Nie zapomnę, jak rok temu rozpoczął się zakupowy szał związany z Black Friday

W tym roku również w tym uczestniczę, czając się na wszelkie, czasem nawet gigantyczne promocje. 

Dzisiaj przychodzę do Was z fajnymi obniżkami w sklepie zaful.com.  


Właśnie wkracza kampania promocyjna, dlatego już na starcie przekazuję Wam świetny kupon rabatowy w wysokości aż 17% na zakupy. Wystarczy wpisać ZFACTION / ZMOVE, a suma w Waszym koszyku znacznie się pomniejszy. Warto skorzystać? No jasne, że tak, ponieważ przy dość dużym zamówieniu świetnie zyskujemy. 

Żeby było mało, przedstawiam Wam krótko, jakie czekają na nas promocje w sklepie Zaful:
11-13.11.2018 - free shipping worldwide - whole Site,
11-13.11.2018 - Sales Down to $3.99 (szczegóły tutaj: sale shopping festival),
23-26.11.2018 - free shipping worldwide - whole Site,
23-29.11.2018 - Black Friday Sales (szczegóły tutaj: Black Friday Cyber Monday specials).

Wchodząc w link Global Shopping Festival Sales znajdziecie dużo pozycji w mega korzystnych cenach. Przy każdej z nich jest również informacja, ile sztuk pozostało na stanie. 


 klik / klik / klik / / klik / klik / klik
 Myślę, że jest to odpowiedni czas na zakupy. Ja potrafię , zanim padnie ta ostateczną decyzje. Pierwsze, co mi przyszło do głowy to cardigan, chociaż tutaj mam lekko mieszane uczucia co do długości rękawków. Niby one size. Jak się okaże za krótki, to już wiem, komu mogę go podarować.



 Do koszyka wrzuciłam kilka bluzek typu "mgiełka". Potrzebne są mi do pracy, także zobaczymy, co tam do mnie dotrze. 

Tymczasem zostawiam Was z promocjami i pędzę rozglądnąć się w innych sklepach. 
Pamiętajcie o kuponach: 
ZFACTION
ZFMOVE



24 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten wiśniowy sweterek. Koniecznie muszę się rozejrzeć i kupić coś w tak okazyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne promocje, fajne są te stroje kąpielowe ciekawe jak z ich jakością...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten sweterek różowo-szary rewelacja ja na pewno zajrzę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info o promocjach oraz za kod rabatowy, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigan jest piękny, właśnie jakiegoś sobie szukam a Ty mi wyskakujesz z nim i jeszcze zniżki dajesz :) Spadłaś z nieba kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za info o promocjach, chętnie z nich skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham promocje. Na pewno z nich skorzystam a kardigan juz ląduje w koszyku. Jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten kardigan. Ciekawe czy znajdę podobny w dziale plus size.

    OdpowiedzUsuń
  9. To będzie piękny miesiąc jeśli chodzi o promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zafula jak zwykle przygotowany na promocje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Promocje rzeczywiście sztoss!!! Grzech nie skorzystać :) kardigan fajny, więc też jestem ciekawa czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe promocje, musze przejrzeć ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, sama lubię promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie kupuję nic na tej stronie, nie lubię zakupów internetowych jeśli chodzi o ubrania. Choć promocje zawsze kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa co tam do Ciebie przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  16. Już długo nic tam nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Promocje wyglądają na prawdę świetnie, z pewnością można dzięki temu wyrwać parę perełek. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kardigan z ostatniego zdjęcia, a promocje jak zawsze tylko zachęcają do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurczę, ale dawno nie robiłam tam zakupów, aż jestem ciekawa jakie nowości tam mają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam u nich zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ten sklep, ciekawe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rzeczy tam mają. Ja poszalałam na aliexpress.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne propozycje. Kardigan bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.