Oj coś ostatnio walczę z czasem... Ciężko mi usiąść i cokolwiek napisać, ponieważ każdą minutę staram się spędzić z moimi pociechami. Niebawem starszy syn zaś powróci do szkoły, a młodszy powita kolorowy świat przedszkola.

Ale dziś bardzo szybko się sprężyłam, żeby Wam pokazać, na co tym razem zdecydowałam się składając zamówienie w sklepie rosegal.com.

W dziale Pillows & Shams poszukiwałam poszewek. Długo nie wertowałam stron, wzięłam pierwsze trzy, które mi wpadły w oko. 







Nastrojowy klimat w pokoju podkreśli nam, jak to mówi mój syn, bąbelkowa lampka. Obawiam się, że mój tato mi ją zakosi. On lubi takie gadżety.


Lubię kolekcjonować sobie okulary przeciwsłoneczne. Tym razem padło na takie dwa kolory, których nigdy dotąd nie brałam.



Zamówienie może nie porywa. Ale mi się te rzeczy przydadzą. Do koszyka wpadło jeszcze kilka drobnostek, więc jak już całość dojedzie, to pokażę Wam, jsk wszystko wygląda w rzeczywistości. 

30 komentarzy:

  1. Ta z zeberkami śmieszna:D Mam od nich poszewki i są naprawdę fajne, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te poduszki i okulary mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te poszewki, muszę sobie takie kupić do mojego "damskiego" pokoju. W salonie i sypialni już mamy fajne poduchy ozdobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zamówiła bym taką lampkę dla swojej córki. Dzieci lubią takie gadżety

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampka i ta ostatnia poszewka są cudowne! :)
    Okulary żadne jeszcze mi nie spasowały :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przypadly mi do gustu te pierdółki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te okulary ale nie do końa mi się podobają na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe produkty, lubię tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię z takich stronek zamawiać takie drobnostki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam lubię takie pierdółki :) tego nigdy za wiele!!!
    Podoba mi się ta lampka , baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię takie pierdółki. Poszewki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te ostatnie okulary mam. fajne do zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te pierdoły;D uwielbiam takie oryginalne poszewki na poduszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zamawiałam jeszcze nic z tej strony, poduszki wyglądają świetnie! ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to pierwsze dwie poduszki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszki prezentują się świetnie, ta z wąsami wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jak ta lampka będzie się prezentować na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak ta lampka by się sprawdziła w salonie. Nigdy takiej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam poduszki, mam ich całą masę w domu. Muszę zajrzeć jakie jeszcze mają poszewki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna ta poszewka z wąsami. Uwielbiam takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Poszewki od nich jak zawsze świetnie wyglądają! Lubię te motywy printów, które pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię dekorować i aranżować swoje mieszkanie, szczególnie gdy jest ku temu okazja. Obecnie zastanawiam się nad zmianą żaluzji, idą święta, może jakieś fajne się trafią w internecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.