Jakiś czas temu robiłam porządki... Postanowiłam nie tylko pobawić się w perfekcyjną panią domu i posprzątać, ale przede wszystkim sprawdzić, ile mam ubrań na lato. W sumie nie jest źle. Brakuje mi t-shirtów i ... spodenek. Tych ostatnich mam dosłownie dwie pary. Słabiutko.
W wolnej chwili, przy jeszcze ciepłej kawie, wskoczyłam na stronę zaful.com żeby przejrzeć kategorię beach shorts.


I kilka fajnych par, w letnich kolorkach znalazłam. Na plażę, na basen, na rower - wszędzie. Kolorowe i myślę, że bardzo wygodne.

1. Camo Beach Shorts - Acu Camouflage
2. Lightning Print Beach Shorts - Azure
3. Printed Beach Shorts - Red

A może zestawik - top & spodenki:

A Wy za czym się teraz rozglądacie? 
Jestem bardzo ciekawa - piszcie mi w komentarzach.

34 komentarze:

  1. Kolorowy zestaw jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw szary mi się podoba. poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te zielone szorty. Wyglądają fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie galotki :D Chyba jednak wolę jeansowe szorty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu ;) jeansowe mam. Brakuje mi lzejszych ;)

      Usuń
  5. ten szary z chęcia bym przykarnełą

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary i tenczowy zestaw są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kolorowy zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze spodenki i szary zestaw - świetne są 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieskie spodenki wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie kolorowe krótkie spodenki na lato

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie topów do szortów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moro spodenki bomba i szary komplecik <3 jak dla mnie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestawy bardzo mi się podobają i z chęcią się na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, super oferta, bardzo podobają mi się zestawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nic z tych przedstawionych mi się nie podoba. Bardzo rzadko chodzę w takim stylu. Większość spodenek mam materiałowe grubsze lub jeansy, może zaledwie jedne spodenki takie cienkie luźne i raczej tylko po domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze ciekawe mają ubrania :) Chyba coś sobie zamówię znowu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Biły zestaw jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne są te zestawy z krótkimi spodenkami! <3 Ten biały, prostu a taki słodki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się te niebieskie spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię bardzo krótkie i czarne eleganckie albo jeansowe spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te zestawy fajne wyszukałaś, bardzo ładne;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Te zestawy chętnie bym w nich chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czas najwyższy powoli się zaopatrzyć w krótkie ciuchy :D u mnie teraz jest po 25-27 stopni na dworze

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny zapraszam Was na https://zarabiaj.ebutik.pl dają zarabiac 10% na sprzedaży w https://ebutik.pl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej spodobał mi się ten szary komplecik:) muszę zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz to chciałabym sukieneczkę w rodzaju hiszpanki:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.