Będąc ostatnio u mojej fryzjerki usłyszałam: "Ewaaaa zadbaj o włosy, miałaś dużo gęstsze, bardziej miękkie i zdecydowanie w lepszej kondycji". Pomyślałam: "o losie, czy naprawdę jest aż tak źle?". One się tylko tam sporadycznie rozdwajają... 

No ale nie powiem, wzięłam sobie te słowa do serca i od tamtej pory zaczęłam większą uwagę zwracać na to, co kupuje. 

Nie wypadają mi w jakiejś dramatycznej ilości. Ale jedno mnie martwi: pozostająca dość duża ich ilość na szczotce nie powinna mieć w ogóle racji bytu. 

Firma dermena® do tej pory osobiście nie była mi znana. Swoją pierwszą przygodę z produktami tej marki postanowiłam rozpocząć od szamponu dermena® repair hair care, który za zadanie ma hamować wypadanie włosów i stymulować ich odrastanie.


 "Sztos" - pomyślałam sobie w duchu, zwłaszcza, że przeznaczony jest też dla tych z nas, którzy te włosy mają suche i zniszczone. 

Co na temat tego produktu mówi nam producent? 
Szampon dermena® repair stworzony został z myślą o nadmiernie wypadających włosach suchych i zniszczonych, wymagających intensywnego odżywienia i regeneracji. Ma on wzmocnić, nawilżyć i zregenerować nasze włosy, zmniejszając przy tym ich łamliwość oraz zabezpieczać końcówki przed rozdwajaniem się.


Jakie ma działanie? 
- hamuje wypadanie włosów,
- stymuluje ich odrastanie,
- łagodzi podrażnienia skóry głowy,
- zmniejsza przetłuszczanie się włosów,
- chroni przed wysuszeniem i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych,
- ułatwia rozczesywanie i układanie włosów,
- nadaje miękkość oraz blask,
- nie obciąża.

Jako jedyny na rynku, innowacyjny produkt chroniony prawem patentowym, zawiera aktywną substancję - molekułę REGEN7 pochodzenia witaminowego, która wzmacnia mieszek włosowy, poprawia jego odżywienie i stymuluje odrastanie włosów.


Skład szamponu pozostawia wiele do życzenia.


Jeżeli chodzi o szatę graficzną, to jest ona dość skromna, czyli taka, jaką lubię.


Dominuje biel - jeden z moich ulubionych kolorów. W kartonowym opakowaniu znajdujemy buteleczkę o zawartości 200 ml na tzw. "klik".


Konsystencja jest przezroczysta, trochę rzadka, ale nie ma to kompletnie wpływu podczas aplikowania na nasze włosy. Fajnie się pieni, przez co wydaje się być wydajny i pozostawia bardzo przyjemny, delikatny zapach.
Podczas mycia czuć już w dłoniach efekty - włosy są miękkie. Nie robią mi się kołtuny. I mniej ich wypada. Nie raz czułam na ramionach pojedyńcze włoski. W tym przypadku same sobie już nie lecą. Nie odrastają mi w spektakularnym, błyskawicznym tempie, ale i tak jestem zadowolona z efektu.

Znacie firmę dermena®?
Jakie produkty mieliście okazję używać?

26 komentarzy:

  1. Właśnie zaczęłam testowanie tego szamponu i póki co mam podobne odczucia jak Ty :D z tendencji mam bardzo włosy podatne na plątanie się, a jakoś przy tym szamponie łątwiej się rozczesują mam nadzieje, ze i zmniejszy mi sie do zera ich wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kończę testować ten szampon i u mnie to niestety klapa na całego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze szkoda. W moim przypadku sprawdzil sie calkiem dobrze :)

      Usuń
  3. Chciałam ostatnio kupić, ale naczytałam się mniej pochlebnych opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez czytałam opinie innych i nie kazda z nich jest wlasnie pozytywna.

      Usuń
  4. świetnie, że włosy się wzmocniły :) lubię dermenę

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam caly zestaw od dermena i sprawdzial sie rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj u mnie włosy strasznie wypadają, może ten szampon jakoś by pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam do tej pory nic tej marki, jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety nie dał widocznych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam go po porodzie i zdał egzamin śpiewająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabe włosy, dlatego właśnie takiego kosmetyku szukałam. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, ale muszę się zastanowić, bo poplątane włosy to ostatnio moje utrapienie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy są słabe i wypadają. Zainteresuję się tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż testował produkt do wypadania włosów z tej firmy i mu się w miarę sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie szału nie zrobił niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki lecz efekt , który opisujesz jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny słoneczny dzień jak ty sobie radzisz z upałami u mnie przyznam dość kiepsko bo gadam nie wykańcza i czekam na ochłodzenie niedawno słyszałam właśnie od swojej koleżanki na temat tego szamponu I właśnie mi go poleciłam bo mam ogromne problemy z włosami Widzę że tutaj są zdania podzielone ale wiadomo człowiek musi wypróbować na sobie by się przekonać Pozdrawiam cię serdecznie i twoją rodzinę życzę wam fantastycznego weekendu


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie to naprawdę liczy się każdy włos. Ten szampon świetnie oczyszcza skórę głowy z wypadaniem włosów tez sobie całkiem niezle poradził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tej firmy i także tych produktów. Mi wylatują włosy nagminnie w trakcie mycia, suszenia, czesania.. Choć już nie aż w takim stopniu jak kiedyś. Muszę się zainteresować tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam sporo różnych opinii na temat tego produktu i jestem pomiędzy... Nie jestem pewna czy chciałabym go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam szampon tej firmy i byłam z niego bardzo zadowolona. Fajna formuła i skład a włosy w końcu mniej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kojarzę tej marki kosmetyków i z pewnością nie mialam żadnego produktu tej marki. Chętnie się na coś skuszę.warto poznawać nowości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja co prawda bardzo dużego problemu z wypadaniem włosów nie mam, ale chętnie zobaczyłabym jego działanie na nadmierne przetluszczanie się, z którym walczę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam tego szamponu i jestem zachwycona. Może nie mam problemu z nadmiernym wypadaniem włosów, ale zauważyłam, że powstało sporo baby hair.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.