Nie będę ściemniać, bo każdy z nas ma chyba dość upałów. Podczas, gdy dosłownie kilometr od naszej miejscowości lało, u nas nie spadła ani kropla. Coś tam pokapało, ale to igła w stogu siana, która w mig wyparowała.

A moje dłonie i stopy wręcz aż parzyły. Wieczorami nie mogłam już wytrzymać. I cieszę się, że temperatury z 35 spadły obecnie do 23 stopni. Mogę trochę odpocząć od tych tropików.

Aby sobie ulżyć sięgałam i sięgam do dzisiaj po natłuszczającą maść do suchej skóry Hudsalva marki Swederm, która na tle innych tego typu kosmetyków naprawdę się wyróżnia.


Stworzona została we współpracy z najlepszymi dermatologami ze Szwecji.

Skierowana jest głównie dla osób o bardzo suchej skórze, w szczególności w okolicach dłoni, łokci i stóp.

Sprawdzi się także w przypadku takich schorzeń, jak: 
- łuszczyca, 
- AZS, 
- nadmierne zrogowacenie naskórka,
- pęknięcia naskórka, 
- zaczerwienienia.

Ku mojemu zaskoczeniu, maść mooże być użyta do zabiegu parafinowego oraz manicure, pedicure, czy też masażu. Także zastosowanie ma wielofunkcyjne, co bardzo mi się podoba.


Głównymi, aktywnymi składnikami są: 
- bisabolol, który łagodzi i regeneruje, redukując stany zapalne, obrzęki uczuleniowe,
- alantoina wspomaga działanie łagodzące oraz nawilża i zmiękcza naskórek, 
- gliceryna zapobiega przed utratą wody, dzięki czemu skóra robi się miękka, delikatna w dotyku i jedwabista.


Formuła produktu jest bezzapachowa oraz hypoalergiczna. Konsystencja przypomina mi wazelinę, jest bardzo gęsta, ale dzięki temu świetnie poradzi sobie z wszelkimi podrażnieniami, przesuszeniem (zwłaszcza latem), a także ochroni naszą skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi (mam na myśli obecne mocne słońce, a także mróz czy też silny wiatr). Tym samym zapewniam Wam, że jest to bardzo wydajna. Stosowałam ją na dłonie, kolana i stopy.  Spróbowałam aplikować na twarz, jednak odradzam taką formę, ponieważ jak dla mnie jest zbyt ciężko.


Daję naprawdę dużą dawkę nawilżenia, dzięki czemu skóra jest gładka, miła w dotyku i aksamitna. Szorstkość znika już po pierwszym użyciu. Po opalaniu często mnie skóra swędzi, ale nie z tym kremem. To takie moje "must have" w tej chwili domu.

Kosmetyk ten możecie zakupić w drogerii Topestetic. Dodam jeszcze, że przy każdym zamówieniu otrzymacie miłą niespodziankę oraz próbki innych produktów. Jak dla mnie jest to świetna opcja. Moja przygoda z tym sklepem nadal trwa i kusi do zakupu pełnowymiarowych kosmetyków.


A jak Wy radziliście sobie z upałami?
A może znacie maść, albo inny produkt firmy Swederm i podzielicie się swoją opinią?

24 komentarze:

  1. Mi osobiście upały nie przeszkadzają, uwielbiam wysokie temperatury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jet genialny produkt, polecam każdemu kto ma bardzo suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, ja przyznam się bez bicia, że nie radziłam sobie z upałami w ogóle ;) Nie mniej cieszę się, że troszkę jednak słońca tego lata udało mi się złapać. Po takich temperaturach zauważyłam nadmierne przesuszenie skóry w obszarze łokci i pięt i chętnie wypróbuje własnie ten kosmetyk. Skoro u takiego sucharka jak ty kochana się sprawdził, to u mnie również zda egzamin na 5+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego produktu ale moja skora tez nie nalezy do jakis bardzo wysuszonych. Jednak wiem kto moglby bardzo byc zniego zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam te upały uwielbiam. Właśnie testuje kolorówkę od tej firmy i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu udało mi się pokonać problem suchości mojej skóry - wydaje mi się że były spowodowane przyjmowaniem dużej ilości hormonów, bo kiedy skończyłam je brać - problem powoli zaczął zanikać. Będę pamiętać o tym produkcie w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam, aż tak mocno suchej skóry, ale będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra po lecie jest bardzo wysuszona i szukam czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, Mam egzeme od listopada ubiegłego roku. po drodze były już novate, lirinden A, protopic, leki antyhistaminowe, maści barierowe maści z b5 i inne cuda. Ostatnio zapomniałem zabrać maści z domu wyjeżdzajc na dłużej do znajomych do Poznania i przypadkiem natrafiłem na sklep konopny kupiłem maśći cutishelp łuszczyca na dzień i na noc i Pani poradziłą mi abym od środka stosował olej CBD 5 % essenz . Jest nieziemska poprawa. skóra nie pęka, zaczęła grubieć. wystarczy posmarować rano i wieczorem. Mam nadzieję, że pomogę komukolwiek . Sklep jest w Poznaniu ale maja też internetowy www.konopiafarmacja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuj zacząć od pielęgnacji, na przykład ostaw wszelkie mydła i kup sobie cetaphil em do mycia, myj skórę rano i wieczorem, zobaczysz efekty już po kilku dniach, czasami takie proste rozwiązanie jest tym kluczowym

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja radziłam sobie z upałami dość dobrze, bardziej martwi mnie nadchodząca zima :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam takich problemów, ale moja mama ma więc jej polece:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimą mam problem ze skórą i ta maść mogła by mi pomóc chyba

    OdpowiedzUsuń
  14. Obecnie stosuję ten krem i jestem z niego bardzo zadowolona. Skóra jest nawilżona, odżywiona i miła w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  15. sucha skore mam szczegolnie w zime takze bede o niej pamietac

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecę produkt mojemu tacie, ma bardzo problematyczne dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  17. To zdecydowanie coś dla mnie! Potrzebuję takiego mocnego nawilżenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś jak miałam tendencje do przesuszen skóry na nogach to taki produkt by był idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic z tej firmy ale słyszałam, że to naprawdę świetne kosmetyki :)
    Przydała by mi się ta maść :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mma problemów z AZS , ale markę właśnie poznaje :) testuje od nich maseczke

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam suchej skóry, więc produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdarza mi się, ze mam na dłoniach suchą skórę dlatego chętnie kupię ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytając to mam wrażenie, że znalazłaś idealny kosmetyk dla mnie kochana !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.