Cieszę się, że upał na kilka dni ustał. Nie szło normalnie funkcjonować. Wczoraj termometr pokazywał 34 stopnie.... Całe szczęście, że u nas w domu jest dużo chłodniej, więc korzystając z okazji postanowiłam na szybko przygotować krótką wishlistę ze sklepu dresslily.com.


Daaawno nie buszowałam po chińskich sieciówkach. Z racji tego, że nie mam zbytnio czasu, postanowiłam poszukać czegoś praktycznego. Będzie krótko i na temat.

Po raz kolejny zdecydowałam się na sukienkę plażową. Mam już białą i jestem z niej bardzo zadowolona. Tym razem postawiłam na kolor czarny. 



Dla koleżanki córki wybrałam bawełnianą torebkę. Mnie drażniłyby te chińskie znaki, ale skoro to nie dla mnie, to mi to lotto. Grunt, by użytkowniczka była zadowolona. A, że to typowa kociara, to postanowiłam sprawić jej przyjemność. 



Na koniec coś, co jest mi mega potrzebne, czyli karta pamięci. Będąc w sklepach jakoś mi nie po drodze po nią sięgnąć, a że tutaj mam pod ręką, to zamawiam. Jedną kartę Micro mam w aparacie. Potrzebuję jeszcze jednej do kamerki. 



No i to by było na tyle. Nie jest to jakieś super mega zamówienie. Ale zawsze to coś, prawda? 
Najbardziej oczekuję oczywiście kiecy. Wiem, że będę zadowolona!


28 komentarzy:

  1. uwielbiam torby tego typu, a kart pamięci nigdy dość, mam kilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to by sie jeszcze dysk zewnetrzny przydal 😂 lekko 2 terrabajty 😂

      Usuń
  2. Kociarą jestem, więc torba jak najbardziej dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie wiedzialam, ze lubisz koci pazur ;)

      Usuń
  3. Numer jeden bardzo mi się podoba - świetny fatałaszek na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukienka na plażę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorac pod uwage tę białą, ktorą mzm, to i z tej bede zadowolona :)

      Usuń
  5. szkoda, że nie szykuje mi się żadne plażowanie, bo sukieneczka idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka nie w moim stylu, ale za torebka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ta sukienka mi sie podoba jeszcze zeby byyla biala to wogle mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa ale z kolorowym haftem. Mam i tez polecam :)

      Usuń
  9. Z kiecki z pewnością będziesz zadowolona skoro już masz taką:) Torebka jest słodka, w sam raz dla kociary. a karta pamięci to i mi by się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka bardzo zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba tez wezme kartę bo ni ciagle brak miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem u mnie w tej chwili tez aparat nie ma czasu wystygnac. Nie rozstaje sie z nim. Ale tu z 64 GB musze kupic.

      Usuń
  12. Sukienk fantastyczna - bedziesz sexi mama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza juz jestem bez sukienki noooo co Ty 😂😁😛

      Usuń
  13. Torba jest świetna :) i mimo chińskich znaków nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta czarna sukienka plażowa. Te frędzle dodają jej oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cale zamowienie świetne ! Torebka urocza

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba z kotem rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo kochana ! Kieca megaśna <3 Z Twoimi długimi nogami, bomba !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienka plażowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.