Na ciepłe, wiosenne dni czekałam z utęsknieniem. Ale nie sądziłam, że wejdziemy z takim impetem, że temperatury sięgną tak wysoko. Co za tym idzie? Mnóstwo czasu spędzamy na pracach w ogrodach, działkach. Aby wszystko pięknie wyglądało, trzeba temu trochę poświęcić czasu. Jak każdy z nas, mam dwie ręce, ale i mega wsparcie w dzieciach, którzy z ochotą wychodzą i mi pomagają.

Ostatnio bite 4 dni nosili mi wywiane jesienią oraz zimą kijki, kijeczki, patyczki, jeden na drugi, aby było i czysto i zarazem przyjemnie. W ruch poszły grabki, haczki i inne gadżety. Świadoma tego, że pracy jest ogrom, zapewniłam im tym samym też "zaplecze" na odpoczynek. Małe nóżki, pełne energii i chętne do pomocy potrzebują też odsapnąć. Bo ja to biegam niczym robot.

Przekąski i woda to podstawa. I tu pojawia się fikuśny, kolorowy bidon Emsa od tarkaimiarka.pl.




Nie bez powodu akurat na niego się zdecydowałam.  Zawsze patrzę nie tylko na wygląd zewnętrzny, ale przede wszystkim na praktykę.

Bidon wzrokowo jest bardzo sympatyczny, wzbogacony w graficzne, kolorowe cyferki. Akurat ten temat mamy już chyba do znudzenia na tapecie, ale co ja poradzę, że chcę, aby dziecko się już w tym temacie kształciło. Liczenie, mnożenie to podstawa w codziennym życiu. Nasz Oluś wkracza w taki wiek, że i tej dziedziny trzeba się uczyć.
Plus kolor zielony trafiony w obecną porę roku.


Podczas prac w sezonie dbamy o odpowiednią ilość płynów. I w tym temacie, w naszym domu, idzie to aż nadprogramowo. Oboje nasi synowie muszą mieć bidon z tzw. "zamykaną pokrywą". Już od wiosny, nie tylko my, ale również wszelkie owady latające zaczynają intensywnie pracować. Mam tu głównie na myśli pszczoły, czy bączki. I to właśnie one lubią zrobić sobie przystanek, nieco "przycupnąć" np. w szklance z sokiem.


Tarka i miarka daje nam do użytku taki bidon, który zabezpiecza przed sąsiadami w powietrzu. Do środka nic nam się nie dostanie. Nie ma takiej możliwości. Nie dość, że zabezpieczony jest tzw."klapką", wyglądającą jak czapeczka z daszkiem, to jeszcze, aby wydobyć jakikolwiek płyn, musimy odkręcić ustnik w odpowiednim kierunku.


Myślę, że pojemność 400 ml jest wystarczająca dla naszego syna. Zawsze można dolać. Na szczęście nic się nie rozlewa, nie przecieka. Pojemnik wykonany został z materiałów pozbawionych szkodliwych związków BPA, dlatego jest bezpieczny dla zdrowia i w pełni przystosowany do bezpośredniego kontaktu z żywnością.


Umożliwia przechowywanie napojów o maksymalnej temperaturze 40 stopni Celsjusza. Jest bardzo łatwy do utrzymania w czystości.Wszystkie elementy bidonu nadają się do mycia  nawet w zmywarce. 


Dodatkowym atutem jest również opcja oznaczenia bidonu imieniem swojego dziecka. Uważam, że jest to świetne rozwiązanie np. w przedszkolu. Chociaż sam wygląd wyróżnia się już z tłumu i nie sposób pomylić go z butelkami, które posiadają inne dzieci.



Sklep bardzo często wprowadza różne promocje i przeceny. Zaglądajcie, ponieważ warto.

Tymczasem pozdrawiam Was cieplutko życząc udanego weekendu i wracam do swoich obowiązków.

25 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje i te zamknięcia s pomysłowe - nam by się przydał taki na działkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny bidon, ja sama mam dwie butelki bidony 0,7 l. ponieważ półlitrowa butelka wody to dla mnie często za mało.zawsze muszę mieś w torebce jakieś picie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, kolorowy design, dla kilkulatka idealny. Dla siebie wybrałam czarny wariant z niewielkim zdobieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się jego design :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze sprawic taki bidon mojej corce. Podoba mi sie wzorek z cyferkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa :) Coś czuję, że moim dziewczynkom też wpadłby w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny bidon :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sprawić córce taki bidon, zwykłe buteleczki się już u nas nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas taki bidon to podstawa. Na podwórko i do szkoły bez tego ani rusz!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny bidon dla dzieci i do szkoły i na wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny bidon dla dziecka. Na pewno jest z niego zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na taki bidon dla dziecka w przeciwieństwie od tych bajkowych nadruków ten może coś wnieść w rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lato i wakacje już niebawem, a to oznacza, że rowerowy okres już się zaczął. Warto wyposażyć się w taki bidon. Nie można zapomnieć o kasku i ochraniaczach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny dodatek na wycieczki rowerowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z takiego bidona chce się pić, fajowo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać zadowolony synek, to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że stworzony jest wprost dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie się prezentuję. Przydałby się taki moim chłopcom na spacery.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny, kolorowy i ani trochę nie wygląda nudno, co jest ważne jeśli chodzi o wybór rzeczy dla dziecka;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ulubiony sklep:))) Super ten bidon. widać, że wygodny i Synuś chętnie z niego korzysta. Kolorki też zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny ten bidon. Coś dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.