Tak się składa, że sklep Topestetic co najmniej raz w tygodniu lubię przeglądnąć. Dlaczego? A no dlatego, ponieważ można znaleźć prawdziwe perełki kosmetyczne, które nie są wszędzie dostępne. To właśnie wyróżnia ten sklep. 


Jakiś czas temu do oferty doszła nowość marki Sesderma. Premiera miała miejsce 1 marca 2020 roku. Mowa o pewnych mgiełkach, wobec których ja nie potrafię obojętnie przejść. No cóż, słabości mam bardzo dużo. 


Dostępna jest tylko i wyłącznie w sklepie Topestetic. Do dyspozycji stoi nam ich 4 (m.in. rozświetlająca, depigmentująca, czy najpopularniejsza - antyoksydacyjna), jednak ja wybrałam Repaskin Mender Liposomal.


 Nasza skóra na tak naprawdę codziennie narażona jest na działanie czynników zewnętrznych. To właśnie one bardzo często doprowadzają zarówno do różnych uszkodzeń, jak również powodują przyspieszenie procesu starzenia się. A tego chcemy chyba najbardziej uniknąć. Poza tym stan naszej cery pogarsza się chociażby w związku z promieniowaniem UV, spowodowanego większą, czy też mniejszą ekspozycją na słońcu. Na jednych fala przyjemnych promieni słonecznych wpływa bardzo pozytywnie, innym zaś potrafi płatać figle, co w pierwszej kolejności najbardziej widoczne jest na twarzy poprzez chociażby plamki, czy przebarwienia. Przynajmniej tak właśnie jest w moim przypadku.


 Nie będę ukrywać, że kocham przebywać na słońcu i niestety nic na to nie poradzę. Niebawem wiosna i coraz to częstsze spędzanie czasu poza domem. Skutki na twarzy widzę rok w rok: te pierwsze w postaci przebarwień są najbardziej widoczne.



Mgiełka Repaskin Mender Liposomal ma w sobie przede wszystkim działanie naprawcze. I to bez względu na porę roku. Można ją stosować codziennie, a jej zadaniem jest właśnie regeneracja skóry, naprawa uszkodzeń spowodowanych promieniowaniem UV i zmniejszenie procesu powstawania tych nieszczęsnych zmarszczek.

- SKŁADNIKI AKTYWNE -

Główne składniki aktywne to m.in. adenozyna, arginina, ekstrakt z rzodkiewnika pospolitego, glicyna, probiotyki, niacyna, pantenol, ekstrakt z planktonu, prolina, terpenon, kwas traneksamowy, cynk. Niepotrzebny jest tu dla mnie akurat alkohol, ale najwidoczniej ma małe stężenie, stąd nie wywarł na mojej cerze skutków ubocznych. 


Buteleczka jest metalowa, mała, podręczna, idealna do torebki. Kolory przypominają mi lato i błogie chwile relaksu przy basenie w ogródku.


Rozpylanie jest bardzo delikatne, a zapach - zakochałam się w nim. Jest przyjemnie słodki i świeży. 2-3 psiknięcia mi w zupełności wystarczają (mowa o twarzy). Dodatkowo serum serwuję sobie na szyję. Produkt ma leciutką formułę, przez co wchłania się błyskawicznie.

Tego typu kosmetyk warto stosować jako produkt uzupełniający naszą codzienną pielęgnację - jako mgiełkę odświeżającą skórę, czy chociażby tzw. booster do twarzy. Czyli aplikujemy je pod krem po to, aby jej aktywne składniki mogły oddziaływać na skórę przez cały dzień. Natomiast aby nadać cerze świetlistości i zminimalizować "pudrowy" efekt makijażu warto "psiknąć" nawet bezpośrednio na makijaż, chociaż tej opcji nie próbowałam, ponieważ nie miałam dotąd takiej potrzeby.

Co zauważyłam już po pierwszym użyciu? Przede wszystkim nie ma efektu ściągnięcia. Skóra jest wygładzona. Mam wrażenie, że mgiełka ta tworzy taką tarczę ochronną, co poczułam już podczas aplikacji kemu do twarzy. Trudno mi to obrać w słowa, ale bez niej, jak nakładałam sobie krem ten wchłaniał się w kilka sekund. Często ta jedna aplikacja to było dla mnie za mało. W duecie z mgiełką jest jednak zupełnie inaczej. W takim duecie nawilżenie pozostaje na dużo dłuższy czas. Zmarszczek nowych raczej się nie dorobiłam. Być może zasługą jest właśnie Repaskin Mender Liposomal. Zastanawiam się, jak ta mgiełka działa latem przy dość wysokich temperaturach na zewnątrz.

Zapraszam Was do sklepu Topestetic. Są różne rodzaje mgiełek, każdy z nas może sobie dobrać do swojego typu cery i zapotrzebowań. 

topestetic.pl - Sesderma mist


12 komentarzy:

  1. Zgrałyśmy się dzisiaj z recenzją, tyle że u mnie inny wariant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ciekawa jestem wszystkich wariantów 👌🙂

      Usuń
  2. ta mgiełka jest genialna, jestem nią zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sobie tę mgiełke i na pewno ją kupię. Serum z Vit C tej firmy świetnie mi się sprawdzało, więc pewnie i z mgiełki będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę już dzisiaj trzecią recenzję tej mgiełki i mam na nią coraz większą ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hasło ,,naprawcza mgiełka" już mi się podoba :D jako kosmetyczka chętnie biorę wszystkie nowe wynalazki w świecie kosmetyków, więc i tej przegapić nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę produkty tej marki, ale o tej mgiełce jeszcze nie słyszałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te zdjęcia są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy temat, mgiełka na lato myślę,że niezbędna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.