Niebawem Walentynki - Święto Zakochanych, czyli dzień, w którym bliskie sobie osoby obdarowują się różnymi prezentami. Mi tak właściwie w zupełności wystarczają kwiaty, ale gdybym otrzymała prezent ze sklepu mygiftdna.pl trudno byłoby mi nie okazać jeszcze większej radości.

Ostatnio miałam chwilę, więc postanowiłam przefiltrować propozycje na tą konkretną okazję.

Najpierw wyszukiwarkę ustawiłam sobie na Walentynki - mygiftdna.pl, aby sprawdzić, co by tu wybrać dla dwojga. Pierwsze, co mi przyszło do głowy to wspólny wieczór i kolacja.

- PROPOZYCJE DLA DWOJGA -

Do tego idealny jest pewien zestaw, czyli grawerowana karafka wraz z dwoma kieliszkami do wina.


W tym przypadku tą "wisienką na torcie" jest możliwość umieszczenia personalizacji w postaci graweru: imiona i np. datę, dzięki czemu kosztując ulubione wino w tych kieliszkach odkrywamy nie tylko magię tysięcy smaków i aromatów, ale celebrujemy niezapomniane wydarzenia / rocznice, tudzież po prostu się relaksujemy. 

Zarówno karafka (pojemność 100 ml), jak i kieliszki (275 ml) wykonane są z wysokiej jakości estetycznego szkła o gładkiej powierzchni zachowując przy tym eleganckie wzornictwo. 

- PROPOZYCJE DLA NIEGO - 

W każdym domu musi być "złota rączka". My kobiety z pewnymi usterkami też potrafimy sobie poradzić, ale co by chłop się nie obraził, to od czasu do czasu niechże on będzie tym bohaterem. 

Najlepiej, aby pod ręką miał tzw. Multitool, czyli wielofunkcyjne narzędzie kształtem pełniące nie tylko funkcję młotka, bo ma swoje ukryte cechy, ale dzięki nim można wykonywać wiele innych czynności.


Oprócz funkcji młotka Multitool posiada również:
- nóż,
- śrubokręt krzyżowy i płaski,
- otwieracz do butelek,
- piłę,
- pilnik,
- przecinak do drutu,
- kombinerki. 


Oczywiście grawer obowiązkowo musi być co by każdy wokół wiedział, kto jest właścicielem tego cuda. Całość dodatkowo zapakowana jest w praktyczne etui, które można przypiąć do paska od spodni.

Moim zdaniem jest to produkt uniwersalny, solidny, praktyczny, a do tego świetnie się prezentujący. Zajmuje mało miejsca, a ze względu na swoje możliwości ułatwi nam wybrnąć z różnych sytuacji. Do tego na drewnie wypalany jest dowolnie przez Was wybrany grawer. Uważam, że jest to świetny pomysł na prezent nie tylko dla mężczyzn, ale i obrotnych kobiet, które na już potrzebują ogarnąć drobne usterki. Szczerze mówiąc ja byłabym z niego zadowolona.

Były propozycje dla dwojga, dla niego, a teraz czas na …

- PROPOZYCJE DLA NIEJ – 

Numer 1

Moim zdaniem najbezpieczniejszą opcją na prezent w przypadku kobiet jest biżuteria. Szczerze mówiąc nie widziałam jej wcześniej w sklepie.


Znalazłam jednak bardzo ładnie wyglądający skromny, ale modny naszyjnik kółko z inicjałami.

Zamówić możemy go w dwóch kolorach: srebrny pozłacany i srebrny rodowany (bardziej metaliczny, błyszczący, lustrzany). Jego długość jest regulowana (42-45 cm). Średnica przywieszki, czyli kółka wynosi 10 mm. I to właśnie na niej umieścić możemy sobie personalizację w postaci skromnych inicjałów, które może i dla nas nie mają znaczenia, ale dla właściciela takiego naszyjnika będą bezcenne. Aby całość prezentowała się na najwyższym poziomie wypełniamy jeszcze dodatkowe pola, aby w pudełku widniało imię osoby przyjmującej prezent oraz jego darczyńcę, a także możliwość uzupełnienia w dowolnie wybraną przez nas datę. Z takiego zestawu każda kobieta poczuje się wyjątkowa i doceniona.

Numer 2

Inną opcją są różnego rodzaju gadżety dekoracyjne.
Tak się składa, że znalazłam genialną poduszkę z dwustronnymi cekinami w kolorze złotym i białym/metalicznych.


Jedna strona ukazuje popularny przynajmniej u nas w domu nadruk pandy, który w banalny sposób można ukryć odwracając cekiny w przeciwnym kierunku.

Panda - Poduszka z cekinami 


 Druga strona poszewki pokryta została miękkim materiałem o fakturze cienkiego pluszu. Wszyty w całość błyskawiczny zamek jest ukryty i niewidoczny. Dzięki niemu wkładanie i wyciąganie wkładu nie stanowi żadnego problemu.


Zastanawiałam się w jaki sposób wykonany został nadruk, ponieważ ciężko jest wszyć cekiny - do tego dwustronne w taki sposób, aby się płynnie obracały i doskonale odzwierciedliły obraz, czy też tekst. Jednak sklep mygiftdna jest w stanie każdą przeszkodę pokonać, byleby stanąć na wysokości zadania i zadowolić swojego klienta. Otóż okazuje się, że wykonywany jest on trwałą metodą, podczas której pod wysoką temperaturą nakładany jest wydruk.

Jak zapewne wnioskujecie już po zdjęciach - również i w tym przypadku mamy możliwość personalizacji. Wszystko zależy od naszej wyobraźni…





Może i nie do końca jest wygodnie spać na takiej poduszce, ale z pewnością cieszy oko swoją niezwykłą oryginalnością. Dla mnie bomba! A zainteresowanych uprzedzam, że dostępne są też inne wzory, sprawdźcie sami klikając w link: poduszka z cekinami.


Numer 3

Dla tych z Was, lubiących spożywać ciepłe napoje dostępne są w sklepie ciekawe kubki termiczne z personalizacją.

Jako, że lubię buldogi francuskie ten – kubek termiczny BONJOUR od razu wpadł mi w oko.


Wewnątrz wykończony jest dwiema ściankami ze stali nierdzewnej oddzielonymi od siebie próżnią. Z zewnątrz natomiast jest metaliczny, w czarnym, błyszczącym kolorze z oczywiście złotym, spersonalizowanym grawerem.


Jego pojemność to 320 ml. Zawartość płynu wydobywa się poprzez odkręcaną, plastikową pokrywkę, która wyposażona jest w fukcje push open/close. Dzięki temu nie wymaga obsługi oburącz. Jest to dosyć istotne chociażby podczas jazdy rowerem. Jeden klik i uspakajamy swoje pragnienie.


Póki co sprawdza się świetnie. Nie tylko oryginalnie się prezentuje, ale co najważniejsze - nic nie przecieka. Będzie idealny na wiosnę, kiedy to znowu będzie możliwość spędzania wolnego czasu w terenie.

do samochodu idealnie mi pasuje w schowek.


Tak więc minusowe temperatury nie są mi groźne...


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje! Wpadł mi w oko ten kubek termiczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla chłopaka kupiłam kubek termiczny właśnie i wejście do tunelu w wielkopolsce. Bedzie miał coś przydatnego i szalonego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wychodzę z założenia, że kubki to świetny pomysl na prezent. Warto postawić na jakiś oryginalny, np zmieniający kolor pod wpływem ciepła. Na stronie https://4gift.pl/superman-kubek-zmieniajacy-kolor-460-ml.html widziałam takie propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  6. poduszka i termos zdecydowanie zwyciężają! fajna sprawa z tymi cekinami z których można tworzyć różne wzory, a że buldożki kocha to termos nie mógł mi się nie spodobać ;) ja poluję na fajny kubek na prezent dla faceta albo na jakiś kufel, bo do majsterkowania to on się nie zabiera ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.