Co jakiś czas staję przed dylematem dotyczącym szukania prezentów dla naszych bliskich. 
Wkrótce nasz Oluś ma swoje czwarte już urodziny (1 marca), dlatego zazwyczaj z dużym wyprzedzeniem planujemy i poszukujemy dla niego coś fajnego, oryginalnego i praktycznego. 

Kolorowanki, kredki, pisaki, książeczki i jego ulubiona plastelina są już przygotowane i zapakowane w ozdobny papier. 

Postanowiłam podarować mu coś jeszcze... Coś, co przyda mu się na co dzień, rano i wieczorem, w południe, na deser, na śniadanie, na kolację... i tak oto wpadłam na firmę tarkaimiarka.


Firma jest zagorzałym pasjonatem oryginalnego wzornictwa, a wyróżnia ją pasja oraz profesjonalizm najwyższej próby. W ofercie znajdziemy i akcesoria kuchenne i przeróżne artykuły dekoracyjne. Podążają za najnowszymi trendami, które podbijają serce coraz większej rzeszy klientów. 
Pamiętajmy, że gotowanie nie jest musem - powinno sprawiać nam przyjemność, jednocześnie ciesząc oko oryginalnymi urządzeniami, naczyniami kuchennymi, tekstyliami oraz gadżetami zarówno do kuchni, jak i również do jadalni. To wszystko znajdziemy na stronie www.tarkaimiarka.pl.



Zestaw "jak pies z kotem" idealnie pasuje do naszego małego niejadka. Podobnie, jak jego brat, ma swoje humory i je jak mu się podoba. Czasem wręcz dziobnie jak wróbelek. 

Postanowiłam go nieco zachęcić, ponieważ jedzenie powinno być przyjemnością. Nie chce go w jakikolwiek sposób do tego zmuszać. Ale kiedy zobaczy kolorowe naczynia, które dedykowane są tylko dla NIEGO, to może sytuacja wróci na odpowiedni tor. 

Zestaw pochodzi z oferty renomowanej wałbrzyskiej marki Kristoff, która obecna jest na rynku od 1831 roku. 


Logo znajdziemy także na spodzie każdego naczynia: 


W jego skład wchodzą 4 części:
- deserowy talerzyk,
- miseczka,
- kubek,
- kieliszek na jajko.


Przedstawiony jest żartobliwy nadruk oznaczający niezgodę - jak to pies z kotem, którzy za bardzo za sobą nie przepadają. Podobnie jest z naszym Olusiem i jedzeniem. Dlatego mam nadzieję, że jego każdy posiłek zmieni się wreszcie w radosną, wyjątkowa chwilę. 

Deserowy talerzyk nie jest duży, ale w zupełności wystarczy mu na posiłek na śniadanie i na kolację. 


Miseczka również jest odpowiednia, jej wysokość to 5,5 cm, zaś szerokość to 16 cm. Jednak dla naszego maluszka więcej nie trzeba.



Na naczyniach i kubeczku widać i kotka...:


.... i pieska:


Kubeczek posiada zawartość 220 ml. Akurat taka ilość napoju powimna mu póki co wystarczyć, a lubi popijać sobie zazwyczaj herbatkę. 
Zaś obok kubeczka widzicie mały kieliszek na jajko z myszką :)


Taki właśnie zestaw wkrótce powędruje w ręce naszego szkraba. Mam nadzieję, że będzie zadowolony.


Ja jestem z jego jakości bardzo zadowolona. 
Porcelana jest bardzo lekka. Przyciąga oko i myślę, że będzie nam już codziennie towarzyszyć. Bez problemu posiłki możemy podgrzewać również w mikrofalówce. Jeżeli chodzi o mycie to tolerują również zmywarki. Wszystko dlatego, że porcelana wypalana jest w wysokiej temperaturze, dzięki czemu jest trwała i nie powinna ulec blaknięciu.

Zachęcam zaglądać również na portale społecznościowe firmy:
Facebook - tutaj
Instagram - tutaj

Myślicie, że mu się spodoba taki prezent? 

27 komentarzy:

  1. Mysle ze bardzo spodoba mu sie prezent. Chetnie zamowie taki dla Julki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny zestaw, moja córka by szalała z radości. może by w końcu zaczęła coś jeść, bo mam strasznego niejadka.

    OdpowiedzUsuń
  3. super komplety, bardzo lubię porcelanę, dzieci na pewno z większym smakiem zajadają z tak ładnych naczyń

    OdpowiedzUsuń
  4. Kristoff to bardzo dobra marka porcelany, mam od nich zastawę stołową na 12 osób - jest cudowna, moja ulubiona używam jej tylko na specjalne okazje. Mojej Ninie by się spodobała taka zastawa bo uwielbia zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maluch będzie zachwycony tym zestawem

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba taki zestaw. Aktualnie jestem w trakcie poszukiwań takiego kompletu dla Hani. Do dziś je na plastikowych, ale czas i pora zmienić zastawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw - dla niejadka trafiony w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestaw na pewno mu się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, myślę, że mały niejadek będzie wręcz zachwycony. A tak piękna i kolorowa aplikacja wręcz go zachęci, by zmienić swoje nawyki żywieniowe:) Lubię bardzo ten sklep, gdyż sama zamawiałam stamtąd 2 piękne kubeczki z motywem kota:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi się spodobać, ten komplet jest bardzo pomysłowy i tak przyjaźnie się prezentuje;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że na pewno będzie zachwycony! A ja już wiem, co następnym razem kupię chrześniakowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny zestaw!!! Piękny,niebanalny wzór .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw, myślę że i mojemu synkowi by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) W sam coś na zachęcenie szkraba do lepszego jedzenia :D Moim dziewczynkom na pewno spodobałby się taki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw! Z humorem ale pięknie wykonany. Z pewnością synek z ochotą usiądzie do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw. Na pewno się spodoba twojemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardo ładny zestaw. Widać, ze bardzo starannie wykonany. Na pewno w takiej zastawie, nawet niejadki chętnie spożywają różne dania.

    OdpowiedzUsuń
  18. No muszę Ci powiedzieć, że cały komplet prezentuje się naprawdę pięknie :D jak dla mnie grafiki na naczyniach są dość śmieszne ;D Ale za to są piękne ! Super zestaw :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.