam, kupiłam ją na stoisku jednej z przodujących marek w tej kategorii i jestem nią zachwycona. Mała, wygodna, poręczna i doskonale się spisuje. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie lampy ładne :) paznokcie pójdą w ruch. Pochwal się pięknymi hybrydkamj

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tą 36W i jestem zadowolona. Używam jej już ponad rok i działa bez zarzutu. Jednak gdybym teraz była na kupnie to brałabym taką 50W, bo lepiej i szybciej utwardza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. samochod kuferek idzie do koszyka

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampa w kształcie kryształka najbardziej mi się podoba, ale jakbym miała wybierać to chyba bym wzięła tą o większej mocy;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet tam lampy są? A przydałaby mi się nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że na stronie są lampy hybrydowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że 36 to nie jest tylko. To już jest dobra moc do robienia hybryd :D Ale oczywiście 48 lepsza. Im większa moc, tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo czeka na nowe pazurki w tych cudownych lampach :D A no i nie zapominajmy o chłopcach ! Jak tylko dojdą samochodziki chcę od razu zdjęcie, a najlepiej filmik z rozpakowywania paczki !! Chcę ujrzeć tą radość <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu kupić lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O przydałaby mi się nowa lampa. Ciężarówka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką jak ta środkowa tylko kupioną w POLSCE i jest fajna.
    Oczywiście już CI mówiłam, że im wyższa moc tym lepiej więc zdecydowałabym się na 48 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybierz tę z największą mocą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam lampę 48 i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamówiłam tą drugą lampę bo tak mi się spodobała że nie mogłam się oprzec.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja te samochodziki mam juz zapisane na liscie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój Oskar miał tą cieżarówkę, fajna zabawka. Nie wiedzialam ze maja lampy!!! Wrzucam do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez myslalam by zamówić lampe jednak zdecydowalam sie na zakup z PL :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znów widzę że mnóstwo promocji jest. Bardzo fajny ten samochód,mojemu synkowi na pewno by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli o lampę chodzi, to ostatnia propozycja mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do lampy, ostatnia sprawdzi się najlepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.