Bardzo długo szukałam dla siebie odpowiedniego płaszcza w sklepie twinkledeals.com. I kiedy już znalazłam i zamówiłam, niestety okazało się, że jest wyprzedany. Więc za szybko się podekscytowałam. 

Na szczęście reszta dotarła do mnie już w całości. Są to trzy drobne rzeczy, więc dzisiaj będzie to dość krótki haul. 


Są to szorty - spodenki robione na szydełku


Kiedy otworzyłam paczkę i je zobaczyłam pomyślałam sobie: ale babcine! Ale po ich przymierzeniu ucieszyłam się, że są w moim posiadaniu. 


"One size" to takie XL. Akurat czy spodenki, czy bieliznę kupuję właśnie w tym rozmiarze. 

Są bardzo miękkie i wygodne. Leżą idealnie.
Wewnątrz mają poliestrową podszewkę, aby "co nieco" zakryć. . 


Świetnie sprawdzą się latem, w upalne dni przy pięknej opaleniźnie. 

Dodatkowo są wiązane w pasie. 


Kolejne dwie pozycje to kolczyki.



Kilka recenzji na ich temat już widziałam, bardzo mi się spodobały i również ja zapragnęłam je mieć w swojej kolekcji. 

Prezentują się uroczo. 


Druga para - również z perełką szybko powędrowała do koszyka i oto je mam. 



Już dawno się na nie czaiłam, więc postanowiłam i te zamówić. 

Niestety najbardziej mi zależało na płaszczu. Teraz mogę sobie pomarzyć, ponieważ drugiego takiego  w odpowiednim rozmiarze nie znalazłam. Jest rozmiar L, dlatego wrzucam link, może któraś z Was się na niego skusi. 



20 komentarzy:

  1. Czekam na te kolczyki - obie pary.
    Spodenki wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki są bardzo ładne! Ale kolczyki od razu wpadły mi w oko. Chętnie takie sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka i obydwie pary kolczyków ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki nie w moim stylu, ale kolczyki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwie pary kolczyków sama też bym nosiła! Piękne są;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na te kolczyki z uszkami :D Spodenki bardzo ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki renifery są super :) Na Święta czy ogólnie zimę - jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spodenki mega mi się podobają ! Wyglądają jak robione na drutach ! Uwielbiam takie dodatki na lato, ale i nie odmawiam ich sobie w inne pory roku chodząc po domku :D Kolczyki także są rewelacyjne ;/ szkoda, że nie otrzymałaś teraz kochana tego płaszczyka bo na zdjęciu prezentuje się naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że płaszcza nie masz bo wygląda na bardzo fajny :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedne i drugie kolczyki są bardzo urocze. Te kotki zresztą sama zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te spodenki. Też się chyba skuszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta druga para kolczyków jest urocza,ale płaszczyk piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne te kolczyki:) Trzymam kciuki za płaszczyk, może jeszcze się pojawi, albo uda się znaleźć na innych stronach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest świetny, oby jeszcze przyszedł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.