Ależ ta pandemia wywróciła nasze życie do góry nogami... Pierwsza fala, druga fala, trzecia fala... Wersja brytyjska, zaraz będzie czeska, potem amerykańska... Statystyki raz rosną, raz maleją, otwierają gospodarkę, potem zamykają... Rodzice dwoją się i troją, co zrobić z dziećmi, bo nie każdy ma możliwość pracować z domu... To jest przerażające. 
 
Mimo wszystko życie toczy się dalej i na co dzień niestety musimy sobie radzić z tymi przeciwnościami losu i doceniać każdą wolną chwilę. Sklepy zamknięto dla mnie nie w porę. Dzisiaj mi się przypomniało, że zaraz po Świętach są urodziny bliskiej mi osoby - mężczyzny, a ja jak zwykle zostałam na lodzie. Bez niczego. Oczywiście standardowo obstawiałam zakup jakiegoś dobrego zapachu, ale bez jego powąchania nie mogę tym razem zamówić czegoś w ciemno. 

Na szczęście mamy XXI wiek i internety. Odpaliłam sobie laptopa i zaczęłam swoje poszukiwania, chociaż na początku nie byłam pewna, czego tak mam szukać. Po godzinie "buszowania" nadal byłam w kropce. Postanowiłam więc wpisać sobie w wyszukiwarkę prezent marzeń. Pojawiły się zdjęcia samochodów, co od razu wzbudziło moje zainteresowanie. Hmm weszłam więc w pierwszą na liście stronę prezentmarzen.com i się tam totalnie zatraciłam. Że ja wcześniej na to nie wpadłam?!
Propozycji jest mnóstwo: od kolacji dla dwojga, po wszelkiego rodzaju masaże, kursy online, loty - to balonem, to na motolotni, awionetką... Są wszelkiego rodzaju skoki i .... ekstremalna jazda szybkimi samochodami. I to właśnie przy tej ostatniej pozycji się nieco dłużej zatrzymałam i postanowiłam coś fajnego wybrać..
Poruszanie się na tej stronie i wyszukiwanie tego, co nas interesuje, jest genialnie dopasowane. Możemy sobie w bardzo łatwy sposób wyfiltrować to, czego poszukujemy: co, dla kogo, gdzie, za ile itd. Dla mnie istotną sprawą jest np.lokalizacja, ponieważ nie w każdym mieście jest dostęp to tak niecodziennych atrakcji. Przeglądnęłam całą stronę i wybrałam 3 propozycje, które będą do wyboru.
 
Jazda OFF ROAD 4x4, czyli „poza drogą”
Genialna sprawa dla tych, którzy nie tylko lubią auta terenowa, ale i pokonywanie nimi ekstremalnych tras w różnych warunkach. Na kierowcę czeka wiele przeszkód do pokonania, liczne wzniesienia i piaszczyste fragmenty trasy. Krótko mówiąc jest to przeprawa, która na 100 % zapewnia mnóstwo wrażeń jadąc po nieutwardzonej powierzchni.  Wsiadamy do samochodu, który rzecz jasna przystosowany jest do tego typu jazdy. Ma napęd 4x4 i wysokie zawieszenie, co sprawia, że dojedziemy niemalże w każde miejsce. Na miejscu pasażera zasiada jest oczywiście instruktor, który bacznie nad wszystkim czuwa. Cieszę się, że taka opcja dostępna jest u mnie w mieście.
Jazda za kierownicą Lamborghini Gallardo
To już nie lada gratka dla miłośników dobrych, szybkich, sportowych, a zarazem luksusowych samochodów.
Decydując się na tą opcję na terenie profesjonalnego toru wyścigowego czeka nas przejażdżka, podczas której zawodowy kierowca przeprowadza krótki wstęp teoretyczny. Nic dziwnego, ponieważ na co dzień nie wozimy się takimi furami.  Instruktor udziela nam również wiele cennych wskazówek w zakresie szybkiej, sportowej jazdy. Podczas jazdy uczestniczy rzecz jasna jako pasażer, więc nie zostajemy samopas z tak pędzącą maszyną.
Parametry samochodu aż kuszą, żeby wsiadać - oczywiście z głową i przekonać się o własnych możliwościach. Silnik ma 5,2 l. MOc to 560 KM. Nie ma co się dziwić, że przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 3,4 sekundy. Maksymalna prędkość to 315 km/h. Jest czym poszaleć! Decydując się na tą jazdę muszą być dobre warunki atmosferyczne, a nawierzchnia musi być sucha, dlatego najlepiej jest wybrać się na wiosnę/lato.
Nauka strzelania na strzelnicy
A może by tak postrzelać? Wyzbyć się tych wszystkich złych emocji? Taka oferta jest również w mojej okolicy i myślę, że jest to równie fajna propozycja na aktywne spędzenie czasu. Nauka odbywa się na otwartej strzelnicy. Pod okiemwykfalifikowanego  instruktora oddajemy 30 strzałów z różnej broni (10 strzałów z amunicji 9mm Walther P99 lub Glock 17, 10 strzałów z AK47, 5 strzałów z karabinu AR15 oraz 5 strzałów ze strzelby Mossberg lub UZKON Tactica). Poznamy zasady bezpieczeństwa, ładowanie i rozładowanie magazynku, obsługę broni i przyjmowanie postawy strzeleckiej.  Całość trwa 45 minut.

Czy może dać jednak opcję wyboru? Chociaż obawiam się, że obdarowujący będzie miał taki sam dylemat, jak teraz ja. Jak już zapadnie ostateczna decyzja to oczywiście chciałabym mu towarzyszyć bez względu na to, na co się zdecyduje. Dla mnie wszystkie trzy propozycję są fantastyczne. Najgorzej jest jednak podjąć tą ostateczną decyzję. Poza tym, ze względu na istniejącą sytuację związaną z obostrzeniami musimy też dostosować się do możliwości realizacji naszego planu. Nie wiem, czy odpowiednio trafimy z czasem. Póki co jest dużo ograniczeń, które mogą nas przyblokować, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby to marzenie zrealizować nieco później, najlepiej latem, kiedy będzie ciepło i wolny czas.

A na co Wy byście się zdecydowali?

9 komentarzy:

  1. Podsunęłaś mi pomysł na prezent. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miły komentarz 🙂 życzę udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można tak kupić komuś niezapomniany prezent, ciekawa opcja. No ale można i pomyśleć o czymś bardziej klasycznym - praktycznym. U mnie idealnie sprawdził się pasek tommy hilfiger, nie kombinowałem zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne żeby każdy dostał to co lubi. Ja mam dość praktyczne podejście do prezentów. Kupuję to co wiem, że się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od dawna kupuję przeróżne rzeczy na prezenty online, ponieważ jest to dla mnie dużo wygodniejsza opcja. Nie ukrywam, że zawsze jest to dla mnie rewelacyjne rozwiązanie, tylko trzeba zadbać o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.