Wiecie, że niebawem Walentynki? Nie lubię ich, ale na promocję gamiss valentines gifts i gamiss valentines day 2018 z pewnością się jeszcze skuszę. 
Do You know that Valentine's Day is coming soon? I do not like them, but for the promotion of gamiss valentines and gamiss valentines day 2018 I will definitely be tempted. 

Ale uwaga, uwaga tadaaaaam! Wreszcie mam to, co od dawna planowałam sobie zamówić. Wprawdzie miałam spory dylemat co do jej wyboru, ale była taka jedna, ładna w sklepie gamiss.com
A na myśli mam tutaj oczywiście lampę do utwardzania paznokci o mocy 50 W

Attention, attention, tadaaaaam! Finally I have what I have planned for a long time to order. Admittedly, I had a big dilemma as to her choice, but there was one who was pretty at the gamiss.com store. I mean of course Nail Lamp 50W.  




Ucieszyłam się jak dziecko, jak do mnie dotarła. 
Ma ładny, estetyczny i nowoczesny design.
I was as happy as a child when she arrived.
It has a nice, esthetic and modern design.



Parametry i dane techniczne są następujące: 
- moc: do 50W,
- zakres pracy: 365-405 nm (światło UV) + 620-660 nm (światło czerwone),
- zasilanie: 85-265V, 50/60Hz,
- waga: około 0,65 kg.,
- wymiary: 203 x 186 x 116 mm, 
- kolor: biały.

The parameters and technical data are as follows:
- power: up to 50W,
- working range: 365-405 nm (UV light) + 620-660 nm (red light),
- power supply: 85-265V, 50 / 60Hz,
- weight: about 0.65 kg,
- dimensions: 203 x 186 x 116 mm,
- White color.



Spełnia ona następujące funkcje:
 Lampa wyposażona jest w trwałe 24 diody LED o mocy 50.000 godzin i służyć ma nam  oczywiście do utwardzania lakierów hybrydowych UV oraz żeli.
It has following functions:
  The lamp is equipped with durable 24 LED diodes with a capacity of 50,000 hours and is of course intended to cure UV hybrid varnishes and gels.




Drugi zakres, dzięki 4 czerwonym diodom LED, oferuje dodatkowo kurację czerwonym światłem do usuwania przebarwień, depigmentacji i ciemnych plam na skórze dłoni lub stóp. 
The second range, thanks to the 4 red LED diodes, also offers a red light treatment to remove discoloration, depigmentation and dark spots on the skin of the hands or feet.



Widać czerwone światło.


Na pierwszy rzut oka widać ekran LCD z czasomierzem, wskaźnikiem trybu pracy i niebieskim podświetleniem LED. 
At first, you can see an LCD screen with a timer, an indicator of the operating mode and a blue LED backlight.



Tryb pracy to standardowo: 30, 60 i 90 sekund (przy 90 sekundach opcja "low heat mode" włącza tryb niskiej emisji ciepła - szczególnie dla osób, których dłonie są wrażliwe na wyższą temperaturę).
The operating mode is standard: 30, 60 and 90 seconds (at 90 seconds the "low heat mode" option enables the low heat emission mode - especially for people whose hands are sensitive to higher temperatures). 

Poza tym mamy opcję pracy z sensorem ruchu, który automatycznie uruchamia urządzenie zaraz po wsunięciu do niego dłoni bądź stopy. 
In addition, we have the option of working with a motion sensor that automatically activates the device as soon as you insert your hand or foot.

Podoba mi się jego konstrukcja, ponieważ podstawa lampy jest odłączana, co pozwala nam w prosty sposób wyczyścić jej powierzchnię tuż po użytkowaniu. 
I like its design, because the lamp base is detachable, which allows us to easily clean its surface just after use.


MINUS: wtyczka. Powinnam mieć EU, co sugeruje opis na stronie, a mam oczywiście w gratisie coś innego, więc jeżeli chcecie zamówić liczcie się z tym, że musicie sobie dokupić przejściówkę. No chyba, że takie gadżety macie już w domu.
MINUS: plug. I should have an EU, which is suggested by the description on the site, and of course I have something else, so if you want to order, count on the fact that you have to buy an adapter. Well, unless you have such gadgets at home.



Cieszę się, że ją mam zważywszy na fakt, że ma ona większą moc, niż obecna, którą posiadam w domu (9W). Poza tym technologia LED użyta w w tej lampie zwiększy oszczędność energii. W przeciwieństwie do lamp żarówkowych. Diody LED pozwolą na jej dłuższą żywotność. 
I am glad that I have it considering the fact that it has more power than the current one I have at home (9W). In addition, the LED technology used in this lamp will increase energy savings. In contrast to incandescent lamps LED diodes will allow for longer life.

Sprawdziłam także, jak cenowo wyglądają one u nas w Polsce. Aby ją zakupić, musimy wydać mniej więcej 150-190 zł. w zależności od tego, gdzie ją zamawiamy. 
I also checked how expensive they look in Poland. To buy it, we need to spend about 150-190 PLN. depending on where we order it.



Ogólne wrażenia baaaardzo pozytywne!


-------------------------------------

Zaś drugą, kompletnie odmienną rzeczą do tej powyżej, jest autko - kuferek, które zamówiłam dla naszego młodszego synka. 
And the second, completely different thing to the above, is the toy car which I ordered for our younger son.

Wspominałam Wam w wishliście, że już od dłuższego czasu poszukiwaliśmy takiej właśnie zabawki.  Ta nie odbiega niczym od zdjęcia, jest identyczna. 
Jest to dość duży tir, który może być przenośny niczym kuferek. Zawiera dodatkowo 12 małych autek, które możemy chować do środka. 
Szkoda, że jest to plastik. Może ulec szybkiemu zniszczeniu. 
I mentioned to you in a wishlist that we have been looking for such a toy for a long time. This one does not deviate from the picture, it is identical.
It is quite a large truck, which can be portable like a suitcase. It also contains 12 small cars that we can hide inside.
It is a pity that it is plastic. It can be quickly destroyed.






 Tym oto akcentem kończę dzisiejszą recenzję. Jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Przynajmniej nie martwię się tym, że jakiś ciuch jest na mnie za mały tym razem, ponieważ postawiłam na zupełnie inną kategorię i nie żałuję :P 
That's the end of today's review. I am very happy with the order. At least I'm not worried about the fact that some piece of clothing is too small for me this time, because I put on a completely different category and I do not regret: P


26 komentarzy:

  1. super lampa :D Sama się zastanawiałam czy nie zamówić swojej z ali, jednak boje się takich rzeczy zamawiać :( Pozostanę przy pierdołach w zasadzie nic nie wartych :D


    zapraszam do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że jestem pozytywnie zaskoczona jakością wykonania tej lampy! Widać, że wygląda dobrze, tylko szkoda że wtyczka nie EU :/ W każdym razie, niech się dobrze używa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super lampa, mnie też by się taka przydała bo moja obecna jest maleńka a po za tym ma tylko ... 3 punkty świetlne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą lampę planuję zamówić :) Obecnie mam 36W, ale kusi mnie już taka o większej mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że wtyczka nie w EU, bo też chciałam ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta lampa! Niech ci dobrze służy i teraz nie pozostaje Ci nic innego, Jak wyczarowania sobie pięknych paznokci😊
    Kufer autko super się prezentuje. Idealnie się sprawdzi w małych pomieszczeniach, gdy musimy zmieścić sporo zabawek w małym pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lampa mnie kusi. Tego tira chciałam wziac chrzesniakowi ale skoro to plastik to sie zastanowie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ledowa lampa bardzo dobrze się prezentuje! Ja właśnie zastanawiam się nad nową;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta lampa przypomina mi moją z sunuv, myślę że z jej pomocą będziesz tworzyć paznokciowe cuda

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampa i jej właściwości sa godne podziwu. Gdybym miała syna też kupiła bym mu takie autko

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta lampa.
    Ciężarówkę taką mam kiedyś Kuba dostał na gwiazdkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. No no lampa prezentuje się bardzo ładnie. Mam podobna. Tylko czarna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej lampy. Moja jest już stara i pasowało by ją wymienić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta lampa zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie! 50w to już konkretna moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ta lampa ma ogromną moc i wydaję się być godna uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Żałuję, że wcześniej nie widziałam tej lampy. Taka o większej mocy jest bez porównania lepsza od 9w, która może przyczynić się do powstawania uczuleń.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow. Szkoda, że jak zamawiałam swoją to tej nie było. Z chęcią bym ją kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie ta lampa. Zamowie przy najblizszej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przy następnych zakupach, chyba sama skuszę się na tą lampę. Kupuję ją już od kilku miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ciężarówkę z samochodzikami mam w ulubionych :) moja Oliwka uwielbia autka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lampa jest bardzo fajna :) Póki co jestem zadowolona ze swojej, ale jak mi się już znudzi to zamówię Twoją :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ta lampa jest cudowna ! Muszę powiedzieć, że zazdroszczę :D a samochody ... bomba dla małego fana mam nadzieję, że chłopaki sie cieszą :D !

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna ta lampa szczególnie ta funkcja do przebarwień

    OdpowiedzUsuń
  24. Lampa wygląda bardzo solidnie, aż jestem zaskoczona. Ostatnio zamówiłam 36w i też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lampa jest interesująca,ale moja uwagę przykuło bardziej autko. Mój syn uwielbia samochody i chyba zamówię mu takiego tira

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.