Dla wielu kobiet temat higieny intymnej nie jest jakoś chętnie podejmowany, a wręcz powiedziałabym, że traktowany jest jako takie tabu, przez które ciężko jest się przebić.

Jedynym miejscem, gdzie w tym zakresie często wręcz musimy mieć nieco więcej do powiedzenia to gabinet ginekologiczny. Wówczas, „face to face”, chcąc nie chcąc, trzeba się przełamać, aby lekarz miał możliwość prawidłowego skontrolowania naszego stanu zdrowia / zdiagnozowania problemu. Ja na szczęście nie mam z tym problemu, ale znam osoby, kobiety, które się najzwyczajniej wstydzą wypowiadać w tej sprawie.

Z racji tego, że niechętnie, a tym samym niewiele się o tym mówi pętla się zacina co  powoduje, że wchodzimy w pewną rutynę nie wiedząc tak naprawdę, czy produkty do higieny osobistej, po które sięgamy, faktycznie są dla nas odpowiednie?

Jakiś czas temu zauważyłam w sieci markę Gentle Day, która w swojej ofercie ma właśnie produkty do higieny intymnej, w tym np. podpaski, wkładki i tampony. Cieszą się one nie tylko sporą popularnością, ale przede wszystkim jakże ważną, pozytywną opinią. Jako, że i ja w pewnym sensie „zawiesiłam się” w czasie, postanowiłam sprawdzić, co takiego ma w sobie Gentle Day i czy w rzeczywistości są to pozycje bezpieczne, higieniczne i sterylne dla naszego zdrowia? 

W moje ręce wpadły trzy produkty: 
1. Podpaski higieniczne Gentle Day z paskiem anoniowym na noc,
2. Podpaski higieniczne Gentle Day z paskiem anoniowym na dzień,
3. Wkładki higieniczne Gentle Day z paskiem anoniowym. 


Pierwsze, co przykuło moją uwagę to pytanie, co to jest ten pasek anoniowy

Okazuje się, że jest on bardzo istotny, ponieważ ma za zadanie  zarówno hamować przykry zapach, jak również nie dopuszczać do rozwoju bakterii.

Co równie ważne produkty Gentle Day są w pełni ekologiczne. To najlepsza forma ochrony zapewniającą przy tym maksimum wygody i pełnię komfortu. Dzięki warstwie przepuszczającej powietrze, skóra oddycha, nie jest zaczerwieniona, czy też odparzona. Ponadto mamy możliwość wesprzeć także ochronę środowiska (do produkcji wykorzystano bawełnę naturalną najwyższej jakości i pasek anionowy). Są one biodegradowalne, a więc mogą być utylizowane, nie zagrażając przy tym środowisku naturalnemu. Opakowanie również może ulec biodegradacji.


Podpaski higieniczne Gentle Day z paskiem anoniowym na noc posiadają aż cztery skrzydełka, przez co nie bez powodu przeznaczone są na noc, zwłaszcza podczas obfitego miesiączkowania.


Zaletą są szerokie, dodatkowe skrzydełka w tyle. Dobrze wiecie, że czasem przewrócenie się z boku na bok powoduje przesunięcie się podpaski i tym samym plamy na bieliźnie, czy pościeli. Te bardzo dobrze utrzymują się na swoim miejscu, dlatego gwarantuję Wam, że unikniecie tej nieprzyjemnej sytuacji.


W opakowaniu mamy 8 sztuk. Myślę, że jest to odpowiednia ilość, zwłaszcza w pierwszych, ciężkich dniach.


Drugie, przeznaczone na dzień są doskonałą propozycją zarówno dla młodych dziewcząt rozpoczynających miesiączkowanie, jak również i dla kobiet dojrzałych, po urodzeniu dziecka, tudzież po operacjach ginekologicznych, z mniej lub bardziej obfitymi okresami.


Posiadają miękką, bardzo delikatną powierzchnię, która jest niezwykle chłonna, zapewniając  tym samym ciągłe uczucie suchości. Natomiast boczne ścianki również zapobiegają przeciekaniu. Przez to też skóra oddycha, nie jest zaczerwieniona, czy też odparzona. Nie ma co się dziwić, że zadowolenie kobiet jest w pełni zaspokojone. Jeżeli masz zatem skórę wrażliwą, podatną na alergię i podrażnienia, ten produkt zapewni Ci maksimum wygody i pełny komfort.


W opakowaniu znajduje się 10 sztuk. Całość jest na tyle szczelnie zamknięta, że zajmuje bardzo mało miejsca, także jak dla mnie firma zdobywa ogromny plus.

Trzecim, a jednocześnie ostatnim produktem Gentle Day są hipoalergiczne wkładki higieniczne.


Osobiście sięgam po nie nie tylko w określonych dniach cyklu. Dla mnie są również niezawodne do stosowania na co dzień. Są małe, bardzo cieniutkie, tak więc nie czuje się ich obecności, nic mi nie przeszkadza,  a przy tym są niezwykle chłonne, pasują do każdej bielizny i są idealne do stosowania właśnie każdego dnia.

Ten produkt mamy w dwóch opakowaniach: w ilości 15 oraz 30 sztuk. Bardzo podobnie zapakowane są jak w przypadku dwóch wyżej przedstawionych pozycji. Zdarza mi się, że i te 30 sztuk nie wystarcza.


Wykonane są z najwyższej jakości materiałów pozwalających skórze swobodnie oddychać. Dodatkowo, dzięki temu, że są hipoalergiczne nie musimy się obawiać, że będą uczulać, czy podrażniać (w szczególności polecane są właśnie z tego powodu dla alergików). Tutaj również wbudowany jest pasek anoniowy.


Cieszę się, że technologia i pomysłowość idzie zgodnie z XXI wiekiem i jest ktoś taki, kto myśli o nas, kobietach, chcąc zapewnić nam wygodę, higienę i komfort w jednym, tworząc produkty tak wysokiej jakości. Nie dziwię się, że zostało to opatentowane i jest zgodne z istniejącymi na rynku normami.

Zwracaliście w ogólne uwagę na takie szczegóły, kupując tego typu produkty przeznaczone do higieny intymnej? 

9 komentarzy:

  1. same opakowania przyciągają uwagę. miałam kilka produktów z Gentle Day i bardzo sobie chwalę. póki co nie potrzebuje wkładek, podpasek czy tamponów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O firmie słyszałam lecz nie miałam jeszcze okazji do wypróbowania ich produktów. Okres jest już coraz rzadziej tematem tabu. Fajnie, że zaczynamy mówić o tym głośno, a specjaliści ze starannością tworzą produkty, dzięki którym w tych szczególnych dniach jak i na codzien możemy poczuć się komfortowo, uniknąć podrażnień, przykrych zapachów i przy tym nie zaśmiecać środowiska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpaski z ciekawości bym spróbowała.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. podpaski GENTLE DAY poznałam dzięki shinyboxowi, od tej pory ciągle ich używam, bardzo mi odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej marki znam jedynie wkładki - znalazłam w ShinyBoxie. Gdybym mogła je kupować stacjonarnie gdzieś w pobliżu, to z pewnością bym to robiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jest taka bardziej eko alternatywa dla zwykłych drogeryjnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji używać tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dopoki nie prowadzilam bloga to nie wiedzialam ze sa produkty do higieny wlasnie z bawelny bio . nie wiedzialam ze w podpaskach tez moze byc chemia i zle skladniki. chetnie kupie te Twoje produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubilam te produkty jednak kiepsko jest z dostępnością w sklepach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.