AA Natural SPA to linia wyjątkowych kosmetyków bogatych w naturalne, roślinne składniki, które odżywią i poprawią kondycję skóry w zgodzie z naturą.
Polecił mi ją Michał Twoje Źródło Urody. Wielokrotnie już z nim współpracowałam, więc i tym razem nie mogłam odmówić.

Dziś przedstawię Wam krem do rąk i paznokci Natural Spa - zielona herbata.


Przodują w nim dwa ważne składniki:
- ekstrakt z zielonej herbaty, który pielęgnuje skórę dłoni, przywracając jej gładkość i jędrność,
- ekstrakt z białych kwiatów zapewniający optymalne nawilżenie naskórka. 


Na pierwszy rzut oka, patrząc na samo opakowanie, które dość minimalnie wygląda, wydawało mi się, że jest go mało. A tu mamy całe 50 ml do dyspozycji.

Po odkręceniu nakrętki wydobywa się zawartość o bardzo lekkiej formule, przepięknie pachnąca tytułowym bohaterem, czyli zieloną herbatą.


Opakowanie jest na tyle minimalne, że zmieści się w większości torebek. Forma tubki pozwala zużyć nam całą zawartość, tak więc nic nie pójdzie na marne. 

Krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. Jest lekki, daje nawilżenie, które jednak dla mnie zbyt długo się ono nie utrzymuje. Mimo wszystko dłonie wyglądają znacznie lepiej. Na paznokciach zaś różnicy nie zauważyłam.


18 komentarzy:

  1. Mam ten kremik w wersji nie co innej, bo z ekstraktem z dzikiej róży. Pachnie cudownie i opakowanie bardzo lubię. Nie rozstaje się z nim nawet jak gdzieś wychodzę, No bezproblemowo mieści się w każdej mojej torebce. Jak na moje ręce jest wystarczającym nawilżaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, małe , podręczne opakowanie . super, że dobrze wpływa na dłonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kremik w sam raz na lekką-wiosenną pielęgnację! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sobie go kupic bo moj sie wlasnie konczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kremy są super. Miałam ten z bambusem i bardzo go polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam krem z tej linii ale z różą japońską i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam krem i jestem pod wrażeniem jego działania jak i zapachu, który mnie urzekł. Osobiście nie przepadam za kremami do rąk, ale ten ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze w temacie kremów mówiłam, że mam już swojego ulubieńca i za nic nie sięgam po coś innego ale ten chyba ma coś w sobie.. Kupie przy następnej okazji, choć tą markę zwykle omijałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zieloną herbatę i kremy do rąk :) Chyba dalszy komentarz jest zbędny :D:D Produkt idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna szata graficzna tych kremów, widziałam jeszcze inne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny krem. Sprzątałam po remoncie i moje dłonie niestety bardzo na tym ucierpiały. Skóra była sucha i spierzchnieta od nadmiaru wody i detergentów. Ten krem przyszedł mi z pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa, jak ten krem sprawdziłby się na moich dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marka jak i sam w sobie krem jest mi obcy. Ogólnie słyszałam wiele dobrego , jaki wpływ ma zielona herbata, ale jeszcze nigdy dotąd nie miałam żadnych kosmetyków, gdzie była by ona w składzie. Przyznam, że krem wydaje się być bardzo fajny i z przyjemnością poznam go osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już któryś raz słyszę o tej linii kosmetyków, warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak już wybierać kosmetyki to oczywiście najlepiej naturalne! Ja mam swoje sprawdzone od sklepu https://dashofglam.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.