Zamówienie z chińskiego sklepu rosegal.com dość długo u mnie przeleżało ze względu na jedne małe, ledowe lampki, które wieki do mnie jechały. 

Nie przedłużając zapraszam Was do lektury :) 

Zacznę może od ledowych gwiazd, dość popularnych i często wykorzystywanych do zdjęć. 
Zamówiłam je w dwóch kolorach. Pierwszą z nich jest czarna, która ma powędrować w ręce mojej koleżanki. 
Dotarła solidnie zapakowana i zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu. 


Ledwo ją zamówiłam, a po kilku dniach na stronie pojawiała się informacja, że została wyprzedana. Szybko ostatnio wszystko znika. W tym kolorze nie mogłam znaleźć stacjonarnie. Zazwyczaj tego typu rzeczy poszukuje w sklepach Pepco, czy KIK. Ale mam i myślę, że moja koleżanka również będzie zadowolona, ponieważ jej pokój jest w tonacji biało-czarnej. Gorzej, jak będzie chciała i tą i białą lampkę hehe. 


Zaś druga to już standardowa, biała gwiazda. Zamówiłam ją, ponieważ moja, zakupiona właśnie w KIK, niestety się zalała. Jest możliwość jej ogarnięcia, tylko bebechy trzeba wymienić. Nie lubie wywalać rzeczy, które można naprawić, więc jak tylko znajdę czas to ją ogarnę. Póki co mam nową.  



Do koszyka wrzuciłam dwie mini kosmetyczki, w których chciałam przechowywać swoje drobniejsze wielkością kosmetyki przeznaczone do makijażu. 



Podobają mi się. Wyglądają identycznie jak na zdjęciu w sklepie internetowym. Motyw kaktusa jest akurat modny. Niestety, jak tylko je rozpakowałam, zostałam od razu, bez pytania, okradziona. Mój młodszy synuś stwierdził, że sobie je weźmie dla siebie. Pochował sobie kredki, temperówki, linijki i inne pierdoły, zapakował do plecaka i od tamtej pory jadąc do babci i dziadka bujamy się z jego bagażem. 


Podobna sytuacja jest z lampką LED. Też mi ją zakosili. 

Ładujemy ją przy pomocy kabla USB, który dołączony jest w zestawie.


Udało mi się wynegocjować, że chociaż zostawią mi małe lampeczki LED, które służyć mają jako dekoracja w domu. Zamierzam je włożyć do flakonu, w którym mam sztuczne kwiaty. 


Podoba mi się ich funkcjonalność. Ogólnie ledy (20 sztuk) umieszczone są na miedzianym druciku, dzięki czemu możemy je układać tak, jak chcemy. Zasilane są dwoma płaskimi bateriami. 


Na koniec zamówiłam sobie pędzel - coś w stylu kabuki. I tu mam na szczęście pewność, że zostanie w moich rękach. 

Prezentuje się elegancko i jest praktyczny w zastosowaniu, ponieważ możemy go chować. Niestety dojechał lekko uszkodzony. 


Używam go zwłaszcza do kosmetyków mineralnych. Włosie jest delikatne i mięciutkie, chociaż jak dla mnie mogłoby być trochę gęściej. No ale każdy ma swoje fetysze... 



Podsumowując powiem jedno: przy następnych zamówieniach, podczas, gdy paczki do mnie ostatecznie już dotrą, będę się chować, w przeciwnym razie wszystko mi zabiorą. A listonosza to poproszę, aby podjeżdżał za dom, co by go nikt nie widział haha. 

26 komentarzy:

  1. lampke mam podobna. a gwiazdke chce! kurde czemu wyprzedane i czemu chiny nie odpisują! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obie gwiazdki są super, mam nadzieję, że uda się jedną naprawić. uwielbiam te lampki, też je mam

    OdpowiedzUsuń
  3. gwiazdę mam, ale niebieską. a lampki mam podobne, ale kiedyś LIRENE przed świętami wysyłało i mam, są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie gwiazdki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te gwiazdy, mam taką jedną w domu ale malutka jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdkę mam również i podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te mini kosmetyczki są urocze. Z takiej gwiazdki byłby zadowolony mój Oskar.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zamówienie. podoba mi się wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe zamówienie jak zawsze pięknie się prezentujące :D Ale ta czarna gwiazda ... bajka <3 mam białe takie lampki, ale jakoś nie mogę ich ładnie wpasować do jakiejkolwiek sesji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne! W życiu bym się nie spodziewała, że można w tym sklepie takie fajne gadżety kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te gwiazdki są świetne - uwielbiam takie dodatki zarówno do zdjęć jak i do domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta gwiazdka i piórniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się ta lampka LED w kształcie gwiazdki. Jest idealnym dodatkiem do każdego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow bardzo fajne zamówienie i wszystko przypadło mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow czarna gwiazda jest cudooowna :D A lampkę na biurko mam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ledowe gwiazdy i inne wzory tego typu ledowych gadżetów bardzo mi się podobają;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta lampeczka mi się podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta biała gwiazda! rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyczko- piórniki idealne dla każdego jak widać :)
    Poluję też na jakieś lampki czy ozdoby ale czekam jak u mnie się epco w końcu przeniesie na większą halę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zamówienie, ale najbardziej podobają mi się te piórniki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę kochana, że tego listonosza jakoś uda Ci się przekabacić:) Ty jesteś bardzo przekonująca:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne gadżety. Lampki urocze

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne dodatki. Jestem zdania, że dodatki tworzą wnętrze i można fajnie zmieniać nastrój i klimat pomieszczenia. Fajnie, jeśli bazę stanowią klasyczne, proste meble. Ja do swojej sypialni wybrałam łóżko z https://senpo.pl/lozka/ i dodatkami zmieniam charakter swojej sypialni, zgodnie z porą roku i nastrojem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.