Walentynki to taki dzień, który powinno się właściwie obchodzić przez cały rok. 
Jednak, kiedy przychodzi już 14 luty, czyli słynne Święto Zakochanych, wielu osobom serce zaczyna mocniej bić. Tego dnia bardzo często wychodzimy albo do kina, albo planujemy wspólny wieczór w postaci kolacji, albo szukamy prezentu. Aby docenić właśnie tę drugą osobę, jej wsparcie, zaufanie oraz miłość, jaką nas obdarza. 

Kwiaty są piękne... Czekoladki również są pyszne... Ale to już takie trochę oklepane. Wolałabym otrzymać coś, co zostanie mi na pamiątkę. 

Przeglądając różne strony internetowe powróciłam do firmy printu.pl. Już raz zamawiałam jeden z produktów i szczerze mówiąc ich jakością byłam zachwycona. Postanowiłam sprawdzić, czy ma coś w ofercie dla Zakochanych. I znalazłam. 


Możemy stworzyć wyjątkowy fotoalobum


Dość dużą popularnością cieszą się również minibook'i. I mi się taka opcja podoba. Są małe, podręczne, możemy je mieć ZAWSZE przy sobie i powrócić do wspomnień.

- prezent dla chłopaka -
- prezent na Walentynki dla niego -

Zaś hitem walentynkowym według mnie jest ...  fotoksiążka.

Nie ma nic lepszego od wspomnień na kartce. Nie będę ukrywać, że zwykłe albumy na zdjęcia nie cieszą się już popularnością. Czy nie lepiej jest stworzyć fotoksiążkę, opierając się na ciekawym i przyciągającym ludzkie oko szablonie? Akurat firma Printu stanęła na wysokości zadania i podaje nam dosłownie jak na talerzu swoje propozycje. 
Są to zestawienia ciekawych układów zdjęć z gotowymi już napisami. 

I tak oto możemy przygotować taki produkt dla niego.
A także i dla niej.

Jeżeli wydaje Wam się, że praca nad taką fotoksiążką jest bardzo pracochłonna, to jesteście w dużym błędzie. Naszym zadaniem jest wybór odpowiedniego szablonu. Dodatkowo możemy wybrać sobie oprawę, która jest w trzech formatach: miękkiej, twardej oraz płótno. Papier możemy wybrać błyszczący, bądź matowy, kwestia naszych upodobań. 

Reszta to już kwestia naszej wyobraźni i dopasowanie zdjęć, a z pewnością mamy ich miliony.


Realizacja zamówień jest bardzo szybka. Warto zainwestować w tego typu pamiątkę, po którą z chęcią będziemy przez lata sięgać. 

Przypomnę, iż w tej chwili trwa bardzo fajna promocja. Czyż nie warto skorzystać? 


27 komentarzy:

  1. Uwielbiam fotoksiążki

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest moim zdaniem idealny prezent na Walentynki :) Fotoksiążka Wywołuje mnóstwo pozytywnych emocji i uczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Printu ma naprawdę świetne te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku to chyba wszyscy poza mną kupili fotoksiążki, jak tak czytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam przyjemność poznać fotoksiążkę printu i jestem bardzo z niej zadowolona. Nie raz jeszcze skorzystam z ich usług

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotoksiążka byłaby dla mnie mega prezentem walentynkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie fotoksiążka to najlepszy i uniwersalny prezent - na każdą okazję. Ja własnie wczoraj swoją otrzymałam i ponownie jestem zadowolona. Najbardziej w nich lubię to, że bez obaw mogę dac je pooglądać dzieciom - nie wyjmą poszczególnych zdjęć i nie zgubią ich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne jest to Printu! Ilekroć wchodzę i czytam na blogach to serio się zachwycam. Jak tylko wrócę z wyjazdu to zabieram się za projektowanie swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. footksiazka to idealny prezent na kazdą okazję. sama robie miliony zdjec wiec analogicznie mam mnóstwo fotoksiazek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj warto:) my mamy taką fotoksiążkę z moim lubym:) razem dobieralismy zdjęcia, razem bawiliśmy się szablonami. Super pamiątka nam wyszła - polecamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faotosiążka to jeden z lepszych prezentów jakie można zrobić drugiej osobie. Sama mam z printu i przeglądam ją codziennie, super jakość

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam swoją i jestem z niej zadowolona. Najlepsze momenty umieszczone w książce - najlepszy prezent ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem fajnie sprawdzi się także na inne okazję.

    OdpowiedzUsuń
  15. najpiękniejszą fotoksiążkę jaką mam to własnie PRINTU :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Można sobie u nich bardzo fajnie stworzyć własną fotoksiążkę;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty tego typu są pamiątka na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie prezenty i chciałabym kiedyś taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię takie prezenty. Sama mężowi podaruję taką fotoksiążkę na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fotoksiązka to świetny prezent dla bliskiej osoby. Najpiekniejsze chwile zatrzymane w kadrze zawsze przywoluja mile wspomniena.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisana strona już jest i na bank skorzystam z oferty tworząc swój album ze zdjęć ślubnych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pieknie wykonana ksiazka od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podarowałam kiedyś książkę od Printu na dzień ojca dla mego taty i był bardzo zadowolony . Dodatkowo jakość była genialna <3 Teraz stworzyłam taki album dla moich dzieciaków i właśnie na niego czekam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie prezenty są strzałem w dziesiątkę. Przyjemne i pożyteczne. Pamiątka na długie lata

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się fotoksiażki. Są doskonałym pomysłem na prezent. Zachowujemy wspomnienia w ciekawy i oryginalny sposób. Nasi bliscy będą taką fotoksiążką zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka fotoksiążka jest świetnym prezentem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.