Dzisiejszy haul dotyczyć będzie właściwie różnych kategorii. Zaś zamówienie złożone było w sklepie rosegal.com.

Dość długo szukałam dla siebie piżamki na lato. Takiej zwiewnej, bawełnianej sukienki na ramiączkach. Wypatrzyłam inną, ale została wyprzedana, więc wybór padł na Stars Print Cotton Cami Loungewear Dress


I jestem z niej bardzo zadowolona. Jest to miękka, przyjemna w dotyku bawełna. Innego materiału sobie po prostu nie wyobrażam. Na zdjęciu wyszła nieco ciemniej. Ale to fajny, granatowy kolor. 


Długość ramiączek możemy sobie regulować.


Z tyłu u góry wciągnięta jest gumka, więc całość fajnie dopasowuje się do ciała.
Zaś dół w postaci koronkowego wykończenia dodaje jej fajnej kobiecości.


Postawiłam również na kolorowe lampki LED.
Fruit lemon String Lights LED - warm white prezentują się bardzo fajnie. Możemy wykorzystać je do zdjęć (kto mnie czytał widział przy okazji recenzji duetu z Soraya), tudzież np. na stół podczas grilla. Albo po prostu ozdobić sobie dom. Na lato jak znalazł. Zasilane są dwoma bateriami typu AA.





W sumie słowo "szklanka" tu za bardzo nie pasuje, ponieważ są one plastikowe. Już Wam je opisywałam. Zasilane są dwoma płaskimi, okrągłymi bateriami, które schowane są od spodu. Zalanie raczej nie grozi, ale nie zanurzałam ich całkowicie w wodzie. Światełka led uruchamiają się w momencie wlania jakiegokolwiek płynu.


Teraz mam 4 sztuki, więc mogę zaszaleć. Ale coś czuje, że te baterie za długo nie utrzymają swej mocy... Będzie jak znalazł na syna urodziny w sierpniu.

Magiczna piankolina – sprytna jak żadna inna!

Otrzymujemy 24 opakowania z wszystkimi kolorami tęczy. Dodatkowo mamy również akcesoria do tworzenia różnych budowli, czyli 3 plastikowe nożyki.



To nic innego, jak piankowa plastelina, nazywana piankoliną, czy też masą kinetyczną.
Piankolina jest jednak ciut lepsza, niż normalna plastelina, ponieważ nie klei się i nie brudzi rąk. Swoją formą przypomina właśnie piasek kinetyczny.


Dzięki jej właściwościom możemy ulepić różne postacie (mamy książeczkę z kilkoma pomysłami). 



Możemy ją też rozciągać jak gumę do żucia, rozrywać, kształtować w różne formy (kuleczki itd.).
Po ułożeniu piankoliny na danej powierzchni zaczyna ona przyjmować jej kształt. Fajna zabawa jest przy odciskaniu dłoni.
Jest oczywiście wielokrotnego użytku, po zamknięciu nie traci swoich właściwości.
Po zostawieniu na dłuższy czas masa zasycha, dając możliwość stworzenia swojej własnej zabawki.

Rozwija wyobraźnię, zdolności manualne, zdolności twórcze, wspomaga rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej dziecka. Ćwiczymy także sprawność małych rączek, dlatego polecana jest również podczas rehabilitacji.
A na dorosłych działa antystresowo.

Widzę, że wszystkie te rzeczy zostały wyprzedane. 3 dni temu jeszcze były dostępne. Ależ z tego sklepu wszystko ostatnio szybko znika. 

Zdarzało Wam się coś zamówić, gdzie po fakcie okazało się, że jest "out of stock"? 

19 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy. Cudowna pizamka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o tych lampkach - wyglądają jak moje ulubione lizaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą koszulkę nocną i jest to moja ulubiona koszulka do spania :) Wiedziałam, że będziesz z niej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta koszulka, szkoda że nie zdążyłam sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ta piżamka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piankolina jest najlepszą rzeczą dla dzieci a zwłaszcza na deszczowe dni :) Szczęśliwe i czyste dziecko gwarantowane

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te lampki, że też ja ich wcześniej nie widziałam! Koszulka też bardzo mi się podoba, model perfect na lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te światełka takie wakacyjne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mowilam ze piankolina Ci si3 spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lampki są genialne, idealne do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG te lampki są obłędne! No, że ja ich wcześniej nie widziałam :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą piankolinę jeśli ktoś by chciał jeszcze kupić można dostać w kosku Ruch.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zamówienie
    Podoba mi się ten zestaw plasteliny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze lampki. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. lampki LED są świetne - zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piżamka cudna! Muszę sobie zamówić. No i te szklaki - kozackie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.