Już nie raz wspominałam Wam, że walczę z suchością skóry. Dlatego wybieram te kosmetyki, które wywierają na mnie bardzo dobry wpływ. Niestety w tym roku nie mogłam sobie z tym problem poradzić i sięgnęłam po te pozycje, które przeznaczone są dla typowych wrażliwców.  

Zdesperowana postanowiłam wypróbować kosmetyki firmy allerco® 


Zainteresowała mnie opatentowana Molekuła Regen7. Jest to aktywna cząsteczka pochodzenia witaminowego, która działa regenerująco i chroni przed podrażnieniami. 


Pierwsze, po co sięgnęłam to żel myjący przeznaczony do mycia ciała i twarzy. 


Łagodnie myje i właściwie pielęgnuje skórę suchą, wrażliwą, atopową, skłonną do podrażnień i alergii. Jest produktem o niskim potencjale alergizującym. Chroni naszą skórę przed podrażnieniami  Ma właściwości emoliencyjne – nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek. Baza żelu oparta jest na delikatnych i naturalnych środkach myjących, które nie naruszają bariery hydrolipidowej naskórka i zapewniają skórze odpowiednie pH. Wyciąg z lnu nawilża skórę oraz chroni ją przed nadmierną utratą wody. Zastosowany w żelu biolin to prebiotyk pochodzenia naturalnego, który utrzymuje prawidłową równowagę flory bakteryjnej skóry. Dodatek gliceryny podwyższa zdolność do utrzymania prawidłowej wilgotności skóry. Nie podrażnia i nie powoduje uczucia ściągania naskórka. 


Działanie żelu jest następujące:
zapewnia skuteczne oczyszczanie i pielęgnację skóry,
→ łagodnie myje, nie powodując jej podrażnień,
→ zapewnia skórze fizjologiczne pH,
→ działa łagodząco i chroni skórę przed podrażnieniami,
→ działa ochronnie na naturalną warstwę lipidową naskórka,
→ delikatnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernemu jej wysuszeniu,
→ zmiękcza i wygładza naskórek,
→ utrzymuje prawidłową wilgotność skóry,
→ nie powoduje uczucia ściągania naskórka.

Stosowałam go nie tylko do ciała, ale głównie chciałam go sprawdzić w kwestii pielęgnacji twarzy. Zawartość kosmetyku to 200 ml zamknięta w tubie na tzw. "klik". 


Stosowałam go codziennie rano i wieczorem. Wszelkie kosmetyki przeznaczone do makijażu (podkłady, pudry) odstawiłam na jakiś czas, ponieważ pogarszały stan mojej skóry. 
Konsystencja żelu jest przezroczysta i gęsta, nie rozlewa mi się z dłoni. Myje bardzo delikatnie, nic nie piecze, wręcz mogłabym śmiało powiedzieć, iż działa łagodząco. Nie zawiera on mydła, barwników ani substancji zapachowych. Ale mi to akurat nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, zapach nie odgrywa przecież najważniejszej roli. Słabo się pieni, ale najistotniejsze dla mnie jest to, że doskonale oczyszcza i nawilża skórę. Lekko niweluje mi również przebarwienia. Do tego jest bardzo wydajny, więc wystarczy nam na spory okres czasu. Stoi w łazience w widocznym miejscu i myślę, że pozostanie ze mną na długo. 

Drugim produktem, po który sięgnęłam to szampon nawilżający.
W kwestii doboru tego typu kosmetyków muszę bardzo uważać. Ostatnio zakupiłam pewien nieodpowiedni szampon, który zaszkodził skórze mojej głowy. Myślałam, że po umyciu może źle spłukuje. Ale raz, drugi, trzeci i sytuacja się powtarzała, a skóra głowy mnie swędziała. Postanowiłam poratować się właśnie allerco. 


Szampon nawilżający przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji włosów oraz suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii skóry głowy. Delikatnie myje włosy, zapobiegając wysuszeniu i nie naruszając naturalnej bariery hydrolipidowej naskórka. Chroni przed podrażnieniami i zapewnia jej odpowiednie pH. Ma właściwości nawilżające i odżywcze. Przywraca skórze naturalną równowagę. Pielęgnuje włosy zapewniając im połysk oraz nadając im miękkość i puszystość. Nie obciąża włosów i nie wysusza skóry. Nie szczypie w oczy. Jest produktem hipoalergicznym, nie zawiera substancji zapachowych i barwników.

Zawiera starannie dobrane, łagodne substancje myjące i składnik pielęgnacyjno-ochronne. 
- metabolit witaminy PP chroni przed powstawaniem podrażnień,
- wyciąg z lnu jest bogatym źródłem lignanów i witaminy E, dzięki czemu działa odżywczo na włosy, intensywnie nawilża i chroni skórę przed nadmierną utratą wody z jej głębszych warstw. Ma właściwości kojące i łagodzące,
- wyciąg z czarnego owsa, zawierający polisacharydy i aminokwasy – składniki naturalnego czynnika nawilżającego, zapewnia głębokie i długotrwałe nawilżenie. Odbudowuje płaszcz hydrolipidowy skóry oraz wzmacnia strukturę włosów, wygładzając je i nadając im połysk,
- lecytyna pochodzenia roślinnego oraz wyciąg z palmy murumuru, bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), uzupełniają niedobory lipidów w skórze, redukując transepidermalną utratę wody oraz zapobiegając łuszczeniu się naskórka. Działają naprawczo i regenerująco na włosy.


Działanie:
 delikatnie myje i pielęgnuje włosy i wrażliwą skórę głowy,
 nie narusza naturalnej bariery hydrolipidowej naskórka,
 zapewnia odpowiednie pH (5,5),
 chroni skórę przed podrażnieniami,
 łagodzi świąd owłosionej skóry głowy,
 ma bardzo dobre właściwości nawilżające,
 działa odżywczo na włosy i skórę,
 zapewnia włosom połysk, nadaje im miękkość i puszystość,
 nie obciąża włosów.


Jego zawartość to 200 ml. Otrzymujemy go w butelce z zakrętką. Podobnie, jak w przypadku żelu, również i on nie posiada żadnego zapachu. Bardzo delikatnie się pieni, ale za to nie szczypie nas w oczy. I przyniósł mi ulgę. Po dwukrotnym użyciu uczucie swędzenia już mi się zmniejszyło. Póki co włosów mi nie obciąża. Jednak nie używam go na stałe. Sięgam po niego wtedy, kiedy występuję jakiś problem. Używam na tyle długo, aż pozbędę się nieprzyjemności i kondycja skóry mojej głowy się poprawi. 

Cieszę się, że mogłam przetestować te dwa produkty. Problem znika, a na twarzy pojawia się powoli uśmiech. Rezultaty są, dlatego warto sięgać po kosmetyki allerco®. Podoba mi się również fakt, iż przeznaczony jest dla każdej grupy wiekowej, polecany wręcz dla dzieci i niemowląt.

Posiadam również balsam do skóry skłonnej do podrażnień, dlatego niebawem powrócę do Was z opinią na temat tego kosmetyku.

Czy znacie firmę allerco®? Jak się u Was sprawdziła?

23 komentarze:

  1. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znów mam problem z tłustą cera :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów ale ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam oba te produkty, allerco spisuje się u mnie zawsze super

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem posiadaczką problemowej skóry więc nie przywiązuje zbytniej uwagi na te produkty. Zawsze jednak dobrze mieć co polecić dla "wrażliwców" miewających problemy z doborem kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym poznała osobiście ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam niestety ekstremalnie suchą skórę głowy więc szampon nawilżający bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak nawilżenie zdecydowanie by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja skóra głowy jest bardzo problematyczna, więc z chęcią sięgnę po ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon mnie ciekawi. Moja skóra głowy czasami reaguje podrażnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że trafiłaś na produkty, które zamiast pogarszać stan skóry, pomagają i naprawiają "błędy" innych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najchętniej wypróbowałabym ten szampon. Od kilku lat używałam tego samego szamponu znanej marki. Jakiś miesiąc temu musiałam go odstawić, gdyż strasznie swędziała mnie głowa. Od tamtego momentu szukam czegoś, co nie spowoduje takiej reakcji, ale łagodnie i skutecznie oczyści skórę mojej głowy a także włosy. Może się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon u mnie bardzo się sprawdził. Świetnie nawilża skóre głowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie spróbowanie tego szamponu - myślę, że byłby dla mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już kiedyś czytałam coś o tej firmie. Chętnie bym wypróbowała coś od nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę polecić ten szampon kuzynce ktora ma spory problem

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam i używam tych produktów razem z moim synem. Bardzo dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro się dobrze sprawdzają to muszę koniecznie sprawdzić jak pomogą mi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel myjący bankowo by się u mnie sprawdził do mycia buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak u mnie sprawdziłby się szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy produkt. Dobry skład i właściwości zachęcają mnie do zakupu. Lubię kosmetyki zawierające emolienty, doskonale działają na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio czytam sporo pozytywnych opinii o kosmetykach tej marki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten żel myjący jest dla mnie obcy, ale mamy szampon jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Zarówno u mnie jak i u dzieci włosy po tym szamponie są mega miękkie ! uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.