Krótkie, długie, w kropki, paski, kratkę... Czarne, białe, kolorowe... W kwiaty... Na codzień, na uroczystość... Zapewne każda z nas, kobiet, stała chociaż raz w życiu przed wyborem sukienek na różne okazje.

Ja od jakiegoś czasu przeglądam sklep rosegal.com próbując wypatrzeć sobie coś na lato.

Znalazłam w sumie dwie krótsze, które powiedzmy, że wpadły mi w oko.

Początkowo sukienka ta skojarzyła mi się z kombinezonem. Ale spodobał mi się kolor i fason. 

Podobno dobrze mi w żółtym. Hmm zastanawiam się tylko, co by było, gdyby mnie małe muszki oblazły, bo ciągnie je do tego właśnie koloru... 

Czasem miewam tak, że po dość intensywnym dniu spędzonym na zewnątrz, kiedy człowiek chcąc nie chcąc zostanie dość mocno opalony promieniami słonecznymi, pod wieczór wolę już paradować w dłuższej sukience, omijając przebywanie na słońcu. Ze względu na mój wzrost akurat długie mi jak najbardziej pasują. W tej sytuacji w oko wpadły mi dwie. 



Jest to połączenie bawełny z poliestrem. Ciekawa jestem jak jest w rzeczywistości. 



Przyznam się szczerze, że ta zdecydowanie bardziej mi się podoba od tej powyżej. Hmm... 

Na koniec, całkiem przypadkiem, wpadłam na fikuśne klapki w kształcie delfina. Widzieliście? Aż muszę Wam pokazać. Są w dwóch kolorach: delikatnym różu oraz błękicie. Śmieszne. Nie spotkałam się dotąd z takimi.


Składając zamówienie w tym sklepie czeka na Was kod rabatowy, a jest nim:
RGNANCY

To jak, którą sukienkę mam zamawiać? Doradzicie? Czekam na Wasze komentarze. 

29 komentarzy:

  1. Żółta sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sukienki, najbardziej w oko wpadły mi maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwie maxi bardo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo takie delfinki kupiłabym dla Anastazji nad wodę jak by się dało ! są genialne <3 A ta żółta kiecka ... bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta żółta sukienka jest super! Ja niestety jestem niska więc w takich długich bym dziwnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka jest świetna, mam bardzo podobną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię MAXI sukienki, a te wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta cytrynowa sukienka. Jest zwiewna i bardzo stylowa. Wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka w żółtym kolorze jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie klapki śmieszne, ciekawe jak wyglądają na żywo;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sukieneczki, zwłaszcza 4 wpadła mi w oko :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubie takie klapki, więc na pewno je sobie kiedys zamówie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Smieszne klapki ;D
    Żółta sukienka wpadla mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia jest naj naj naj :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej przypadła do gustu pierwsza propozycja :) Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie mają coś w sobie, ale sama sięgnęłabym po 1 i 3, szczególnie trójka wpadła mi w oko =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te długie sukienki zdecydowanie są w moim stylu:) A klapeczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga i czwarta sukienka są obłędne. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne sukienki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.