Już od dawna zbierałam się do napisania tej recenzji. A kiedy wszystko było skończone jednym kliknięciem, przez przypadek, usunęłam cały tekst. Znacie to uczucie? Ciśnienie skoczyło na 200 i wszystkiego mi się odechciało. Jednak zmobilizowałam się i postanowiłam czynność powtórzyć.

Mowa będzie o pewnym mini-zestawie do pielęgnacji, który znalazłam w sklepie internetowym Topestetic.

Marka Dermalogica specjalizuję się w kosmetykach właśnie do pielęgnacji skóry. Wśród preparatów Dermalogica każdy znajdzie odpowiednią kurację wspomagającą walkę z niedoskonałościami cery.


Ja miałam okazję wypróbować 3:
- Special Cleansing Gel,
- Multi Activ Toner,
- Hydrablur Primer.

Demakijaż twarzy to już moja taka wieczorna rutyna. Zazwyczaj stosuję dwa produkty: tonik oraz żel. I tutaj w zestawie mam właśnie Special Cleansing Gel.


Przeznaczony jest do skóry normalnej i mieszanej, przesuszonej, skłonnej do podrażnień.

Zawiera melisę, która koi naszą skórę oraz ekstrakt z mydłodrzewu i wyciąg z lawendy, które odpowiadają za oczyszczenie skóry z wszelkich zanieczyszczeń. Żel posiada także działanie antybakteryjne.

Zaskoczona jestem jego działaniem. Nie tylko świetnie oczyszcza. Nie podrażnia. Najważniejsze dla mnie jest to, że absolutnie nie wysusza. Często mam właśnie problem z żelami do demakijażu, które po umyciu twarzy powodują, że natychmiast muszę działać i sięgać po krem, inaczej ściąga mi skórę na tyle mocno, że jest to po prostu nieprzyjemne. 

Drugi produkt to Multi Activ Toner, czyli lekka mgiełka nawilżająca.


Kosmetyk przeznaczony jest do każdego typu cery, nawet tłustej i mieszanej.

Zawarte w nim sodium PCA wiąże wilgoć w skórze, zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia prze cały dzień. Natomiast obecność ekstraktu z lawendy, balsamu miętowego i aloesu łagodzi i regeneruje podrażnienia.

Produkt może być używany w ciągu dnia w celu odświeżenia / schłodzenia skóry bądź tuż przed aplikacją kremu czy serum, co zapewni większość ich chłonność.


Ja stosowałam najczęściej wieczorem, tuż po oczyszczeniu. Mgiełka ma bardzo delikatny rozpylacz. Produkt szybko się wchłania i nie ściąga skóry. Przyjemnie nawilża, chociaż dla mnie to znikomy, chwilowy efekt, więc tak czy inaczej muszę zaraz nałożyć krem nawilżający.

Trzecim kosmetykiem jest Hydrablur Primer.


Widząc ten kosmetyk kompletnie nie wiedziałam, z czym mam do czynienia. Wśród wszystkich kosmetyków do demakijażu nigdy nie spotkałam się z primerem. Z niewiedzy początkowo podeszłam do niego dość sceptycznie. Tak więc co to jest i do czego służy?


Przedstawiam Wam wielozadaniowy nawadniający produkt o ultralekkiej formule przeznaczony w szczególności dla skóry suchej i odwodnionej. Jednak dla mnie w dalszym ciągu było to zbyt mało wiedzy, więc skorzystałam z informacji, umieszczonych bezpośrednio na stronie Topestetic.

Dowiedziałam się, że kosmetyk ten posiada wielokierunkowe właściwości. Po pierwsze ma w trybie błyskawicznym wręcz nawilżyć nam skórę. Po drugie – aplikując go bezpośrednio na wcześniej nałożony krem wzmacniamy jego działanie.


Na starcie spodobała mi się jego bardzo oryginalna, lekka konsystencja. Po nałożeniu w ogólne nie czuć, że go mamy na twarzy. Nie jest tłusty, wręcz przeciwnie – powoduje on, że skóra jest wygładzona, zmatowiona i miękka. Gotowa na aplikację podkładu. Także Primer sprawdzi się również jako baza pod makijaż. Zawarty w nim mikrokapsułkowy pigment uwalnia się zaraz po aplikacji na twarz powodując naturalny efekt kryjący oraz wyrównujący koloryt.

Szczerze mówiąc nigdy dotąd nie spotkałam się z takim cudem. Primer jest świetnym produktem służącym np. do przedłużenia makijażu. 


Opisałam Wam akurat miniaturowe produkty. Są idealne na wszelkie wyjazdy poza dom. Zaczyna się powoli sezon urlopowy, więc takie trio w naszym bagażu "przydasiów" zajmie naprawdę mało miejsca.

Dodam jeszcze, że każde zamówienie w Topestetic jest nie tylko błyskawicznie realizowane, ale i zapakowane w bardzo elegancką torebeczkę.


16 komentarzy:

  1. nie znam tej linii kosmetyków, ale nie powiem ... zaintrygowały mnie szczególnie ta mgiełka nawilżająca . uwielbiam zakupy w Topestetic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki. Mgiełka i mnie zaciekawiła, nie tylko koleżankę z góry. W sklepie topestetic zakupy robię często i bardzo lubię to robić, bo mają błyskawiczną dostawę i świetną obsługę klienta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaintrygowała mnie ta seria i jestem ciekawa każdego z tych kosmetyków. Wyglądają niepozornie, ale na pewno świetnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbowalabym caly zestaw, podoba mi się działanie tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym tą firmę poznała. Topestetic bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię dermokosmetyki, które znajdę w sklepie Topestetic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny zestaw, marka DERMEDICA to kosmetyki profesjonalne więc bardziej skuteczne o intensywnym działaniu, lubię drogerię topestetic

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji korzystać z produktów tej marki, ale bardzo lubię dermokosmetyki, więc przy kolejnych zakupach chętnie zamówię coś na test. Np. mgiełkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam te trio, miałam przyjemność używać kosmetyków i byłam zadowolona z efektów jakie uzyskałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się świetne trio. chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i lubię tą drogerie choć tych produktów nie mialam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie kosmetyki Dermalogica. Myślę, że sięgnę po nie kiedyś z ciekawości.
    W ogóle jestem podm wrażeniem asortymentu topestetic - same fajne rzeczy mają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście świetny zestaw na wyjazd urlopowy! Kompleksowe działanie w niewielkim rozmiarze - to lubię
    Najbardziej ciekawi mnie primer. Nie miałam nigdy wcześniej do czynienia z tego typu kosmetykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta marka to dla mnie absolutna nowość :) ale produkt bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków tej marki, ale zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli ciekawią was tematy zdrowej skóry to więcej dowiecie się na stronie https://www.phamily.pl/blog/artykul/najczestsze-dolegliwosci-jamy-ustnej-jak-im-zapobiegac-i-leczyc.html czytałam tam ostatnio o dolegliwościach jamy ustnej. Bardzo ciekawy i pomocny wpis. Poczytajcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.