Kochani jak ja dawno nie powracałam z z tzw. wishlistami z chińskich sieciówek. Pamiętam do dzisiaj, jak wertowałam strona po stronie, dział po dziale nie potrafiąc ostatecznie zdecydować się na coś konkretnego. A kiedy już wybrałam to, co mnie zainteresowało ( na myśli mam ubrania), czytając dokładnie opisy, to w rzeczywistości okazywało się tego mega wielkim bublem. 

Powracam do Was z asortymentem sklepu Dresslily. Do dzisiaj mam jednak pewne pamiątki które okazały się dobrym zakupem.   

Jak to co roku,tak również i w tym trwa promocja świąteczna, cały asortyment znajdziecie tutaj:


Myślę, że każda osoba znajdzie dla siebie coś ciekawego zwłaszcza, że ceny są bardzo kuszące. 

Patrząc na asortyment przyznam się bez bicia, że od dawna interesują mnie sweterki z motywem typowo świątecznym. Ale takim wiecie - nieprzesadnym, jakby chociaż męskie wydanie z ogromnym reniferem jak w filmie z Bridget Jones.

Zdecydowanie bardziej wolę te bardziej delikatne, ale przyciągające oko, jak np. Christmas Graphic Tunic Knitwear.

Wzór i kolorystyka są jak dla mnie w porządku. Jedynie materiał w gatunku poliester odrzuca...

 Jeżeli lubicie zieleń z odsłoniętymi ramionami, to Off The Shoulder Reindeer Knit Tunic Sweater będzie świetną decyzją. Krój mi się podoba, materiał jest z gatunku "acrylic", a takie swetry z tego sklepu już posiadam i polecam - mięciutkie aż miło. Do wyboru są tutaj trzy kolory: zielony, czarny i biały. 



Dla ciepłolubnych, lubiących kratkę jest również poncho: Convertible Faux Fur Collar Plaid Zipper Poncho. Modne w tym roku, sama widziałam w parku podczas spaceru z dziećmi. Mi jednak widzą się szare kolory. 


Kolejna propozycja - w głównej roli biel i motyw świąteczny to sweterek Reindeer Zigzag Graphic Christmas Crew Neck Sweater. Wygląda fajnie. Ryzyk fizyk - połączenie bawełny i poliestru nie zawsze jest złe. Mimo wszystko me gusta.


Dla nas jest duży wybór ale może zajrzymy też w dziale swetrów dla mężczyzn? U mnie w pracy dużo osób płci przeciwnej ma fajne modele sweterków świątecznych. Ja znalazłam np. taki: Winter Snowflake Shawl Collar Sweater. Zaś biel wiedzie prym.


Wiadomo, są gusta i guściki. Ale nie ukrywam, że promocje kuszą. 

Zatem wrzucam Wam pewne kody rabatowe, które być może wykorzystacie podczas zakupów w tym sklepie. 

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.
 
Use code:DLBF20 with 20% OFF: 
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

Gotowi na zakupy? 

5 komentarzy:

  1. nie mam ani jednego swetra świątecznego ,koniecznie muszę sobie coś zamówić, lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam jeszcze świątecznego swetra, co roku miałam w planach, żeby taki kupić, ale się nie udawało. No to może na te święta uda mi się taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo skupiam się na dziale z torebkami w chinśkich sklepach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dawno mnie piękna u Ciebie nie było :D Pozmieniało się u Ciebie nie do poznania :D Ale co do gustu to nadal masz świetny ! A taki świąteczny sweterek to z chęcią Sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.