Aranżacja dziecięcego pokoju zmienia się wraz z wiekiem naszych pociech. Meble i łóżka to jedyne rzeczy, które stoją na swoim miejscu i nie potrzebują żadnych zmian. Ufff, aż mi lżej. Przynajmniej póki co tak jest u nas w domu. 

Zmiany są dobre. Zwłaszcza na ścianach. Ale zwolennikiem tapet, czy wiecznego przemalowywania to ja już nie jestem. Znając zainteresowania moich dzieci rok w rok musiałabym moją cierpliwość poddawać testom...

Potrzebowałam czegoś, co do woli mogę "przemieszczać". Ściągnąć, kiedy tylko chcę. Czegoś, co podkreśli też ich indywidualizm, takie o nich i tylko dla nich

Wpadłam na dość popularną opcję czyli obraz. Ale nie jest to zwykły obraz. Postawiłam na fotoobraz. I to nie byle jaki. 

Mam pewne fotografie, które osobistościowo wykonałam rok temu latem, spontanicznie, jadąc do pobliskiego sklepu z dziećmi po lody. 
Byłoby znacznie więcej ujęć, ale niestety upał był tak ogromny, że nie szło wytrzymać. 


Znalazłam w internecie sklep galeriadruku.com.pl. Do realizacji swojego zapotrzebowania szybko złapałam bakcyla. To właśnie tutaj możemy zamówić sobie fotoobraz na płótnie w dowolnej wielkości. 

Ja wybrałam bawełniany, matowy materiał o wyraźnym splocie. Jest to odpowiednik tradycyjnego płótna malarskiego. Poza tym ta opcja jest rekomendowana na stronie, więc postanowiłam zaufać twórcom.

Sprawa jest banalnie prosta. Jeśli zdecydujesz się na konkretną opcję, w tym przypadku realizację fotoobrazu ze zdjęć, wykonujesz proste polecenia krok po kroku. 


Wgrywasz zdjęcie, podajesz swoje dane do wysyłki i czekasz na realizację zamówienia. 

Proste? Myślę, że wręcz bardzo.

Jak wspominałam, zdecydowałam się na fotoobraz w formacie 50x70 cm. Nie potrzebowałam większego. Taki był idealny. 

Co jest najprzyjemniejsze w tym wszystkim? Zamówiłam w niedzielę, tego samego dnia otrzymałam też powiadomienie drogą e-mail, że wszystko jest realizowane. Mało tego - po zdaję się 2 czy 3 godzinach przyszła kolejna wiadomość, że moje zamówienie jest gotowe do wysyłki! W życiu się z tak błyskawiczną realizacją nie spotkałam. 

Przesyłkę otrzymujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Elegancko zabezpieczone. Brawo Galeria Druku - jestem pod wrażeniem. A jeszcze bardziej efektu! 

Jakość jest na najwyższym poziomie. Takie zdjęcie, jakie wgrałam, zostało odtworzone na płótnie. Bez żadnych obróbek. 


Od spodu wszystko jest odpowiednio zabezpieczone. 



Podoba mi się też forma zawieszenia. Do dyspozycji mamy tzw. "ząbki", co pozwoli nam wyregulować obraz tak, aby wisiał prosto. Nie trzeba się męczyć, aby trafić w "dziurkę", jak to zwykle przy zawieszaniu czegokolwiek na ścianę bywa. 


Jest ekstra. Na czas malowania ścian u dzieci póki co prezentuje się u nas w pokoju. Nie wiem, czy im oddam. Za bardzo mi się podoba. Kilkanaście razy dziennie na niego spoglądam. Rzuca się w oczy. I mam do niego jakiś taki ogromny sentyment.

A jaka jest Wasza opinia? 
Lubicie w ogóle obrazy na ścianach w formie zdjęcia?

22 komentarze:

  1. Uwielbiam obrazy, a taki odzwierciedlający jakiś piękny moment z naszego życia jest nie tylko najlepszą ozdobą, lecz także pamiątką na całe lata.
    To zdjęcie uwielbiam i u mnie wywołuje bardzo pozytywne emocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam nakis taki sentyment do tej fotografii. To byl super dzien wtedy. Zjadlam 3 lody to nie ma co sie dziwic 😜 pojechali do sklepu 5 km dalej A wrócili po 2 godzinach 😜👍

      Usuń
  2. Świetny obraz w formie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Wasz fotoobraz, wybraliście piękne, radosne zdjęcie z dzieciakami. brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był cel, tak chcieli, a że ceny są fajne i dopasowalam rozmiar, to czemu nie skorzystać 😁 jeszcze jeden chce zamowic z tym drugim zdjęciem na przeciwległą ścianę 😁😁😁

      Usuń
  4. Ta firma ma świetne ceny! Bardzo konkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać że to świetne rozwiązanie. Też nie jestem za tapetowaniem. Fajnych masz kawalerów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapetowanie nie wchodzi w grę. To kula w łeb dla mnie. Dziękuję, kawalerowie rosną jak na drożdżach 😘

      Usuń
  6. Ewcia juz to mowilam ale na prawde swietne zdjęcie, masz Ty dziewczyno oko :) calosc rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku też latem planuje spontan. Ale tym razem za plot własnego ogrodu 😜

      Usuń
  7. Mamy podobne zdjęcie z zeszłego lata :)
    Kocham takie foto obrazy , mam mnóstwo ramek i zdjęć na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam fotoobrazy i mam w domu kilka takich. To najlepsza ozdoba domu i sposób na zatrzymanie wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnimi czasy bardzo mi się spodobały takie właśnie obrazy. Zawsze to inaczej się prezentuje na takim płótnie i w ciekawy sposób zdobi ściany jednocześnie przywołując błogie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie :) Można na nie patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będziemy mieli już swój dom to obraz z naszego ślubu umieścimy gdzieś w znaczącym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są takie foto obrazy, ja mam jeden i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wygląda, świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam fotoobrazy. Sama mam w domu 2 sztuki. Zrobiłaś swoim chłopakom piękne zdjęcie. Taki footobraz to pamiatka na wiele lat i ważne żeby był dobrze wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te zdjęcie Twoich chłopców :) takie pamiątki to naprawdę świetna sprawa. Nie dość, że cieszą nasze oko to pozostają z nami na długo. Przystojniaki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Obraz tej firmy podarowałam chyba rok temu teściowej. Jest zachwycona. Minął rok, a on dalej wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak najbardziej uwielbiam foto obrazy na ścianach :) dodają uroku każdemu pomieszczeniu. Zawsze wybieram do wydruku takie zdjęcie z sentymentem oraz ciekawą historią z mojego życia.

    Super blog! Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.