Zapachy... w tej kwestii jestem "sroczką" i jak już zobaczę to "coś", to muszę to mieć. Koniec i kropka. I nie ma zmiłuj się. Lubię pachnieć, a nie przywykłam perfumować się wciąż tym samym. Co rusz sięgam po coś nowego, coś, co oczywiście pasuje do mojej osobowości. 

Wiele już razy zamawiałam sobie perfumy z Oriflame. Myślę, że nie muszę przedstawiać Wam tej firmy, ponieważ jest już dość popularna na naszym polskim rynku. Podoba mi się jej różnorodność. Oglądając katalog zawsze na coś się skuszę.

Tym razem padło, rzecz jasna, na perfumy. Większość z tych, które tej marki posiadam / posiadałam, jeszcze mnie nie zawiodła. Czasem miałam okazję powąchać próbkę, ale najczęściej zamawiałam właśnie w ciemno.

Mowa dziś będzie o Sparkle in Paris. 


Jest to zestaw, który składa się m.in z wody toaletowej i żelu do kąpieli.


Istotne dla mnie są właśnie nuty zapachowe i to one podczas wyboru grają główne skrzypce. 

Harmonijna kompozycja zmysłowego wetiweru, pełnej porywającej świeżości jagody i orzeźwiających nut szampana obudzi w Tobie nieposkromiony magnetyzm kobiecości.

Flakonik jest skromny, nie rzuca się jakoś w oczy, a że i ja jestem skromna (aczkolwiek w tej kwestii podobno są różne opinie 😂), to mi to jak najbardziej odpowiada.


Do dyspozycji mamy 50 ml. Myślę, że ilość ta zginie w moich oczach bardzo szybko. Dlaczego?


Myślałam, że zapach będzie zbyt słodki. Ale na szczęście tak nie jest. Dla mnie jest on szampański, kwiatowy z lekką nutką delikatności. Najlepiej sprawdza sie na codzień. Używam go rano, przed wyjściem do pracy. Mimo, że ja osobiście po np. 2 godzinach na ciele go nie czuję (mam tu na myśli głównie szyję), to inne osoby owszem. Koleżanki z pracy nawet pytały, czym "pachnę". Na ubraniach znacznie dłużej się trzyma. Czuć ten przyjemny powiew. Nie przytłaczający, nieprzesadny, słodki, ale z umiarem. 

A żeby było nam przyjemniej, firma Oriflame dołączyła do perfum także żel do kąpieli


W tym przypadku otrzymujemy tubę w ilości 200 ml, otwieraną na tzw. "klik", który działa bez zarzutu i łatwo się otwiera. Po kąpieli pachnie nam już całe ciało i zapach utrzymuje się dość długo. 

Bardzo dziękuję Pani Agnieszce Kowal za możliwość przetestowania tego cudownego zestawu. Dodam tylko, że Pani Agnieszka jest Liderem Struktury Sprzedaży w firmie Oriflame Polska. Perfekcyjnie potrafi doradzić, co akurat dla mnie jest bardzo istotną kwestią. Ponadto prowadzi sklep z przepiękną, srebrną biżuterią lavivre.pl.

Myślę, że jeszcze nie jedno zamówienie w Oriflame zostanie przeze mnie w złożone.

29 komentarzy:

  1. Oj kusisz tą wonią, kusisz! Wieki temu nie miałam nic z Oriflame, a jak już dorwałam katalog to zamawiałam w ciemno. Zazwyczaj były to dość trtrafne strzały :) super, że w zestawie mamy też żel. Dzieki temu teemowi możemy pachnieć cały dzień naszą ulubioną kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic tej marki, mimo że swego czasu była bardzo popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie sprawdzić ten zapach, ponieważ uwielbiam nuty jagodowe w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś i dla mnie! Ah skusiłaś!:) Muszę kupić. Ładnie u ciebie więc zaobserwuje twojego bloga:)
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Duet wydaje się być bardzo ciekawy :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba muszę poznać ten piękny zapach! Myślę że bym się z nim bardzo polubiła;>

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama ma ten zestaw , plus do tego balsam do ciała. bardzo polubiłą się z tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zastanawiałam się nad tym zapachem ale wybrałam inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam cały zestaw, zapach jest przyjemny i rzeczywiście kojarzy się z Paryżem, przynajmniej mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłam cały zestaw jak był w poprzednim katalogu i jestem bardzo zadowolona. Długo się zapach utrzymuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię żeli, które pachną jak perfumy, więc raczej nie dla mnie, ale po zapach może kiedyś sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię perfumowane balsamy. Żel z chęcią też bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten duet wyglada kuszaco. Idealny przed randka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentuje ten zestawik. Ciekawy pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny flakon, jak wykorzystam wszystkie perfumy to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tylko żałuję, że nie mam możliwości poznania na żywo tego zapachu (i nie tylko, bo reszta z oferty też kusi). To jest jedyny powód dlaczego jednak nie sięgam po perfumy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie ciekawi mnie ten zapach - wetiwera z szampanem... brzmi ciekawie :) Muszę powąchać !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusi mnie ten zapach oj kusi.Flakon piękny

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam żadnego zapachu z Oriflame a ten bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mialam ten zapach bardzo dawno, nawet go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie proste i jak to nazwałaś skromne szaty graficzne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahhh jeny skusiłabym się chętnie na ten zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Duecik wydaje się całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw wygląda elegancko, ciekawa jestem jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo kurczę! Muszę to mieć, przeglądałam to ostatnio, ale nie zaryzykowałam w zamówieniu, ale widzę, że źle zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.