Ostatnio się wkurzyłam, ponieważ większość ciuchów, które zamawiałam, były albo za wąskie, albo miały za krótkie rękawy, albo jakość materiału mnie rozczarowywała. Postanowiłam odpocząć od tej kategorii i pójść w praktyczne rzeczy.

Dlatego przygotowałam Wam listę niezbędnych dla mnie w tej chwili dodatków do kuchni ze sklepu rosegal.com. Większość z tych rzeczy, które dzisiaj zobaczycie, wybrali moi mali domownicy. Ja, w ramach małej tajemniczości, zamówiłam kilka innych pozycji, aby z całością powrócić do Was tutaj za jakiś czas. 

Zacznę może od minutników do kuchni.
Wybrały je chłopcy. Ja chciałam ładny, srebrny, ale obiecałam im, że zamówię już te, więc niechaj im będzie, a ja słowa im zawsze dotrzymuje! Także wkrótce zagoszczą u nas: kurczaczek i cebulka. Musiały być oba. No cóż...


W domu od zawsze brakuje mi łyżki do lodów. Kiedyś oddałam mojej mamie. Ale odkąd mam dzieci muszę mieć w domu swoją. A do tego jeszcze postanowiłam zamówić im foremki do lodów. Latem sama robię soczki, także w szybki sposób będę mogła podać im w wygodnej formie, zdrowe, mrożone lody.

Idąc dalej za prośbą dzieci czas na pichcenie, dlatego wbraliśmy silikonową formę do pieczenia domku. Będę musiała stanąć na wysokości zadania i upiec. Byleby dobrze rozłożyć ilość ciasta, aby za bardzo nie wyrosło. Ale najpierw muszę znależć odpowiedni przepis. Moja znajoma robiła podobny dom z rozpuszczonej czekolady.



Czy pieczemy, czy gotujemy przydadzą nam się silikonowe rękawice, żeby wyciągnąć blachę, brytfankę czy cokolwiek innego, co jest bardzo gorące. W zestawie są 4 sztuki.



Szczerze mówiąc ciekawa jestem bardziej tych rzeczy, które ja wybrałam, ponieważ będą one dla mnie bardziej praktyczne. Także cierpliwości, a mam nadzieję, że szybko powrócę tutaj z rzeczywistymi zdjęciami. 

22 komentarze:

  1. Silikonowa foremka do robienia domku jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam silikonowe rękawice. Stale z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw do piernikowego domku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Foremki do lodów i forma do stworzenia domków bardzo by mi się przydały. Już w zeszłym roku, kiedy mieliśmy ochotę na lody bardzo chciałam kupić taką formę i samemu je wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam mieć taki zestaw do robienia lodów, postawiłabym na sorbety. te łapki do garnków są bardzo praktyczne. mam je.

    OdpowiedzUsuń
  6. Minutnik czosneczek zamówiłam ostatnio :D Wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cebula (polska) świetna :D Jak ją zobaczyłam to aż się zaśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taką silikonową rękawicę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha będzie Ci kogut piał w kuchni ;) A tak serio to bardzo przydatne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super gadzety kochana, takich drobiazgow w domu nigdy za duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nad tym timerem się zastanawiam, bo to bardzo przydatny gadżet do kuchni :) Bardzo przydatne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Foremki do wypiekania domku to coś wspaniałego! Tylko szkoda później zjeść taki domek;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle fajnych i potrzebnych gadżetów do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj znać jak sprawuje się ta foremka do robienia domku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tę stronę bo mają fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. silikonowe formy bardzo mi sie podobaja :D chyba tez sobie takie zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie silikonowe łapki, bardzo praktyczna rzecz, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne i niewatpliwie przydatne gadzety.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z takimi super gadżetami żadne gotowanie nie jest straszne:) Choć teraz nie jest odpowiednia pora na lody, ale nie odmówiłabym pysznego domowego specjału z tych foremek!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.