Zawsze, kiedy widzę listonosza w drzwiach, pojawia się głupkowaty uśmiech na mojej twarzy. Paczki z Chin są dość prymitywnie pakowane w szare wory, wiec już z góry wiem, co dobrego dla mnie taszczy.

Jakiś czas temu zabunkrowałam się w pokoju, sama ze sobą, z dala od całej reszty, aby w spokoju pobuszować sobie po sklepie internetowym zaful

Nie ma tam super hiper gadżetów. A szkoda. Dział home nie za bardzo błyszczy nowościami. Po inwentaryzacji szaf stwierdziłam, że może by tak zaopatrzyć się w jakieś spodenki na lato? Nóżki opalić, a nie kitrać się w długich portach. 

I tak szukałam, szukałam, do koszyka wrzucałam, zdanie w kółko zmieniałam, dopóki nie zobaczyłam, ze napakowane jest już mam na około 500 dolców. 

Ostatecznie padło na kieckę i 3 sztuki fikuśnych, letnich shortów.

Spośród całej trójki najbardziej podobają mi się Pompoms Tassels Shorts - deep blue


Są dość kuse, ale nie do przesady. Pośladki zasłaniają.
Ciekawie wygląda w nich tasiemka z białymi pomponami.


Gadżet, który w pasmanterii kosztuje grosze (u nas 1,90 za metr bieżący), a tak cieszy efektem końcowym. I plus za materiał, ponieważ to bawełna. Jedynie sznurek, wciągnięty w pasie, jest za długi. Dynda mi dosłownie do kolan, dlatego muszę go ciachnąć.


Drugie, ciemniejsze, ale również kwiatowe Floral Print Fringe Beach Shorts - green, są już dużo szersze, dłuższe, ale ... też poliestrowe.


Chociaż dzięki temu, ze są znacznie większe jest przewiew i się w nich nie smażę.


Trzecie, w modne ananasy Crochet Trim Pineapple Shorts - white .
Największe rozmiarowo spośród całej trójki. 



Jak już postanowiłam przełamać się w temacie kiecek i zdecydowałam się na cytrynowa hiszpankę Lemon Ruffle Off The Shoulder Midi Dress, to jak ją wtargałam na siebie, entuzjazm minął i bardzo szybko się rozczarowałam.


Wyglądam, jak bym była w 5 miesiącu ciąży. Jest ciut szersza. Dziwnie marszczy mi się na wysokości brzucha. Plus ta góra mi nie pasi. Jednak hiszpańskie klimaty nie są dla mnie. Materiał w porządku, ponieważ to bawełna. Cóż, przy następnej okazji postawie na sukienkę maxi. 

Aktualnie trwa promocja z okazji rocznicy:

Use code " ZFTina " for all order with over 25USD save 3USD,
Use code" ZFTina"  for all order with over 50USD save 6USD,
Use code" ZFTina"  for all order with over 100USD save 12USD.

34 komentarze:

  1. Widzę młodzieżowo..U mnie takie stroje już nie przejdą,ale dla nastolatek,czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem na plaze czemu nie. Ja do nastolatek nie naleze 😛 ;)

      Usuń
  2. ja w wielu swoich sukienkach wyglądam jak ciężarna :p supr szorty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne ciuszki ! Jestem w szoku, nigdzie takich nie widziałam. Są ekstra. Chyba muszę sobie takie kupić.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2018/06/mirror-mirror-cara-delevingne-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy i ja wyglądałabym w takiej hiszpance koślawo? Pewnie tak bo na co dzień chodzę w portkach i generalnie obcisłych ciuchach więc byłoby ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak, jak ja 😁 spodenki t-shirt i wsio. cos te kiece mi nie po drodze za bardzo. Lepiej jednak w moim przypadku jest isc i przymierzyc. Najlepsza opcja.

      Usuń
  5. Haha mamy to samo! Można powiedzieć, że kochamy naszą panią listonosz za to przynoszenie paczek z chin. Już sama mówiła, że za często te paczki XD A co do ubrań - śliczne. My gustujemy jednak w innych kolorach, bardziej stonowanych. Zapraszamy do Siebie https://agssymi.blogspot.com/2018/06/nasza-przykra-historia.html - poznaj naszą historie - Pozdrawiamy Aga i Sylwia - siostry bliźniaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka bardzo mi się podoba, szkoda, że źle na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źleeee to malo powiedziane 😛 moge ja zwężyć, ale ogolnie w hiszpankach jednak mi źle 😁

      Usuń
  7. Wszystkie pary spodenek urocze, a i sukienka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam cię serdecznie w ten piękny ręcznie co zachmurzone niedzielny dzień Oglądam właśnie przez okno i widzę szare chmury i gdzieniegdzie niebieskie czyste niebo jest tak dziś romantycznie i z klimatem spoglądam na twoje kwiaty w ogródku i cieszę się ich pięknem i kolorami oraz tym że tańczy tutaj masa motyli Szkoda że nie mogę przesłać ci zdjęcia że nie ma takiej możliwości by wysłać załącznik bo chętnie zrobiłabym dla ciebie zdjęcie bardzo fajne i miłe dla oka ciuchy wszystko prezentuje się miło Mam nadzieję że będzie ci się dobrze nosiło bardzo piękna sukienka taka rześka zwiewna Ja ciągle szukam czegoś dla siebie bo moje 160 kilo i ja nie potrafimy znaleźć sukienki maxi Ciągle szukamy ale nic z tego mam nadzieję że Pewnego dnia Ja dorwę coś fajnego Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnej niedzieli oraz samych przyjemności w ciągu tygodnia Trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj niestety, choć wizualnie ładne to jednak totalnie nie w moim stylu..

    OdpowiedzUsuń
  10. spodenki mi sie mega podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodenki są świetne i takie letnie :D Szkoda, że sukienka jest zła, bo na zdjęciu wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zamówiłam takie spodenki w ananasy i muszę przyznać, że są fajnej jakości

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio mialam okazje u nas stacjonarnie znalezc identyczne spodenki ! Mega mi sie podobaja, ale fakt, ze wziela je moja tesciowa zniechecil mnie do zakupu ;c a sa tak piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szorty numer jeden zdecydowanie najbardziej mi się podobają. Ja niestety nie wyglądam dobrze w takim kroju.

    OdpowiedzUsuń
  15. szorty fajne. a ta sukienka szkoda chociaz mi tez by pewnie nie psasowala. z reguly wlasnie wole maxi. ta by fajnie wygladala wlasnie jako maxi

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka całkiem fajna, szkoda, że źle leży. Niestety też tak często mam, że to co mi się podoba, niekoniecznie na mnie ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tą sukienkę i dla mnie przypomina ona bardziej ścierkę jak sukienkę. Fatalnie się układa i jest dziwna

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe zamówienie, spodenki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również zamówiłam sobie 3 pary fikuśnych szortów z zaful i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też ostatnio przyszły fajne spodenki z Zaful i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodenki na upały są zawsze spoko. Ale że ta hiszpanka Ci nie leży to nie przeżyje. Jest cuuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodenki super ! Bardzo szkoda tej sukienki bo prezentuje się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodenki mnie bardzo kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsze spodenki naprawdę fajnie :) i sukienka... tylko szkoda, że tak słabo leży:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze spodenki są super! A sukienka także bardzo ładny motyw! ❤ Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pierwsze szorty najbardziej mi się spodobały, mają w sobie to coś! ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie otrzymałam swoje spodenki z Zaful. Niestety są średnie, choć przyznam, że bardzo ładne. Twoje wybory też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te pierwsze szorty są boskie. I kolor i krój bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.