Niejednokrotnie wspominałam Wam już na blogu, że w tym roku najmocniej skupiłam się na wzmocnieniu i poprawie kondycji moich włosów. Rosną na potęgę, na szczęście "odpukać" - ale mniej wypadają i ogólnie ich stan jest jak najbardziej na plus. 

Wszystko to jest efektem doboru odpowiednich kosmetyków. W tej chwili największą uwagę skupiam na składzie produktów, ponieważ to on odgrywa tą kluczową rolę w uzyskaniu odpowiedniego efektu.

Dlatego po raz kolejny wróciłam do doskonale znanej mi już drogerii topestetic.pl. Zdecydowałam się na pewien duet, który chciałabym Wam dziś przedstawić.


A jest to dotleniający szampon oraz suchy olejek do ciała marki Biologique Recherche


Nigdy dotąd nie miałam okazji wypróbować szamponu dotleniającego.


Szampon Biologique Recherche Shampooing Traitant VIP o2 przeznaczony jest na szczęście do każdego typu włosów, także matowych, bez połysku oraz tych wydzielających zbyt dużo sebum. Prócz usunięcia wszelkich zanieczyszczeń, zmniejsza również ilość występującego łupieżu oraz usuwa podrażnienia skóry głowy, z czym akurat mi zdarza się od czasu do czasu borykać. 

Co mnie w nim zachwyciło? Przede wszystkim bezpieczny, naturalny skład, który oczyszcza i reguluje pracę skóry głowy. Znajdziemy tutaj:
drożdże piwne, witamina B3, ekskluzywny kompleks roślinny, ekskluzywny kompleks dotleniający BR (chroni przed zanieczyszczeniami zewnętrznymi), ocet cydrowy, wyciąg z jedwabiu.

Konsystencja szamponu, ku mojemu zaskoczeniu, jest dość gęsta, chociaż 30 ml zniknęło mi już po 3 użyciach. Niestety wydobycie go z opakowania to nie lada wyczyn, ponieważ buteleczka jest gruba.


 Lepszym, dużo wygodniejszym rozwiązaniem byłaby tutaj pompka. Po użyciu produktu włosy ładnie lśnią, stały się bardziej miękkie, nie czułam podrażnień, a co najprzyjemniejsze w tym wszystkim - bardzo fajnie się rozczesują. I faktycznie objętość się podnosi, także tutaj zgadzam się z tym, co nam producent obiecuje.

Do szamponu otrzymałam również suchy olejek do ciała Huile Benefique, który, jak się później okazało, można również w innym celu wykorzystać, co zaraz Wam wyjaśnię.


Przede wszystkim jego przeznaczeniem jest oczywiście pielęgnacja ciała. Bogata formuła pozbawiona jest tłustych i lepiących składników, przez co przyjemnie się go aplikuje. 

Jest bogaty w biologiczne składniki aktywne o wysokich stężeniach, m.in. w witaminę A i prowitaminę A oraz olejki i wyciągi: olejek kokosowy, olej z ziaren słonecznika, olejek morelowy, olej z kwiatów plumerii i gardenii, olej z ziaren sezamu, wyciągi z rozmarynu i drzewa anatto, wyciąg z marchewki i pomidora.


Olejek stosowany na ciało wchłania się dosłownie w kilka sekund! Jest to fenomenalne i nigdy dotąd nie spotkałam się z tak błyskawicznym efektem. Czuć naturę, niekoniecznie przyjemną dla nosa. Jednak ja do tego typu zapachów już przywykłam i nie stanowi to dla mnie problemu. 
W zamian otrzymujemy skuteczne, szybkie nawilżenie, a skóra pozostawia ładny, złoty odcień. Polecam dla osób o przesuszonej cerze, tych, którzy zniechęcają się do wszelkich, tłustych kosmetyków. 

Ze względu na jego chłonność najczęściej stosuję go na noc na twarz. Nie tylko ujednolica kolor skóry, ale powoduje, że po przebudzeniu się jest ona dużo przyjemniejsza w dotyku i gładka. I nie jest tłusta. Najlepiej sprawdza mi się po peelingach. Ponadto stosowałam także na włosy, głównie ich końcówki, ale wolę wersję na ciało, bądź wspominaną twarz.

A Wy jak dbacie o włosy?
Znacie markę Biologique Recherche?

20 komentarzy:

  1. Marka mi zupełnie nieznana. Dzięki Tobie wiem, że na pewno przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten oleje ktory wnika w ciało w mig . Kurze muszę wypróbować bo póki co wszystkie potrzebują chwili A I tak są nadal tłuste

    OdpowiedzUsuń
  3. wcześniej nie słyszałam o tej marce, super, że jest dostępna na topestetic. moim włosom przydałaby się naturalna odmiana. kocham suche olejki do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest to totalnie nowa marka, której nigdy nie widziałam. Suchy olejek mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem do twarzy tej marki i był rewelacyjny. Był tak wydajny, że starczył mi praktycznie na rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka jest mi zupełnie nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tym duecie nie słyszałam ale bardzo chętnie sprawdzilabym ten szampon na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze ten szampon nie jest bardziej wydajny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio też skupiam się głównie na swoich włosach. I opłacało się bi sa w znacznie lepszej kondycji. Oj przydałby mi się szampon z takim naturalnym składem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach. Dla moich włosów byłyby w sam raz, choć pewnie dosłownie na raz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki szampon by mi się przydał. Ostatnio moje włosy są wszędzie a do tego nie wyglądają najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam te produkty i byłam z nich całkiem zadowolona chociaż zapach nie koniecznie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej marki :) a włosy myję zwykłym szamponem i potem nakładam odżywkę w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No no no jestem naprawdę zaintrygowana :D Samej marki nie znam, ale dobrze znam miejsce z którego pochodzą :D Muszę dobrze przyjrzeć się im bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Firma jest dla mnie totalną nowością. Jednak bardZo mnie zaciekawiłaś tym szamponem i jestem skłonna go wypróbować. Ciekawa jestem czy jest w innej pojemności dostępny, bo znając moje długie włosy te 30 ml znikną jeszcze szybciej niż u Ciebie.
    A co do olejku, to fajnie, ze jest wielofunkcyjnym produktem i nie zostawia tłustej warstwy. Dla mnie to są najważniejsze cechy tego typu produktu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie słyszałam o produktach tej firmy, jednak sama nie raz na tej stronie zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, ale ich suchy olejek chętnie bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale produkty wydają się bardzo fajne. Ciekawa jestem jak by zadziałały u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe czy na moich włosach również zdziałałoby cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki, produkty wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.