Z ogromną ochotą usiadłam do laptopa, aby zaprezentować Wam lakiery hybrydowe od Nails Company z kolekcji #DollsTeam oraz Romance Wedding. 

Bardzo lubię takie wpisy nie tylko pisać, ale również czytać.

Ostatnio prezentowałam Wam na blogu 5 hybrydek, które stały się moimi ulubieńcami. 


Przyszedł więc czas na kolejne perełki.


DOLL$ TEAM to aż 15 cudownych lakierów. Kolory są szalone, odważne i intensywne, idealne na wiosnę, czy nadchodzące lato. Każda z nas z pewnością znalazłaby tutaj swoich ulubieńców.

Druga zaś to ROMANCE WEDDING.

Jak sama nazwa wskazuje, inspiracją tutaj były niepowtarzalne uroczystości, jak np. zaręczyny, ślub, czy wesele… 11 przepięknych, delikatnych i subtelnych kolorów lakierów hybrydowych stworzonych zostało właśnie specjalnie na tą okazję.
Znajdziemy tutaj odcienie różu, kolory nude, z drobinkami czy też transparentne odcienie. 


Postanowiłam i ja dołączyć do DollsTeam. Inaczej być nie mogło.
Wybrałam sobie dwa kolory, które w tym roku strasznie mi się spodobały.


Brakowało mi takich właśnie odcieni.


Jeśli chodzi o Madame Kicz to nie do końca byłam do niego przekonana. Obawiałam się, że jest zbyt intensywny. Dumałam, dumałam, ale ostatecznie się skusiłam, ponieważ musiałam zobaczyć go w realu. Jak otworzyłam i ujrzałam go na własne oczy od razu zmieniłam zdanie.
Jest to ciepła brzoskwinka, ale taka neonowa, intensywna, z pazurkiem. I z pewnością nie kiczowata, ponieważ odcień ten jest w tej chwili bardzo popularny.  


Natomiast NC Coin, piękny, żółty od razu zdobył moje serce.
Widzę go w połączeniu z przygaszoną zielenią.


Oba cudne, cieszę się, że w rzeczywistości jeszcze lepiej się prezentują.


Jeżeli chodzi o Romance Wedding zdecydowałam się na 3 kolorki.
 Dobrze, że jest ta kolekcja, ponieważ kocham wszystkie pastele i w nich czuję się najlepiej.
Zwłaszcza, że są one na każdą okazję.


Honeymoon Beige nie jest zwykłym szaraczkiem, jak to mi się początkowo wydawało.


 Zamawiając go wiedziałam, że ma to "coś".
Otóż moje Kochane zawiera on przepiękne srebrne drobinki, które w słońcu cudownie się mienią. Dla mnie istny sztos, ponieważ nie spodziewałam się tak świetnego efektu. 


Kolejny to Will You marry me


Ten lakier hybrydowy ma bardzo delikatny odcień różowego mleka.


Nie rzuca się w oczy.
Latem zaś podkreśli naszą opaleniznę. Takie róże to ja rozumiem! 

Czas na najdelikatniejszy kolor z całej kolekcji Romance Wedding by NC Nails Company International, czyli I do.


 Jest on transparentny. Sprawdzi się w połączeniu z różnymi zdobieniami. Ja osobiście widzę go w ombre, albo z cyrkoniami lub pyłkiem w delikatnej tonacji. Śmiało mogę powiedzieć to najważniejsze "TAK" właśnie z tym transparentnym lakierem hybrydowym na paznokciach! 


Niestety póki co moje oczy mogę nacieszyć patrząc tylko na wzornik.


Muszę doprowadzić swoje paznokcie do odpowiedniej formy. Czekałam miesiąc, ale nadal mi się łamią i rozdwajają. "Noszę" się z odżywką i odliczam czas, aby móc wreszcie coś fajnego sobie zmalować.


Ale bez obaw - obiecuję Wam, że efekt się pojawi. Dałam sobie pauzę na około następny miesiąc.
Zamierzam powrócić tutaj z króciutkim wpisem, pokazującym Wam te kolory już na moich paznokciach. Znając siebie w tym czasie skuszę się na kolejnych ulubieńców, zwłaszcza, że weszła kolejna kolekcja Nails Company - Nail Talk, więc może bym połączyła wszystko w jednym wpisie? Chciałabym także pewną bazę, ale o tym wszystkim dowiecie się za jakiś czas.


22 komentarze:

  1. Mamy podobny gust, bo aż trzy kolory wybrałam te same co Ty. Bardzo podobają mi się obie kolekcje i chętnie zamówię kolejne kolory. Z pisaniem wpisu też się zgadałyśmy - ja dziś go pisałam, ale publikować będę jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz jak miło :) ja też chętnie się jeszcze skuszę. Wpis wczoraj pisałam i właściwie miałam dodać, ale czasu mi brakło. Zatem czekam na Twój ;) ja zmaluje z tymi kolorkami coś za miesiac

      Usuń
  2. Uwielbiam ich kolekcję, gdyż w każdej znajduje coś dla siebie :) lato za pasem, więc delikatne neony są jak najbardziej na czasie. Delikatne pastele będą z kolei pięknie podkreślać opaleniznę :)
    Już nie mogę się doczekać aż doprowadzisz pazurki do normalności i zmalujesz coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie nad tym ubolewam. Chciałam się skusić i jednak pomalować, ale rozsądek co innego podpowiedział. Wolę odczekać, niż sprawę pogorszyć ;)

      Usuń
  3. Pastele są cudne :D Właśnie takich kolorów brakuje w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka zamawiamy, bo mi się cała kolekcja pasteli podoba 🙂

      Usuń
  4. Wypatrzyłabym tutaj coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Nails Company zawsze coś wypatrzę 😁

      Usuń
  5. te pastele są bajeczne, ja ostatnio też nie maluję paznokci, daję im odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram zdecydowanie te pastelowe kolorki, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten róż mnie zachwycił - uwielbiam takie kolory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki, jednak jakoś sięgam po inne marki, rzadko używam lakierów tej marki, choć mam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ! Właśnie takie kolory lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te lakiery. bardzo lubię i śliczne kolorki masz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ich lakiery to najlepsze jakich kiedykolwiek używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory wybranych przez Ciebie lakierów są piękne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.