Wprawdzie do lata jest jeszcze sporo czasu, ale ja, przezorna, postanowiłam rozglądnąć się już za strojami kąpielowymi.
Mój obecny nie jest w zbyt dobrym stanie, na domiar złego się nieco rozciągnął, co nie wygląda zbyt dobrze. Poza tym zachciało mi się też czegoś nowego. 

Włączyłam laptopa i zaczęłam szukać jakiegoś fajnego sklepu. Znalazłam stronę mojafantazja.pl. No i tu zatrzymałam się nieco dłużej. 

W ofercie znajdziemy zarówno bieliznę (przepiękną zresztą i do tego w dobrych cenach), jak i to, co mnie najbardziej interesowało, czyli właśnie stroje kąpielowe 2019

Modele są bardziej lub mniej kolorowe, bardziej lub mniej skąpe, bardziej lub mniej zdobione, ale zawsze super modnetwarzowe, doskonale harmonizujące z opaloną skórą

W oko wpadły mi trzy dwuczęściowe komplety z najnowszej, 2019 kolekcji. Akurat tego typu stroje najczęściej kupuję.

W kwestii strojów czarny kolor jest jednym z moich faworytów. Świetnie podkreśla opaleniznę.


Ten jest dość charakterystyczny ze względu na górę stroju, która ma piękne zdobienie w postaci biało-czarnej gipiury. Jest to elegancka bardotka, z usztywnionymi miseczkami na fiszbinach. Posiadają wbudowany, termicznie profilowany push-up, dający efekt optycznie powiększonych i uniesionych piersi. Zaś boczki biustonosza wyposażono w dodatkowe pionowe fiszbiny, zapobiegające marszczeniu się tkaniny. Wygodne wiązanie na plecach umożliwia idealne dopasowanie góry bikini push-up do sylwetki. Regulowane ramiączka można odpiąć całkowicie lub tylko z tyłu i zawiązać je na szyi. 

Dół zaś to seksowne figi o niezwykle stylowym, biało-czarnym wzorze. Przyciągają wzrok cieniutkie, miękkie, elastyczne paseczki, zdobione subtelnymi kokardkami, które delikatnie zaznaczają linię bioder. Majteczki z tyłu są gładkie, czarne, w kształcie litery V.

W kolejnym zaś stroju spodobała mi się przede wszystkim kolorystyka.


Na biały materiał nadrukowany został geometryczny wzór w postaci paseczków w kolorze połyskującego w słońcu złota. Biustonosz typu bardotka także jest usztywniany, na fiszbinach. Miseczki wyposażone są w duży push-up. Dodatkową cechą jest piękna, odpinana broszka, która z pewnością będzie przyciągać męski wzrok. 
Górę możemy wiązać na plecach. Mamy możliwość regulowania ramiączek, które można całkowicie odpiąć lub odpiąć tylko z tyłu i zawiązać sobie na szyi. 

 W komplecie znajdują się gładkie figi w kolorze złotym, które idealnie pasują do wzoru na miseczkach. Po bokach mamy fikuśne wiązania. Z tyłu majteczki częściowo odsłaniają nam pośladki.  

Moja trzecia propozycja to bardzo seksowny komplet. 


Góra w tym przypadku to typowe bikini z wbudowanym push-up o kroju klasycznego biustonosza. Hitem tutaj są dodatkowe przy miseczkach paseczki. Zdobi je delikatna, złota biżuteria, która w promieniach słonecznych będzie się przepięknie mienić. Takie rozwiazanie wyeksponuje również nasz dekolt. 

Z zewnątrz miseczki, boczki oraz ramiączka zostały uszyte z czarnej, połyskującej kolorowymi drobinkami, tkaniny.  Natomiast w wewnętrznej części mamy już biały materiał w kolorze połyskującej bieli oraz tkaninę w modne nadruki. 

Majteczki to zmysłowe figi z wyciętymi po bokach paseczkami wykonane z gładkiej, matowej tkaniny w czarnym kolorze. Z tyłu są nieco węższe niż klasyczne figi.

Ja w tym roku postanowiłam pójść w inne kolory, niż dotychczas to robiłam. Wybór padł na dwuczęściowy strój - różowo-kakaowy.


Jestem dość szczupła, więc mogę sobie na dwuczęściowy pozwolić, ale góra typu bikini kompletnie do mnie nie pasuje.


Ciekawa byłam przede wszystkim biustonosza typu bardotka, dzięki któremu strój nosić możemy właśnie w różny sposób, czyli solo bądź z lub bez ramiączek (które oczywiście są regulowane).


Dodatkową zaletą są - wiadomo - miseczki z wbudowanym push-up, dzięki któremu modelujemy, podnosimy i optycznie powiększamy swój biust. 


Poza tym oko cieszy również zaakcentowana hawajskim motywem odpinana broszka - ananas.



Do zestawu dołączają również figi w kształcie litery V w kakowym kolorze.


Po bokach mają paseczki, więc genialnie będą podkreślać bioderka. 


Jestem bardzo zadowolona z zakupu
Strój jest świetnej jakości, kolor jak najbardziej w tym przypadku mi się bardzo podoba. Wzrok idzie w kierunku oczywiscie broszki. Mam nadzieję, że jej prędko nie zgubię. Jak dla mnie to był strzał w dziesiątkę. Górę bardzo wygodnie się nosi, biust się odpowiednio układa, czyli tak, jak ja tego chcę. Figi nie odkrywają zbyt mocno pośladków, więc tylko odliczać dni do lata. Będę się godnie prezentować na plażach. 

Mimo, że każda  nas ma inną figurę, inne gusta i oczekiwania, to jednak jestem zdania, że w sklepie Moja Fantazja każda kobieta znajdzie dla siebie coś odpowiedniego, stylowego, modnego i wygodnego. 

32 komentarze:

  1. piękne stroje kąpielowe, ja aktualnie czuję się najlepiej w jednoczęściowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bikini nie noszę, za gruba jestem heh ale wkrótce to się zmieni. Strój który sobie zamówiłaś bajeczny - podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba, zaprzyjaźniłam się z różem 😁

      Usuń
  3. Przepiękne są te stroje kąpielowe. Żałuję, że dla mnie odpowiednie są tylko te jednoczęściowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie ten różowo-czarny jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwszy i trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj, ale szaleństwo :)))) Mam strój kąpielowy sprzed roku, ale powiem Ci, że rozglądam się za czymś nowym:) Podobają mi się modele z tymi odpinanymi ramiączkami, dzięki nim możemy za każdym razem wyglądać inaczej. W stroku na który się zdecydowałaś zdecydowanie furorę robi broszka. Bardzo oryginalny dodatek:) Oby do lataaaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny strój wybrałas dla siebie. Podoba mi się ten ananasik ;) Niech juz bedzie cieploooo i wkoncu bedzie okazja zalozyc bikini i wygrzac sie na sloncu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten Twój strój! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne , Twój wybór super :)
    Jak już po ciąży ciało wróci do odpowiedniego rozmiaru i wyglądu to z chęcią przejrze ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, powiem Ci, że fajny strój wybrałaś :D Teraz tylko czekać na upał i można śmigać nad wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy strój, podoba mi się najbardziej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc nic mnie właśnie bardziej nie urzekło jak ten Twój wybór :) Prezentuje się tak idealnie wprost jest prosty jednak niezbyt klasyczny. Mój wybór też padłby na niego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niby prosty, a jednak ma to "coś" 🤗 dlatego sie wlasnie na ten zdecydowalam. I nie żałuję.

      Usuń
  13. Cudownie prezentują się te stroje, miałabym kłopot zdecydować się na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne stroje, ja muszę jakiś kupić na te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę jednoczęściowe stroje, ale te bikini też są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwuczęściowe na plaże zdecydowanie, nie czułabym się dobrze w innym rodzaju dobrze. Jednak jeśli chodzi o basen to strój kąpielowy jednoczęściowy oczywiście i najlepiej jak najbardziej klasyczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Możesz napisać, czy te stroje faktycznie mają push up który uwydatnia piersi? Modelki ze zdjęć mają dosyć spore biusty i zastanawiam się jak te stroje prezentują się na mniejszym biuście, czy nie odstają itd. Sama mam nieduży i ciężko mi dobrać dobry strój a w tym sklepie są mega ładne, tylko obawiam się, że push up może być nieznaczny lub może go nie być wcale ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam małe piersi. Push-up jest ale uwydatnia lekko. Widać fajny efekt. A ja uwierz mi naprawdę mam malutki biust. Moglby miec kieszonki, zeby wlozyc ewenrualnie wkladki. Wtedy ten push-up bylby jeszcze lepszy.

      Usuń
  18. Stroj kapielowy to chyba moj dylemat co sezon. Czesto mam problem z doborem. Ale cóż. Dobrze ze sa takie strony jak Twoja i dzieki temu bedzie mi latwiej w następnym sezonie:) Swoja droga trafiłam na coś takiego https://www.gaia.com.pl/biustonosz-full-cup-mirella-art-779-bs0779-grf.html Co myslisz? Zdecydowalabys sie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Latem należy być w posiadaniu nie tylko strojów kąpielowych, ale również… odpowiedniego obuwia letniego. Gdzie się w nie zaopatrzyć. Sklepów, które są poniekąd wyspecjalizowane w sprzedaży butów nie brakuje, a ten: https://butymodne.pl/klapki-meskie-c19913.html jest jednym z nich.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe propozycje. Obecnie jest naprawdę duży wybór strojów kąpielowych więc z pewnością każdy znajdzie idealny model dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe komentarze odnośnie wyboru stroju kąpielowego. Trzeba sobie zdać sprawę przede wszystkim z najważniejszej rzeczy, to nam ma się on podobać. Oprócz tego dobrze jakby był odpowiednio skrojony tak byśmy się czuły komfortowo w każdej sytuacji. W sieci znajdziemy wiele propozycji, mnie przekonują tylko marki istniejące na rynku od bardzo dawna. Jedną z takich jest Gatta oferująca ogromny wybór - https://www.gatta.pl/pl/stroje-kapielowe/ Na ten moment znajdziemy kilka pozycji w atrakcyjnych przecenach więc jak znalazł na przyszły sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mogłabym kupować stroje non stop 😍

      Usuń
  22. Moje zamówienie z https://outhorn.com/ już mam w domku:) W ofercie sklepu znajdziecie bardzo fajne i kobiece kostiumy jedno jak i dwuczęściowe :) Warto zajrzeć i przejrzeć ich asortyment :)

    Super blog! Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Latem idealnie sprawdzają się stroje dwuczęściowe :) Ja swój zamówiłam z https://outhorn.com/ :) Super prezentuję się na sylwetce :)
    W ofercie Outhorn znajdzie wiele ciekawych wzorów i kolorów. Warto zajrzeć do ich sklepu online. Każda z Pań powinna znaleźć coś dla siebie.


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.