Tegoroczne wakacje spędziliśmy bardzo aktywnie. Większość czasu byliśmy poza domem, razem ❤, w towarzystwie wody, lemoniady, lodów i radości. Była to najlepsza opcja na odrobinę ochłody. 

W tej chwili niestety lato pozostaje nam już tylko w pamięci. Starszy syn powraca do szkoły i rozpoczyna naukę w 4 klasie, zaś młodszy wkracza w pełen przygód przedszkolny świat. Podczas, gdy jedni rodzice planują kupno wyprawki w tej chwili, ja myślę o tym już w lipcu. Nie lubię stać w kolejkach w towarzystwie biegających z listą rodziców. 

Zeszyty, okładki, kredki, farbki już mamy. Ale zdaję sobie również z tego sprawę, że trzeba też wymienić garderobę. I tu z pomocą przyszedł mi sklep lemonexplore.pl. Skusiły mnie oczywiście nie tylko świetnie prezentujące się ubranka, ale również ich jakość oraz korzystne ceny.


Wobec tego na co się zdecydowałam? 

Jako, że lato się wtedy właściwie zaczynało, postanowiłam wymienić chłopakom kąpielówki. 

Oluś wybrał sobie spodenki kąpielowe w łódki.


Bez dwóch zdań, bez zastanawiania się, konkretnie i na temat. Raz spojrzał i innych już nie chciał. Takie decyzje to ja rozumiem.
 Z rozmiarem trafiliśmy perfekcyjnie.


Nosi 116, a nawet, jeśli okazałyby się ciut szersze, to mają w pasie wciągnięte sznureczki.


Starszy syn ma już wyrobione swoje gusta i "stylówę". Chciał szorty kąpielowe.


Print jest typowy dla 10-latka. Oczywiście są również kieszonki, zaś wewnątrz doszyta jest siateczka. Niestety z rozmiarem wtopiłam. On generalnie nosi rozmiar 146. I taki też zamówiłam. Ale są dużo za dużo szerokie. Stąd też nie zrobiłam Wam zdjęć bezpośrednio na dziecku. Nic straconego, ponieważ będą na następny rok. 

Na chłodniejsze zaś dni zaopatrzyliśmy się w ciepłe, 3-częściowe zestawy. 

ZESTAW DLA 4-LATKA

Dla Olusia póki co mogę wybierać takie ciuchy, które mają jeszcze typowo dziecinne motywy. Jest mały, ma dopiero 4 latka. Pasuje mu generalnie wszystko, a zwłaszcza kolor niebieski. Jak wkroczy w ten starszy, bardziej wybredny wiek, to wtedy będę próbowała negocjować.

Komplet z "potworkiem" bardzo przypadł mu do gustu, a najbardziej bluzeczka z krótkim rękawkiem.


Co kryje w sobie bluzeczka? Nie tylko print z diabełkiem-piratem, który bardzo fajnie się prezentuje. Ale jest coś jeszcze... Zameczek, na który w ogóle nie zwrociliśmy uwagi.


I w tej kieszonce chowa sobie zawsze miętowe tic-taci.


Calość to oczywiście 100% bawełny. Innej jakości sobie po prostu nie wyobrażam, ponieważ skóra musi oddychać. A przecież dzieci są w ciągłym ruchu. Kolory perfekcyjnie pasują, przyciągają wzrok, ponieważ są żywe.
Bluza jest ciut za duża. Jednak rozmiar rozmiarowi nie jest równy. Zaś spodnie dresowe są mega długie na niego. Szkoda. Myślę, że za około 2-3 miesiące może będzie mógł założyć sobie do przedszkola.
Wszystko znajdziecie tutaj w sklepie: 
1. Pomarańczowy t-shirt: klik
2. Bluza dresowa: klik
3. Spodnie dresowe: klik

A teraz coś dla tych starszych pociech...

ZESTAW DLA 10-LATKA

No i tu już podczas przeglądania ofert w wieku mego Macieja zaczęły się schody... Jest bardziej wymagający niż my, kobiety, chociaż ja do tej grupy nie należę. Jak coś mi się podoba to biorę i nie myślę 10 razy.

Po dłuższych debatach doszliśmy do kompromisu i mamy zestaw, składający się z bluzy, t-shirt'a i spodenek. W rozmiarze 146.
Myślę, że całość pasuje do jego wieku. Szarość, szarością, ale niebieskie dodatki i sznureczki w bluzie i w spodenkach fajnie do siebie pasują. Jest to polączenie 80% bawełny i 20 % poliestru. Ale ten ostatni jest kompletnie niewyczuwalny. Spodenki dresowe mają zapinane kieszenie, co by mój syn mógł schować "drobne" na lody.


Do tego dobraliśmy też odpowiedni, typowo wakacyjny, z palemkami t-shirt.


Wiem, wiem - białeee + dzieci = masakra. Ale nic nie poradzę, że lubie biel. Na szczęście nie jest tak źle. A jakby co pralka jest. Nie żałuję decyzji. Bluzka jest leciutka, zwiewna, oddychająca, 100% bawełny. Przód jest nieco krótszy od tyłu, ale na dziecku tego w ogóle nie widać.


Całość znajdziecie bezpośrednio tutaj: 
1. Bluza dresowa: klik
2. Spodenki: klik
3. T-shirt: klik


Przedstawiam Wam też krótką relację z naszych wakacyjnych wypadów. Ja, mama, zadbałam o transport, litry picia, przekąski, kanapki, lody itd., zaś dzieci zabrały ze sobą ogromną dawkę radości, pozytywnej energii oraz bezcennych, wspólnie spędzonych chwil. 


Z lemonexplore.pl pozostaniemy na bardzo długo jeszcze. Myślę, że powrócę do tej strony przy okazji poszukiwań garderoby na zimę.

23 komentarze:

  1. Super stylizacje :) fajne szorty kąpielowe oraz bluzka z zamkiem. Zajrzę do tego sklepu, moje wakacje jak zawsze były pracowite i nie miałam czasu na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny wybór jest na stronie sklepu. Twoje propozycje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne ubranka ;-) widać, że dzieciom też się podobają, a to najważniejsze. Przyjaźnie i kolorowo ;-)

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ubranka udało Ci się zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! No to przystojniaki Ci rosną :) wiadomo, gusta z wiekiem się zmieniają, dlatego kąbinuj u młodszego z kolorami póki możesz. Świetnie te stylówy wyglądają :) kolorowe, wygodne, 100% bawełny, czego chcieć więcej. Teraz widzę na stronie mają okres wyprzedażowy, więc tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania dla dzieci! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ubranka bardzo ladne podobaja mi sie

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super chłopców :)) Ubranka od Lemon jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ubranka bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne są te ciuszki. Może w przyszłości odwiedzę ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka z potworkiem jest super. Bardzo fajny pomysł z tym zamkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię odzież z tego sklepu. Mają bardzo dobrą jakość i ceny też nie odstraszają. Moja córka nosi ich kurteczkę na deszczowe dni i jesteśmy bardzo zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy asortyment jest w tym sklepie, bardzo fajne ubranka;>

    OdpowiedzUsuń
  14. No świetne te ubrania :) A z rozmiarami u dzieci to już tak bywa, lepiej za duże bo podrosną niż za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka ma ubranka tej marki i jestem z nich zadowolona, mają świetną jakość

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw ddla 4latka prezentuje się swietnie

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie ciuszki lemon, wygodne dla dziecka i swietne jakosciowo

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zestawy ubrań super że są w takich żywych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie pokazać stronę mojemu bratu, lub sama np. na święta zakupić Patryczkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie prezentują się te ubrania. Widać od razu świetną jakość wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ubranka i bardzo podobają mi się te niebanalne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te ubranka z ciekawymi wzorami. Muszę zajrzeć i zobaczyć asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  23. no no no.... kochana ! Modele pierwsza klasa ! A ubranka wyglądają świetnie, także mamy dla Anastazji ubranka tej marki i jesteśmy zadowoleni !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.